♥Vánoce♥2/2

12 1 4
                                    

Pohled Andy

Když už jsem měla namířeno do KFC vzpomněla jsem si že nemám nic pro taťku ani mamku a ani pro mého miláčka Ronyho.
Koukla jsem se na mobil a bylo 16:00 to ještě stíhám koukla jsen se do KFC jestli tam už sedí rodiče abych si tam mohla kdyžtak nechat tašky a krabici.. joo byly tam rychle jsem vběhla do KFCečka a došla jsem ke stolu kde rodiče seděli.
,,Ahoj rodinko hele mužů si tady nechat tašky? Zapomněla jsem ještě něco koupit a nechce se mi to tahat" usmívala jsem se jak debil ,, Ale jistě že maš ještě čas. Až príjdeš tak se jen najíme a pojedem domu" řekla mamka a upila svého zeleného čaje ,, tak děkuji Ahoj!!!" Zavolala jsem.
Nejdřív jsem se rozhodla že půjdu koupit něco mamce..
Šla jsem do zlatnictví a koukala po všech krásných nahrdelnících..
,, Dobrý den mužů vám nějak pomoc?" Optala se mě jedna mladá paní mohlo ji byt tak 23 ,, Ano hledám nějaký vhodný náhrdelník pro mojí maminku k vánocům" usmala jsem se ,, nooo mame tu jeden krásný náhrdelník je tu nový" ukazala mi krásný náhrdelník byl celý zlatý a měl přivešek s napisem Maminka  ,, Beru ho!" Řekla jsem s úsměvem.
Paní mi ho dala do krásné krabičky.. zaplatila jsem a vydala se koupit něco taťkovi.
Rozhodla jsem se že bych mu koupila nový notebook jelikož si ten svůj rozbil a novej si prej koupit chce až později.
Zaběhla jsem do Alzi tak jsem koupila jeden černy acer byl celkem dráhy ale co zaplatila jsem a odešla z obchodu..
Koukla jsem se na mobil 16:20 pane bože musím ještě koupit něco Ronymu..
Zabehla jsem do zverimexu..
Tam jsem mu vybrala miček, vanoční čepku a šatek okolo krku.
Když jsem měla vše vyrazila jsem do KFC.
Dala jsem si tašky k rodičům a jen jsem řekla že si jdu něco objednat něco k jídlu.
Došla jsem k pokládnám a za pultem byl celkem pohledný kluk mohlo mu být tak 19 měl blond vlasy a modré oči byl faakt sexy..
Usmála jsem se na něj a on zas na mě ,, Dobrý den krásná slečno copak si date?" Zeptal se a ja se zasmála ,, Dobrý den ja si dám kyblik s křidelky střední hranolky a malou cocacolu" usmala jsem se a mrkla na něj. Klučina jen houkl a řekl objednavku pak se hned otočil na mě ,, jsem Marek" řekl ,, ja Andy" usmala jsem se ,, Andy moc hezké jmeno" usmal se a ja zrudla ,, Oh no děkuji Marku" řekla jsem ,, daš mi svoje číslo kočko?" Zeptal se a skousl si spodní ret ,, jo jasně 745 555 456" (je to vymyšlené :D) řekla jsem a usmala se ,, tak tady je tvoje objednavka" řekl a usmal se ,, jojo děkuji" zaplatila jsem a odešla zpět k rodičům. Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jidla ,, v kolik budem davat dárky??" Zeptala jsem se s plnou pusou tata se zasmal ,, noo okolo 8 hodiny jelikož s maminkou musíme do jednoho hotelu něco zařídit" řekl ,, cože vždyť jsou vánoce o vánocích se má zůstávat doma a ne jezdit do prace!!" rekla jsem krapet naštvaně ,, ale zlatičko my tak do 2 hodin budem zas zpatky doma" řekla mamka ,, Ok no jdu odnest tác" řekla jsem a odešla dát tac na své místo. Když jsem dala tác na své místo koukla jsem se směrem k pokladně koukal na mě ten Marek a usmíval se od ucha k uchu.. ja jsem se taky usmala a zamavala mu a udelala gesto ať mi zavolá jen  kyvnul.
Rozešla jsem se k rodičum ,, tak co princezno mužem jít?" Usmal se tata ,, jaj tati nejsem malá holka!! Je mi už 18!" Dělala jsem uraženou ale tata mi to nesežral ,, no jo ty herečko.. tak co pujdem?" Optal se s úsměvem ,, jop jdem" řekla jsem a společně i s mamkou jsme se vydali do garáže k autu..

Doma

Ufff konečně domaa myslela jsem si že mi ruce asi upadnou...
Jelikož jsem sama doma protože rodiče hned odjeli jen schovali darky pro mě a odjeli..
Zula jsem si boty a vyšla schody..
Hned jsem zamířila do mého  pokoje abych se mohla osprchovat a oblect se do něčeho pohodlného..
Svlekla jsem se ve své soukromé koupelně kterou mám v pokoji a rozhodla jsem se že si dám vanu..
Moje vana je rohova a mám tam různé masáže..
Spustila jsem vodu a dala si tam pěnu která voněla po jahodach..
Vlezla jsem do vany a stiskla jsem tlačítko pro masáž zad a chodidel..
Pak jsem zmačkla další tlačítko a z vany mi vyjela plazmova televize.. vzala jsem si ovladač a přepínala kanaly na jednom kanalu davala pohádka Doba Ledova mamutí drcnutí zrovna to začínalo takže pohodka ležela jsem a koukala ale pak začala voda studnout vypla jsem telku a masaže a vylezla jsem z vany osušila jsem se vyfenovala jsem si vlasy a dala je do culiku..
Šla jsem zpět do pokoje a rovnou ke skříni.
Ze skříně jsem si vyndala džinove kraťase s velkým pasem a crop top tílko..
Potom jsem si šla pro mobil a zamířila jsem si to do kuchyně měla jsem celkem hlad tak jsem si udělala palačinky s nutelou..
Bylo 18:33 a ja zrovna šla otevřít rodičům vstupní dvere... ,, Ahoj tati a mami" řekla jsem ,, ahoj zlatíčko" řekli oba na jednou ,, tak ja jdu dělat večeři " řekla mamka a odešla do kuchyně ,, no ja jdu za Roníkem " řekla jsem a odchazela do pokoje jelikož Rona máme venku kde má dost velkou boudu a v té boudě má huňatou deku, topení a mini světlo který se rozsvící  a zhasina na jeho štěknutí je na to tak naučeny..
Ze skříně jsem si vytáhla zateplnene leginy černou nike mikinu a bílou čepku..
Obula jsem si bílé Air max a vyrazila na zasněženou zahradu.
,,Rone!!" Zakřičela jsem ale nic ,, Roníku!!!!!" Zakřičela jsem znova..
Z psího domečku se vyřítila velká chlupatá koule s modrýma očima..
Skočil na mě a ja tím paden spadla do sněhu ,, No nazdar princatko mojeee" začal mě lizat (žádné dvojsmysli uchylaci :DDD) a běhat kolem mě..
,, tak co pašaku pujdem domů a oslavíme vanoce" odpověď bylo jen štěknutí..
Rozběhla jsem se s Ronym do domu zula se a svlékla.. Ronymu jsem osušila packy.. ,,právě v čas jídlo už je hotové a dárky nachystane tak se běž prevlect a převleč i Rona" řekl tata a dal se věnoval úpravě stromku.
Ja se rozběhla do pokoje ,, Rony poběž!!" Křikla jsem a Ron se hned rozběhl za mnou..
Vůbec jsem nevěděla co si vzít na sebe.. Po nějaký chvilce jsem se rozhodla pro bílé džinove kraťase s vysokým pasem a červený crop top s dlouhým rukávem na kterém byly hvězdičky, dárečky, ozdoby a velký bílí napis Love Christmas..
Šla jsem do koupelny kde jsem si učesala vlasy a z 3 pramenů vlasů si udělala cop ktery si připla ze zadu k vlasům..
Namalovala jsem se (BB cream, linky, rasenka) vytahla jsem psí zelený svetřík kterej ušila mamka Ronymu k minulými vánocům na svetru byly jenom dárečky a kostičky..
Sebehly jsme dolů a ja si sedla ke stolu a Rony ke stromečku kde měl misku..
Mamka nam nandala kuřecí maso s kaši a Ronymu dala psí konzervu..
Když jsme to snědli přesunuly jsme se ke stromečku ,,Tak začni Andy" řekla mamka a ja sáhla pro baliček který byl ode mně pro mamku prečetla jsem jmeno ,, mami to je pro tebe" řekla jsem s úsměvem a podala jí balíček..
Ona roztrhala papír a otevřela krabičku ,, ježíš ten je nádherný děkuji Andy" řekla a dala mi pusu na spanek..
Šahla jsem pro další a ten byl pro mě od taty ,, Ten je pro mě" řekla jsem. Roztrhala jsem papír a tam na mě vykoukly 3 letenky na Hawai!! Začala jsem skákat a křičet na celý dům skočila jsem po taťkovi a dala mu obří pusu ,, Dekujiiiiii!!!" Řekla jsem ,, nemáš zač zlato"
Moje dárky se už vybraly a zbývali tam jen pro tatu a Ronyho který byly ode mě..
,, Pro Roníka" řekla jsem a ukazala to Ronymu ten to očichal a začal vrtět ocáskem..
Rozbalyla jsem mu to a ukazala mu míček který jsem mu dala k tlapkam a Vánoční čepku kterou jsem mu dala na hlavu..♥♥
Teď tam byl jen dárek pro taťku
,, Taťulda na je ode mě " řekla jsem a podala mu těžkou krabici..
Tata ji otevřel a dal pusu do O ,, dekuji ti moc Andy už jsem ho potreboval" řekl s úsměvem a koukal na krásně černý Acer..
Vše co jsem dostala jsem si odnesla do pokoje a dala to na svoje místo. Když jsem to měla hotové zalezla jsem do koupelny a svlékla ze sebe oblečení a hodila ho na věšák vlazla jsem si do sprchoveho koutu a začala se sprchovat (jak jinak že?:D) vylezla jsem osušila se a zamířila si to do pokoje ke skříni tam jsem si oblékla spodní pradlo, volné šedé kraťase a k tomu černý tričko s napisem Sleeping.
Zalezla jsem do postele a užívala si pocit pohodlí po nějakých 5 minutách jsem usla....

Taaaak další kapitola za mnou doufám že se vám moje Serie líbí
A že neni nudná sice to ještě nic není ale ono se to nějak rozjede :D jinak tahle kapitola ma 1546 slov takže Potlesk ja :D jinak dopsala jsem to ve 23:09 takže jdu hned spát :D Brou noc♥♥

Terynka♥♥

♥Můj Dokonalý Život♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat