♥2 dny do odletu na Hawai♥

13 1 1
                                    

Ráno jsem se vzbudila v 10:44 jelikož mi volala mamka že kvůli tomu odletu budou dřív doma...
Šla jsem tedy do koupelny a tam jsem vykonala ranní hygienu..
Došla jsem zas do pokoje a ze skříně jsem si vytahla rotrhane jeansy a bílí crop tom s nápisem Nike..
Rozhodla jsem se že půjdu vyvenčit Rona..
Na sebe jsem ještě hodila modrou mikinu a Adidas černý boty..
,,Roneee pojď jdeme na procházku!!!!" Křikla jsem přes celou zahradu.
Hned se ke mě rozběhl a začal vrtět ocáskem.. vzala jsem vodítko a připla mu ho na obojek..

Zašli jsme do psího parku a tam jsem ho pustila na volno..
Najednou mi začal zvonit mobil koukla jsem se na displej Mamka
M: Ahoj zlaticko ja jsem ti chtěla říct že kvůli tomu odletu na hawai musíme s tatínkem dřív domů tak nás tak okolo 10h čekej
A: Jojo budu se těšit Ahooj!

Řekla jsem a tipla to.. ohlídla jsem se a Ron nikde začala jsem se otáčet na různé strany ,, Rone kdepak jsi!!!!" Křikla jsem ale Ron nikde začala jsem pomalu ale jistě brečet ,, Rone!! Kde jsi!!!" Křikla jsem znovu ,, Stalo se něco slečno?" Zeptal se mě mladý klučičí hlas..

Koukla jsem se a stál tam zelenooký blonďak ,, A...ano stratil se mi pes a ja..ja nevím kde j..je" řekla jsem mezi brekem.. ,,šš to bude v pohodě on se najde chceš pomoc?" Řekl s konejšivím tónem ,, Budu r..ráda" knikla jsem a společně vyrazili ,, Roníku kde jsi!!" Kříkla jsem ,, Rone!!" Křikl zas zelenooký blonďak ,, je to marný ztratil se" řekla jsem a propadla v historický pláč ,, je mi to moc líto eee" nevěděl moje jmeno ,, Andy" knikla jsem ,, Max" řekl ,, děkuji že...že jsi mi..mi pomohl ja už p..půjdu" řekla jsem trnavě ,, Dobře ahoj" usmal se a odešel..
Neeeee Rony vrat se nemůžeš jen tak utéct slzi mi stékaly po tvářích..

Když jsem byla doma zula jsem si boty a hned se rozběhla do pokoje tam jsem se sebou placla do postele a znovu propadla do historického pláče...
Proč?? Pamatuju si jak jsem ho dostala ke 16 narozeninam byl to malý knoflíček a teď je pryč.. už se nevrátí.. co to meles Andy!!! Jasně že se vrátí!! Z toho neustálého pláče jsem usla..

Zbudila jsem se a koukla na mobil kolik je hodin 21:22 rodiče přijedou v 10 budu jim muset říct to o Ronym urggg moc mi chybí..
Došla jsem do koupeny a koukla se do zrcadla.. měla jsem červené opuchle oči kvůli breku a vlasy rozcuchane..

Svlékla jsem se a vlezla do vany..
Pustila jsem si teplou vodu a dala do ní pěnu pustila jsem si masáž zad a výhřivku..
Zmáčkl jsem tlačítko a vyjela mi televize.. chnapla jsem ovladač a přepínala kanály.. Nechala jsem tam večerní zprávy aspoň něco..
Ale to co tam bylo mi vrazilo kudlu do zad.. byla tam fotka Ronyho

Dnešní den byl osudný pro mladého pejska jménem Rony dnes zahynul když vběhl pod auto mladé řidičce která neubrzdila auto.. Pejsek měl na krku modrý obojek s přívěškem. Na přívěšku bylo napsáno pejskovo jméno a taky majtelovo kterého tu nebudeme zmiňovat.. pejsek umřel na místě už mu nebylo jak pomoc...

Neeeeeee prosím že to neni pravda že ne Rony proooooooč začala jsem znovu brečet je to moje vina!!!! Křičela jsem na sebe v duchu..
Hned jsem vyskočila z vany ususila se a vběhla do pokoje ke skříni ze skříně jsem vytahla teplakove šortky a bílé triko s napisem Game Over hned jsem čapla mobil a vytočila číslo Mamky
M: Ahoj princezno tady tata maminka si zaběhla do krámu pro vodu a mobil si nechala u mě copak se stlo?
A: Tati R..Rony umřel on umřel tati musíte přijet!
M: Počkej cože jak jako umřel?!! Co se stalo??!!
A: j.j...ja byla jsem sním v parku a volala mi mamka no a když jsem zavěsila tak nikde nebyl šla jsem ho hledat s nějakým maxem a nenašli jsme ho.. teď jsem se koukala na zpravy a tam byla Ronyho fotka a že ho srazila nějaká ženská a on to nepřežil byl to on měl stejný obojek tati!! On umřel!!!! (*pláč)
M: Andy hned jsme doma!

Tipl to.. stála jsem tam a nemohla se pohnout slzi mi tekly proudem..
Strašně mě to mrzelo.. Bude mi chybět!! Neee!! Proč on proč ne ja?!! Rozbrecela jsem se ještě víc...
Chnapla jsem deku a sešla schody sedla jsem si ke krbu a zahledela se do ohně..

Je mi to strašně líto... tohle se nemělo stát.. proč já mám vždy smůlu.. měla bych to zavolat Andrewowy ale nechci ho zatěžovat... všechno je moje vina..

,, zlato!!" Slyšela jsem mamky hlas..
Hned jsem se k ní rozběhla a slzy mi znovu začali téct proudem...
,, ššš to bude dobrý neplac" řekl tata a přidal se do rodinného objetí... brečela jsem a brečela.. když brek ustoupil šla jsem si sednout na pohovku..

Mamka s tatkou si taky sedli a koukali na mě ,, zlato mi víme že to musí být strašná rána ale ber to z té lepší stranky že se má určitě dobře a kouká se na tebe ze zhora" řekla mamka a usmála se na mě... ja jí úsměv opetovala a šla jí obejmou..

,, tak co máte hlad?" Řekl tata aby ulehčil situaci ,, ano a co bude k jídlu?" zeptala jsem se.. ,, no udělal bych steak a hranolky co říkáte?" Navthl tata a usmal se na nás jen jsme s mamkou příkývly a šli prostřit stůl..

,, Mňam bylo to moc dobrý" řekla jsem a usmala se na tatu ,, zo jsem moc rád princezno" uculil se ,, tak ja se jdu koukat na nějaký film" řekla jsem a špinavé nádobí jsem dala do mičky.. Rozběhla jsembdo pokoje a skočila do postele a pořádně se zachumlala do peřiny..
Zapla jsem si MacBook a pustila si fakt hezkou pohádku Láska rohatá..

Po hodině film skončil.. koukla jsem se na hodiny a bylo 00:03 jen jsem si povzdechla a šla do koupelny.. tam jsem se vysprchovala udělala hygienu a nahá šla zas do pokoje ke skříňi..

Vytahla jsem si černý tanga a čistě bílé tilko..
Zalehla jsem do postele a ponořila se do říše snů...
.
.
.
Tak doufám že se vám kapitolka líbila ukapla mi sem tam slza ale dalo se to budu ráda za votes a komentáře ♥♥

Terynka♥♥♥

♥Můj Dokonalý Život♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat