♥Vánoce♥1/2

9 1 0
                                    

POHLED ANDY

Jupíí dneska je 24.12 což znamená že jsou vánoce!! Miluji vánoce vždy dostanu to co si přeji.. Mamka se mě vždy hned ráno tak okolo 9:00 hodiny chodí ptát co bych si přála a ve 13:46 jede s taťkou do centra

Teď je 8:00 a ja právě teď stojím v koupelně a vykonávam ranní hygienu.. když už jsem  byla hotová šla jsem do mého krásného pokojíčku a rovnou ke skříni.. ze skříně jsem si vytáhla černé leginy a červený crop top s dlouhým rukávem. Oblekla jsem se učesala si valsy a rovnou je dala do drdolu pak jsem šla ke své vodní posteli a vzala jsem si z ní svůj zlatý iphone 6. Bylo 8:30 čas na to se jít nasnidat. Sešla jsem schody a rovnou do kuchyně u stolu seděl tata a četl si noviny a mamka dělala livance ,, Dobré ráno rodinko!" Pozdravila jsem ,, Ahoj zlatíčko" pozdravila mě mamka ,, Ahoj ty moje malá princezničko!," zaculil se taťka ,, tati neni mi 10 a už nejsem malá!!" zasmála jsem se ,, Ale jsi.. tak co těšiš se na večer?,, zeptal se taťka a ja si mezi tím šla nandat livance s nutelou a bananem.. usedla jsem k tatovi ,, Ano úplně mega moc" uculila jsem se ,,no to mi připomíná okolo jedné hodiny jedem s taťkou do centra a ty jedeš taky abys to nemusela psát na papír tak si to tam vyberes" usmála se na mě mamka. Ja už jsem nic neřekla a pustila se do jidla.

Bylo 13:20 a ja se chystala do centra jelikož venku byla zima vzala jsem si teplé šedé nasrávačky černou košily a na to teplou bílou adidas mikinu na hlavu jsem si dala bílou čepku a šla jsem dolu..
Tam už na mě čekala mamka s taťkou ,,tak co mužem vyrazit?" Zeptal se taťka ,,jojo jdem" obula jsem si bílé Air Max boty   a šla do garáže kde jsem měli 10 luxusních aut ,,tak kterým pojedem??" Usmala se mamka ,,nooo ja bych rada jela v BMW X6" usmala jsem se ,,tak jdem!!" Zasmal se taťka a společně jsme nasedli do auta a jeli směr centrum.
Jelikož v centru bude teplo nechala jsem si čepku a mikinu v autě.
Tata zamknul auto a společně jsme vyrazili do centra.
,,tak hele tady máš kreditku penez je tam dost tak ji hlavně nestrat..,, řekla mamka a podala mi kreditku ,, je 14:00 tak ve 16:30 bude sraz v KFC" řekl taťka a poklepal na hodinky ,,dobře tak ja jdu tak čautee miluji vás" křikla jsem ,, my tebe taky papa" křikla mamka ale to už ja byla davno pryč
Jako první jsem šla do obchodu s věcmi na mobili.
Na můj iphone tam maj dooost věci.
Vybrala jsem si 5 krytů a 3 sluchátka.. celkem jsem zaplatila 876 ,-
Hned po tom jsem zamířila do applu tam jsem si koupila MackBook a Ipod cena může být jasná..
Koukla jsem na hodiny bylo 14:49 času dost .
Pak jsem šla do A3sportu tam jsem si koupila 4 vaky a jednu školní tašku která byla celá černa a byla na ni bíla značka nike.
Potom jsem zamířila do New Yorkru tam jsem si koupila 4 crop topy, 3 posravačky, 2 košile, 2 snapback a 1 Bílou mikinu na které byli napsáno Swag zaplatila jsem a vyrazila do obchodu s botami
Tam jsem si vyprala 2 černo bílí vansky, 2 Air Max jedny byly černo bílí a druhý červený a 1 convers taky červeny.
Jukla jsem na hodiny a bylo 15:44 uffff ten čas letii řekla jsem si v duchu.
Pak jsem zamířila do posledního obchodu a to do obchodu se Segway a Speedii oči se mi rozzářili když jsem vydela úplně mega Speedio bylo černy a byly na něm grafity ,,Toho miláčka musím mít" řekla jsem tašky jsem položila na zem k pokladně a šla si pro něj vzala jsem ho a malem mi spadl jelikož byl těžký ,,Dobrý den paní vzala bych si tohle speedio" usmala jsem se a ukazala na toho krasavce  ,,dobrý den ale jistě donesu vám krabyci nabíječku a tašku ktera je určena jen na speedio vše budete mit ve vnitř" rekla s úsměvem a odešla někam do zadu ja zatím vytahla kreditku.
Paní mi vše dala do krabice i se speediem.
,,tak bude to 38 456,- prosím" to si dělá prdel no tak to potěž no.. podala jsem ji kreditku ona něco napipala a podala mi jí zpatky ,,děkuji přeji veselý vanoce" usmala se ,,děkuji vám taky" čapla jsem všechny tašky a krabici a šla směr KFC...

Onlouvam se bude to na dvě části píšu to v noci a už na mě padá unava :D budu rada za votes ♥♥ doufám že se vam kapitola libila ♡♡

Terynka♥♥

♥Můj Dokonalý Život♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat