♥Den odletu♥

11 0 0
                                    

,, Ehm Andy??" Slyšela jsem svoje jméno což mě vzbudilo.. ležela jsem na mikovi a silně ho obijmala... ,, Jeeee promiň ja v noci nemohla usnout" řekla jsem se smíchem a zvedla se ,, Ne v pohodě jen jsem se lekl" oplatil mi smích ,, Miku?" Řekla jsem ,, Ano?" Oplatil ,, kde jsou rodiče? A v kolik odjíždíme? A v kolik odletame?" Vyvalila jsem na něj vlnu otázek ,, Tvoji rodiče šli pronajmout na týden osobní tryskáč no a odlitame v 13:44 takže odjíždíme v 13:20" řekl a usmál se ,, aha a kolik je?" Optala jsem se znovu ,, 10:02" řekl a usmal se na mě ,, no tak ja jdu balit" zasmála jsem se ,, Nemusíš už jsem ti zbalil jenom si den do vaku nebo batohu co si vezmeš do letadla" řekl a s úsměvem odešel ,, Děkuji!!" Křikla jsem a vydala se do mého pokoje..

Vešla jsem do pokoje a opravdu jsem měla zbaleno ten mike je fakt nejlepší bodyguard.. vytáhla jsem si koženej nike batoh a do něj jsem si dala MacBook, nabíječku na notebook, nabíječku na mobil, Power banku, sluchátka, peněženku, mobil a prášky na bolest břicha..
Došla jsem ke skříni a otevřela jí aspoň že mi mike nezabalil všechno to bych musela jet asi naha :D
Vytahla jsem si uplé černé jeany, černý crop top tilko s bílym nápisem Fuck You, černou lehkou bundicku nad pas a bílou snapback..

Sešla jsem ze schodů do kuchyně kde už mike něco kuchtil ,, hmmm co to tu tak voní" řekla jsem se zavřenými oči ,, No dělám palacinky s nutelou a bananem" usmal se a otočil se na mě s talířem plným palacinek.. jednu jsem si vzala a šla si sednout ke stolu..

To samé udělal i mike ,, tak dobrou chuť Andy" řekl a zakousl se ,, tobě taky" a udělala jsem to samé..
Když jsem měla vše snědený talíř jsem dala do myčky.. slyšela jsem klíče v zámku a otevírání dveří šla jsem se kouknout a zrovna vešly rodiče ,, Ahoj tati a mami!!" Řekla jsem a objala je ,, Ahoj princezno" řekl taťka a mamka se na mě jen usmála.. všichni jsem si sedly do obýváku a začli si povídat ,, Tak co Andy těšíš se?" Zeptala se mamka ,, Ano a moc hlavně na to krásné moře" řekla jsem s širokým úsměvem ,, To jsme radi" řekl taťka ,, tak ja se jdu zatím koukat na film až pojedem na letiště tak na mě houknete!" Řekla jsem a vyběhla schody..

Zapla jsem si televizi a uvelebyla jsem se na mojí vodní posteli..
Zrovna dávala komedie Slunce seno a pár facek.. super! Položila jsem ovladač a pozorovala film..

Na letišti

,, Jupiiiiii konečně už poletime!!!!!" Křikla jsem až se na nás lidé otacely.. ,, Andy neječ a pojď za 5min nám to letí" řekl se smíchem taťka a už se hrnul k letadlu a že to bylo jenom naše to bylo dost velký..
Sedla jsem si k oknu a dala si 1 prášek a zapila to jemně perlivou vodou.. když jsme začali vzlétla tak se mi udělalo vážně šoufl ale pak to bylo v pohodě.. vytahla jsem si MacBook a zapla si na něm Facebook rozhodla jsem se že napíšu Alex..
An: Ahoj kočko! :D
Al: No čus tak co už letiš :D
An: Ano je to fakt supeeer! :D
Al: No to věřím.. a jak dlouho pojedete? :)
An: no tata říká že cca 12h což je oprus -_- :D
Al: No to bych nechtěla a co Andrew? :D
An: No toho hajzla mi ani nepřipomínej.. podvedl mě s nějakou kurvou a ještě jsem je nacapala při tom..
Al: To je hajzl.. je mi to líto ale neboj třeba najdeš nějakého sexy kluka na hawai :D
An: Alex ty jsi pako tak jo hele ja se jdu koukat na nějaký film tak papa napíšu až budem na místě :*
Al: Dobře Ahoj :* :*

Vypla jsem Facebook.. dala jsem si sedačku tak abych měla nohy rovně a pustila si horror Lesní duch zatáhla jsem si okénko ale jelikož všichni spaly i mike rozhodla jsem se že zatahnu všechny aby tady byla tma.. když jsen to měla hotový šla jsem si sednout na své místo a konečně si pustila ten horror.. dala jsem si sluchátka do uši a už jen pozorovala..

Vzbudila jsem se a jediný kdo byl vzhůru byl mike.. ,, Miku??" Optala jsem se ,, Ano?" Řekl a zvedl hlavu od telefonu ,, Jak dlouho ještě poletime?" Řekla jsem a koukla se na mobil kolik je hodin ,, No ještě 7 hodin" řekl a uchechtl se ,, Aha tak ja jdu zase spát dobrou" řekla jsem a uvelebyla se na měkké sedačce ,, Počkej nemáš žízeň?" Optal se ještě ,, Mám " uculila se ,, a co si daš?" Řekl ,, No dej mi jahodovy cappy" řekla jsem a natáhla ruku.. mike mi  cappy nalil do skleničky a podal mi jí.. ja se napila a položila skleničku na stolecek.. ,, Dobrou miku" řekla jsem a znovu se zachumlala a usnula...

Vzbudila jsem se a zrovna svítalo..
Koukla jsem se jestli někdo je vzhůru a byly všichni ale rodiče tu nebyly ,, Ehm miku?" Řekla jsem a on se mě lekl ,, pane bože Andy tohle mi nedělej co se stalo?" Opatl se ,, aha promin ja jen kde jsou rodiče?" A zrovna vešly z dveří které vedou k pilotovi ,, Tady jsme! Andy za 2h budeme přistávat" řekl tata a šel si sednout s mamkou na pohovku.. ja si dala sluchátka do uši a zapojila je do telefonu.. pustila jsem si svojí obl písničku Blakkwood Monstrum koukala jsem se z okna a přemýšlela o životě a hlavně o kravinach...

Na letišti (zas:D)

,,Pane bože tady je vedroooo" zabrucela jsem a sedla si do Auta nebo spíš limuzíny... ,, To máš pravdu je tu přesně 34'C" řekl mike a otevřel okénko ,, Mami až přijedem na hotel tak ja si vybalim a potom půjdu do pláž jo?" Řekla jsem a upřeně se koukala na mamku ,, Ale jistě my s tatou stejně jdeme do města" řekla a usmala se na tatu nee... začali se cucat ,, Omg" řekla jsem potichu a koukla na mika ten dělal zas něco na mobilu.. oprela jsem si hlavu o jeho rameno a koukala z okna ,, Ale Andy půjde s tebou mike pro jistotu" řekl najednou tata ,, Jojo" odpověděla jsem a koukala zas z okna...

Konečně jsme byly v hotelu a ja už vybalovala.. ten mike mi zabalil i Speedio ten je tak super chtěla jsem si zajezdit u nás ale furt byla zima..
Když jsem měla vybaleno vzala jsem si na sebe neonově žlutým plavky a přes rameno si hodila ručník.. do tašky jsem si hodila opalovací krém, peněženku a sluneční brýle.. na sebe jsem si vzala jsen jeansove kraťase a na hlavu klobouk.. ,, Miku?! Jdeš!!?" Křikla jsem a nazula si žabky ,, Už běžím!!!" Křikl ze zhor a už se řítil na sobě měl surf plavky nad kolena to bylo vše měl vymakanou postavu což bylo sexy wtf Andy prober se!!! ,, Tak jdeš Andy?" Mavl na mě ,,Jo!" Křikla jsem a doběhla k němu a společně se vydali na pláž..

Taaaakk další díl je tu a sorry za chyby jistě se tam nějaký najdou :D ja zrovna jedu na koupak jelikož je to ukrutny vedro :DD
Jinak bych chtěla udělat Ask Charakter takže by jste se ptaly jen Mika, Andy, rodiče , Andrew

♥Můj Dokonalý Život♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat