A: Nooo ja nevím je to moc narychlo jsi vážně suuuper kluk to ano ale nevim no..
M: já vím.. no neres to jako bych to nepsal.. musím jít Ahoj..
A: Ne miki počkej!
Uživatel Mickey Mouse Long je OfflineAch joo... strašně jsem na sebe naštvaná.. ale teď to nechci řešit jelikož mě strašně bolí hlava..
Zvedla jsem se z postele a zašla do koupelny si umejt zuby.. Koupání necham na zítra jsem moc líná..Když jsem měla zuby vyčištěné vyšla jsem z koupelny rovnou ke skříni.. na sebe jsem si vzala černé tanga a volné červené tilko.. ulehla jsem do postele a ponořila se do říše snů...
Ráno
Vzbudila jsem se v 10:03.. čas vstávat.. seskočila jsem z postele a došla do koupelny.. hlava už mě nebolela aspoň že tak.
Vysprchovala jsem se a vyčistila zuby.. vyfenovala jsem si vlasy a dala si je do vysokého drdolu..Došla jsem je skříni a vzala si na sebe Crop Top bílé tilko s Mickey Mousem a k tomu černé pasové kraťasé.. obula jsem si bílé zabky a vyrazila na snídani..
,, Dobré ráno!" Řekla jsem a sedla si ke stolu vedle mamky a Mika..
,, Dobré zlato tak jak si se vyspala?" Optala se mamka a kousla si do Toastu.. ,, Ale jo šlo to už ani ta hlava mě nebolí ale stejně zůstanu ještě den tady.." řekla jsem a napila se jemně perlive vody.. ,, No dobře ale ja s tatínkem jedem na loď a Mike musí do města takže na sebe budeš dávat pozor jasný?" Řekla mamka a usmála se ,, Jasný" kuňkla jsem a znovu se napila..Když jsem měla vypite piti vstala jsem a bez jediného slova odešla do pokoje..Vzala jsem si ma sebe plavky a na to stejné oblečení jako před tím a sedla si na postel..
Vzala jsem do ruky mobil a napsala
Mikimu..
Ja: Ahoj Miki hele nechceš zajít na pláž?
Mickey: Nevim...
Já: Prosiiim......
Miki: Dobře ale beru i brachu tk za 5 min na pláži čau
Ja: AhojAch jo je asi naštvanej no co teď to nebudu řešit.. vytahla jsem si Chachi vak a dala do něj opalovací krém, snapback, mobil, sluchátka, ručník a vodu.. vyšla jsem z pokoje a koukla se jestli tu mamka ještě je nebo ne..
Nikde nebyla tak asi už šla s tatou na tu loď..Vyšla jsem z hotelu a rovnou na pláž jelikož je rovnou za hotelem..
Došla jsem tam ale kluci tam ještě nebyly.. zašla jsem k baru a objednala si ledovou kávu..
Když jsem měla vypito kluci tu stále nebyly..
No nic tak si jdu aspoň zaplavat.. sundala jsem si oblečení a rozběhla se do vody.. byla příjemně teplá..
Plavala jsem docela daleko od břehu najednou jsem se zastavila a koukala se okolo sebe na tu nadheru.. voda byla úplně průzračná svítilo sluníčko prostě krásný den.. vydala jsem se zpátky k břehu.. vylazla jsem a kluci tu furt nebyly.. ach joo určitě si ze mě Miki dělal srandu.. seděla jsem tam docela dost dlouho jelikož už byla tma.. koukla jsem se ma mobil kolik je hodin a bylo 20:22 omg přišla jsem ve 13:00 takže to mi chcete říct že už tu Sedim 7 hodin?.... Ach joLehla jsem si na lehátko a koukala na nebe plné hvězd.. chtělo se mi strašně brečet.. zdá se mi že můj dokonalý život už ani neni dokonalý... Umřeli mi pravý rodiče pak i Rony.. podvedl mě Andrew a teď tohle.. bože.. slzy se mi nahrnuly do oči.. začala mi být strašná zima.. kašlu na to jdu domů! Už na to vážně seru!!!..
Vzala jsem si na záda vak a vydala se zpátky do hotelu...
Pohled Mickeyho(po psani s Andy)
Mám sraz s Andy no super vůbec se mi tam nechce ale půjdu jedině s brachou.. ,, Hej bro jdeš se mnou na pláž za Andy? Nechci tam jít sám" Křikl jsem na bráchu a čekal na odpověď ,, A musím?!!" Křiknul z vedlejšího pokoje Cameron ,, Jo! Nechci tam jít sám a bude prdel!" Křikl jsem na zpět ,, Tak fajn ale nejdřív se se mnou kouknes na film!" Ozvalo se a je už nic nenamítal a šel za ním do pokoje jo vím mám tam být za 5min ale tak se chvilku spozdim bude to jen chvilka.. došel jsem ke Camovi do pokoje a hupsl mu na postel ,, Ok tak na co jdem čučet?" Optal jsem se ,, Žena v černém" uchechtl se ,, Fajn 1 nebo 2" řekl jsem a uvelebil se na posteli ,, No na 2.. přece jsme 1 už viděli" zasmal se ,, Ajo tak to už pusť" bouchl jsem ho do ramene. Cam to pustil a uvelebil se též na posteli a společně jsme začali koukat na Film.. po 10min jsem usnul...
Vzbudil jsem se a vedle mě nikdo nelezel no koukl jsem se na mobil kolik je hodin kurva!!! Bylo 20:30 rychle jsem běžel do pokoje a tam jsem si na sebe vzl šedé teplakove třištvťaky a čistě černé triko na hlavu jsem si dal snapback a vyletěl z pokoje ,, Came pohni jdeme hodně pozdě!!!" Křikl jsem a obul si černé Vansky ,, už běžím bro!!" Cam se vyřítil z kuchyně a rychle si obul stejné černé Vansky..
Na pláži
Doběhli jsme na pláž kde měla být Andy ale ona už tu nebyla došel jsem k barmanovi jestli tu náhodou neviděl červenovlasou holku ,, Ale jo byla tu dost dlouho tady čekala počítám že přišla tak po obědě dala si tu ledovou kávu pak si šla zaplavat a jinak seděla na lehatku no a odešla s brekem okolo půl 9 myslím" kurva ja jsem takovej debil chci sní chodit a udělam takovou kravinu!! ,, Dekujem.. Pojd Came vím kde má hotel,, Cam jen kivnul a rozběhli jsme se směrem k hotelu Golden star... Doběhli jsme tam a ja začal hledat Andy ale v pokoji nebyla koukl jsem se teda z terasy a ona seděla v altanku a četla si knížku ,, Hele tamhle je Pojd jdem za ní" houkl jsen na Cama a vyrazily jsme za Andy.. ,, Ehm Ahoj Andy moc se omlouvám že jsme přišli pozdě ale stratil jsem pojem o čase fakt mě to moc mrzí.." řekl jsem a čekal na její reakci ,, Jo jasný však pohoda ja jsem zvyklá že na mě ostatní serou.. a to jsem se rozmyslela že ti tu šanci dám ale jak vidím přemýšlela jsem špatně nech mě být.. prosím,, To co řekla mě vážně bodlo u srdce... ja jí ale miluju... ,, Andy prosím!" Křikl jsem na ní když odcházela ,, Nech mě!" Křikla a nevěnovala mi ani jeden pohled ,, Ahoj já jsem Cameron!!" Křikl Cam twl to je mamlas ,, Andy!" Křikla a zalezla do pokoje ,, Pane bože Camerone ty jsi Mamlas!" Zavrčel jsem ,, Jakto?!" Křikl a udělal divnou grimasu ,, Prostě proto hele jdem radši domů.." Cam jen přikývnul a vyrazili jsne domů...
Lehl jsem si doma na postel a rozhodl se že napíšu Andy..
M: Omlouvám se..
M: Andy odepis prosím
M: Andy!! Prosím
A: Nech mě na pokoji...
M: ne to po mě nechtěj ja jsem za tebou chtěl jít ale bratr chtěl zkouknout film..
A: a tos nemohl přijít zatím sám?!
M: Chtěl jsem ti ho jen představit...
A: Bože..
M: Prosím.. Andy.. odpust mi..
A: Dobře... ale mám u tebe kfc :D
M: Ty si potvora ale ok :D
A: dobře ráno ve 14:00 máš tady nástup ok? :D
M: Ano šéfe! :D
A: Dobře tak ja jdu spát dobrou noc Miki :)
M: Dobrou Andy :*
Uživatel Andy je Offline..Uf tak ještě že to takhle dopadlo..
Zvedl jsem se z postele a zamířil jsem si to do kuchyně pro něco k snědku a koho nepotkam toho Mamlase ,, Zduř mamlas" zasmál jsem se A vytáhl si z ledničky mléko a ze skříňky lupínky.. ,, Nech toho chtěl jsem se jen seznámit!" Křikl a bouchnul pěstí do stolu ,, Nebreč!" Rozesmál jsen se na celej dům a Cam začal rudnout a radši odešel do pokoje a nezapomněl bouchnout s dveřmi.. dojedl jsem a mysku dal do myčky.. došel jsem do pokoje na sebe jsem si vzal jen boxerky a ulehl do postele.. nařídil jsem si budíku na 11:00 a ponořil se do říše snů...Okaaaaay další díl po dlouhé době doufám že se líbí :3
Terynkaa :'3
ČTEŠ
♥Můj Dokonalý Život♥
RomanceHolka co má dokonalý život Má úplně vše co chce Jezdí tam kam chce Tenhle příběh je o jejim novém dokonalém životě