chapter six

2.9K 152 0
                                    

Sziasztok! Itt a következő rész átírva, mint láthatjátok. Olvassátok el, remélem elnyeri a tetszéseteket. Ha tetszik, valamilyen formában jelezd, ha már lájkoltad commentelj valamit. Legyen szép estéket, és jó hosszú hétvégét kívánok mindenkinek! <3

A szerdám nyugisan telt, a keddi attrakcióink után egy-egy osztályfőnökivel tértünk haza. Kath nem jött iskolába, mint kiderült, beiratták egy másik, elit iskolába, ami Los Angeles-ben található. Hanna elkezdett Lisa-val lógni, és láthatólag jól ki is jönnek egymással. Hanna máshogy viselkedett, ahogy azt megszoktam, segített a matek dogában, ráadásul teljesen normálisan öltözött fel aznap. Sky hétvégén találkozik Oliver-rel, így a szombati mozizást lemondtuk, és áttetük jövőhétre. Cameron egész nap mellettem volt, kedveskedett és próbált jó kedvre deríteni, ami sikerült is neki. Számtalanszor bocsánatot kért a kedd reggeliért, és én nem tudtam rá haragudni. Elvégre, csak megakart lepni, csak hát, rosszul reagáltam le.

- Brook, itt vagy? - Sky szemem előtt legyezgette kezét.

- Bocsi, elgondolkoztam. Mit is mondtál?

- Hát azt láttam, hogy nem voltál itt teljesen. Csak azt kérdeztem, hogy mit vegyek fel szombaton - hirtelen nem tudtam, mire gondol barátnőm, amit ő is észrevett rajtam. - Oliver-rel találkozom, tudod.

- Tudom, persze. Hogy is felejthetném el, amikor naponta százszor felhozod - forgattam meg a szemeimet. Persze, örülök, hogy Sky ennyire lelkes, viccnek szántam az egészet. - Vicceltem csak - löktem meg vállát, mire felnevetett.

- Szóval. A fekete szoknyámra meg a bordó ujjatlan felsőmre gondoltam.

- Arra, amelyikből ki van a hátad? - barátnőm némán bólintott. - Az tökéletes. Oliver megőrül majd tőle - kacsintottam barátnőmre.

- Az is a célom - pirult el. - Hát itt meg mi folyik? Azok testőrök?

Valóban testőrök voltak. Mint a filmekben. Fekete limuzint kísért vagy négy szintén fekete dzsip. A parkoló közepén megállt az öt autó, a limuzinból kiszállt a sofőr, majd egy nő, a férje, végezetül pedig Katherina Miller. Szúrós pillantással rám nézett, majd szülei után ballagott. Az iskola előtt álldogáló diákok összesúgtak a Miller család háta mögött, Nash összehúzott szemöldökkel fordult felém, ahogy társaságukba értünk.

- Most ez a tegnap előtti miatt van? - kérdezte Tyler.

- Mi volt tegnap előtt? - Gloria semmit nem tudott az egészről, délután már nem emlegettük.

- Volt egy kis összetűzésünk. Nem megyünk be? - kérdeztem, mire a többiek bólintottak.

Első óránk fizika volt, így a terem előtti fotelekre vágtuk le magunkat. Nash a füzetét lapozgatta mellettem, a mai órán felel. Tyler és Gloria elmélyülve társalogtak, mellettem Sky látszólag Oliver-rel chatelt. Mivel mindenki lekötötte magát, vagy épp tanult, esetleg a szerelmi fonalát f onta, fülembe dugtam a fülesem és zenét hallgattam. Fejemet Nash vállára hajtottam, mire egy puszit nyomott a fejemre, majd tanult tovább. 5 perccel a becsöngetés előtt megérkezett a tanárunk, de senki nem vette észre rajtam kívül. Zsebre dugtam a fülhallgatóm, majd felemeltem a fejemet.

- Tanulsz, fiam? - kérdezte Nash-tól, aki hirtelen kapta fel a fejét, majd felállt.

- Igen.

- Remélem ötös lesz, különben takaríthatod délután a szertárat vagy a termet - a tanárnő kinyitotta a termet, majd tollával fel is firkantotta a táblára a mai anyagot.

- Hát, azt nem ígérhetem tanárnő. De az biztos, hogy görbülni fog - mosolyodott el félénken Grier.

- Jól van, azzal is megelégszem. Még 3 perced van fiam. Veled kezdem az órát.

Stay With Me |C. D.|MAGYAR|Átírás alatt|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang