Andy
,,Crrr, crrr!!" Uslyšela jsem zvonění budíku a rychle ho tipla.. koukla jsem kolik je hodin a bylo 11:00 no asi čas vstávat.. Vylezla jsem z postele a zamířila si to rovnou do koupelny tam jsem si vyčistila zuby a lehce se namalovala. Vlasy jsem si krásně rozčesala a nechala si je rozpuštěné potom jsem se ještě lehce namalovala (BB cram, řasenka, linky) vyšla jsem z koupelny a zamířila si to ke skříni vytáhla jsem si Khaki triko s bílým nápisem NICE, černý leginy a černou snapback s khaki kšiltem..
Na nohy jsem si nasadila černý Air Max. Do černého vaku s bílým znakem Nike jsem si nahazela peněženku, mobil, kapesníčky a lehkou černou mikinu od Vans.
Vyšla jsem z pokoje a zamířila si to na snídani... bylo divné že tam seděl jen můj bodyguard Mike..
,, Dobré ráno Miku kde jsou rodiče?" Optala jsem se a sedla sibke stolu ,, Dobré ráno Andy tvoji rodiče museli jet něco zařídit a vrátí se až zítra takže tě mám na starost já" řekl sebevědomě a napil se svého kafe ,, Ahaaa no ok ja ve 14 jedu s jedním kamarádem Mikim jestli si ho pamatujes" řekla jsem a kousla si do celozrneho chleba ,, Ale jo pamatuju jen jeď ale brzo buď doma nechci tě tu nahánět" zasmál se ,, Neboj zatím Čus" houkla jsem a zvedla se od stolu ,, Ahoj" oplatil a začal něco dělat na mobilu.
Ja si došla k baru a objednala si jemně perlivou vodu kterou jsem si následně hodila do vaku.
Koukla jsem se na mobil a bylo 13:44. Rozhodla jsem že napíšu Mickeymu
A: Ahoj kde veziš?
A: Hej!
A: Miki už je 13:50 máš 10min na to aby jsi přijel! :D
A:Miki..
M: Ani vychcat se nemůžu!! :D neboj nasednu do auta a jedu :)
A: Ne to teda nemůžeš :D a dělej máš na to už jen 5min :D
M: Letím zatim pá :*
A: Ahoj :3Dala jsem si mobil zpátky do vaku a už jen vyčkávala.
Najednou se ze zatáčky vyřítilo bílé Lamborhiny a ja přesně věděla kdo to je.. zatavilo přímo přede mnou a stahlo okénko.. Byl to Mickey
,, Jdeš o 2min pozdě!" Zasmála jsem se ,, Mám své potřeby dělej nasedej a jedem mám už hlad" odfrknul a ja nasedla a společně jsme vyrazil do centra.V Centru
Zaparkovali jsme a já hned vystoupila z auta jelikož mě bolela z toho sedadla zadek..
,, tak co mužem jít?" Optal se miki a zamknul auto ,, Jojo jdem už mám hlad" řekla jsem a vydala jsme se společně s Mikim do KFC.
,, Dobrý den co si dáte?" Optal se kluk typuju věkem tak 22 ,, Tak já si dám velkou coca colu, velký kyblik, nagetky" řekla jsem a vytahovala jsem si peněženku ,, Ano a pro vás pane?" Optal se zas Mikiho ,, Já si dám to samé ale k pití ai dám Sprite" řekl a podíval se na mě ,, Žádné takové platím já" uchechtl se a dal mi peněženku zpátky do vaku ,, Tak teda dobře" najednou mi začal zvonit mobil ,, Omluv mě" řekla jsem a odběhla kousek dál kde nebylo tak rušno..
Volala mámka..Já: Ano mami?
Mama: No ahoj beruško ja jen že už zítra letíme domů tak abys to věděla
Já: Cože!! Už!? Ale ale ja tu mám kamarada a nechci jet domů..
Mamka: Je mi to líto ale já musím odletět do Italie a taťínek jede za nějakým kamarádem do Holandska..
Já: No a co já? Co bude se mnou?
To jako budu zase doma sama?
Máma: Buď poletíš semnou nebo budeš doma s Mikem
Já: Ale já nechci ani jedno..
Chci být tady...
Mamka: Andy nebudu s tebou o tom diskutovat!!!
Já: jestli sis nevšimla je mi už 18 takže klidně se už mužů nastěhovat do svého vlastního domu! Na kartě mám dost peněz na barák a na vše ostatní!
Mamka: Fajn dělej jak myslíš!
Ja jdu čau!
Tuuuut tuuuutFakt skvělí teď jsem se ještě pohadala s mamkou.... no nevadí musím to oznámit Mickeymu...
Vešla jsem zpátky do KFC.
Koukala jsem se jestli ho náhodou nenajdu ale fakt nikde nebyl.. zašla jsem teda za roh a tam seděl u stolu a cpal se nagetkami (:D) šla jsem tedy k němu a přisedla si ,, Ty jsi ale čuně" zasmála jsem se a začala jíst nagetky ,, Tak promiň že mám hlad jo a kdo vůbec volal?" Optal se a utřel si pusu od kečupu ,, No mama oznámila mi že.. že zítra odletem zpátky do New Yorku" řekla jsem smutně ,, Cože!? Ale co co já? Nemůžeš mě tu nechat..." řekl smutně a sklopil zrak.. ,, To právě nevim říkala jsem že domů nechci a ještě jsem se sní pohadala" odpověděla jsem a napila se coca coly ,, Já tě ale miluju...." řekl a najednou utekl pryč ,, MIKI!!!" Řvala jsem ale on se nezastavil a ztratil se mezi lidi... pane bože tak to je docela v prdeli lalalalallalla..
Odnesla jsem tác a šla si sednout zpatky. Vytáhla jsem mobil a zavolala jsem Mickeymu.. vzal to
A: Miki kde jsi?!
M: Promiň já stojím venku u auta potřeboval jsem na vzduch
ČTEŠ
♥Můj Dokonalý Život♥
RomansaHolka co má dokonalý život Má úplně vše co chce Jezdí tam kam chce Tenhle příběh je o jejim novém dokonalém životě