Laura: 18 lat, brunetka, zielone oczy, Kwiatonator od 2 i pół roku, dziewczyna Patryka.
Patryk: 18 lat, brunet, morskie oczy, chłopak Laury, nienawidzi Dawida.*Laura*
-Laura! Wstawaj! Ile można spać? Już 20 po 7! Spóźnisz sie do szkoły!- krzyknęła mama wybijając mnie ze snu.
Niechętnie wstałam z łóżka schodząc na śniadanie. Pochłonęłam płatki z mlekiem po czym poszłam wziąć prysznic i sie ubrać. Zarzuciłam na siebie czarne spodnie i białą bluzkę na krótki rękaw. Włosy miałam rozpuszczone. Zresztą jak zwykle. Gdy już miałam wychodzić usłyszałam pukanie zza drzwi otworzyłam i...
-Cześć kochanie - zobaczyłam Patryka uśmiechającego sie do mnie przyjaźnie.
-Hej...co tu robisz?- odpowiedziałam lekko zmieszana jego obecnością
-Przyszłem po ciebie. Chodź idziemy do szkoły. - chwycił mnie za rękę i pociągnął za sobą
Dzień minął jak zwykle. Nic specjalnego.
-Mogę iść do ciebie?- zapytał Patryk pakując swoje rzeczy do plecaka.
-Jasne. Chodź tylko sie pośpiesz- odpowiedziałam czekając na niego już spakowana.
Chwile potem byliśmy już u mnie.
-Cześć mamo! Cześć tato!- rzuciłam wchodząc do domu.
-Cześć- odpowiedziała mama.
-Dzień dobry- przywitał sie Patryk
-Dzień dobry. Chodźcie na obiad.
-Nie jesteśmy głodni- powiedziałam ciagnąc chłopaka na górę do mojego pokoju.
-No dobrze idźcie jak chcecie...
Doszliśmy na górę po czym usłyszałam jak Patryk zamyka drzwi mojego pokoju na klucz.
-Co ty robisz?- spytałam zdziwiona
-Zamykam drzwi żeby nikt nam nie przeszkadzał- odparł z zadziornym uśmieszkiem
-Yyy...a w czym??- byłam troche przestraszona jego zachowaniem
-Mamy już 18 lat...chyba nie chcesz do końca życia być dziewicą?? Zresztą wiesz że cie bardzo kocham i nie zostawie nigdy.
-Patryk! Chciałam porozmawiać na jeden temat a ty jak zwykle tylko o jednym! Jak przyjdzie czas to to zrobimy.
-Dobrze księżniczko o czym chcesz gadać?
-Tylko proszę cie..nie wściekaj sie
-Chodzi o tego "Chwasta"??
-Przestań!! Nie mów tak o nim! Bo jest taka sprawa...ja kupiłam bilet na obóz z nim
-Coo?!
-----------------------
Hej! :) Mam nadzieje że pierwszy rozdział wam sie podoba i ogólnie ktoś go przeczyta. Wiem może troche nudno ale sie rozkręci naprawde. Mam nowe pomysły co może sie stać. Zapraszam do czytania ;)
CZYTASZ
Chce zostać na zawsze...[D.K.]
FanfictionAlbo ja albo Dawid! Wybieraj...- powiedział chłopak Nienawidzę cie!!- Krzycząc Wybiegła z płaczem. Te 2 słowa chłopak zapamiętał na zawsze.... Kogo wybierze Laura? Czy da sobą manipulować? Czy spełni swoje marzenia związane z Dawidem? Czy Dawid o...