Yasak!

11 0 1
                                    

Resmen bundan sonra bir polis memuruyla görüşmem yasaktı. Yasaklar insani cezbeder derler ya sanırım bende de öyle oldu ve ertesi gün ilk iş olarak karakola gittim. Tekrar Eric ile görüşmek istediğimi söyledim.
Eric bu sefer karşıma çıktığında bana acımıyordu, sanki ne için geldiğimi biliyor gibiydi.
Ben de uzatmadım ve direk konuya girdim. Ona yaşadığım tüm herşeyi hiçbir ayrıntıyı atlamadan anlattım. Belki sonra bundan pişman olacaktım ama umrumda değildi. Onun bana yardım edebileceğini biliyordum.
Ben sözümü bitirdiğimde Eric derin bir iç çekti ve anlatmaya başladı;
Muhtemelen sana anlatmamam gereken şeyler anlatacağım ve sanırım bunu senin zarar görmeni istemediğim icin yapacağım. Allison sen kurtarıcısın.(Enseme doğrusu uzandı ve doğum lekemi gösterdi) bu sarmal lanetli yetimler-kurtarıcı-ve onların ebeveynlerini temsil ediyor. Bu kasabada yasayan tüm herkes birer yetim, lanetli yetim. İnanması güç ama hepsinin ailesi bir trende intahar etti biliyormusun? Hemde 666 nolu vagonda. Bunlarin hepsi sana çok saçma gelebilir ama zamanla sen de anlayacaksın.
Bazı parçalar yerine oturmaya başlamıştı ama hala anlamadığım yerler vardı. O kadar çocuk ne ile lanetlenmişti, herkesin doğum lekesi ikili sarmal iken benimki neden üçlüydü?
Eric yüzümden düşüncelerimi anlamış olmalı ki devam etti;
Farkettiysen buradaki yetimlerin sarmalları ikili seninkisi ise üçlü çünkü onlar çaresiz yetimlerdi ve onların sarmalları sadece kendilerini ve ebeveynlerini temsil ediyor. Ne ile lanetlenmiş olduklarına gelirsek bu konuda kesin bilgiler yok. Tek bilinen bu bebek anne karnındayken oluyor ama buna kimin veya neyin sebep olduğu bilinmiyor. Ve sonra ebeveynler bir trende nedeni biljnmeyen bir şekilde intahar ediyorlar.
- Peki ben onları nasıl kurtaracağım?
- Ben sana yardım edeceğim...
Bu sözünden sonra aklıma birşey geldi ve ani bir hareketle tişörtüne uzanıp ensesine baktım, onun sarmalı da üçlüydü.
-Sen kurtarıcısın, benim gibisin.
- Hayır sen yetimlerin kurtarıcısısın bense senin.
Ne demek istediğini tam olarak anlayamamıştım ama bunun üzerinde çok kafa yormadım ve aklıma bir soru takıldı, o geceki yetim neden ölmüştü?
Yetimler belli bir yaşı doldurduklarında    Kanallarda ne olduğu belirsiz varlıklar tarafından öldürülürler diye sözlerini tamamladı Eric.
- Madem öyle neden bu konuyu araştırmaya aldınız?
- Farkettiysen bu kasabadaki herkes yetimler gibi genç  değil,  yöneticiler ve eğitim görevlilerinin bu olaylardan haberi yok bu yüzden gerçekten faili meçhul vakalarmış gibi onları araştırıyoruz.
Daha fazla birşey öğrenmek istemiyordum bu öğrendiklerim bana yetmişti. Tüm bunlara anlam vermeye çalışıyordum ve bu sırada Ericin kalkıp gittiğini farketmemiştin bile. Bende toparlandım ve evin yolunu tuttum. Evin önüne vardığımda Karşılaştığımız manzara tüyler ürperticiydi. Kapımda kocaman harflerle KURTAR yazıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vagon 666Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin