Ráno jsem se probudolila v 07:13..
,,Takhle brzo?" Řekla jsem si v duchu a zvedla se z postele..
namířila jsem si to do koupelny..
Vysprchovala jsem se, ususila a dala si vlasy do drdolu..Šla jsem zpět do pokoje a rovnou ke skříni. Na sebe jsem si vzala uplé světle modré jeany, černý crop top s nápisem Weed a k tomu jsem doladila teplý šedý svetr bez zapínání pod zadek...
Jelikož bylo teprv 08:34 rozhodla jsem se že si dojedu na snídani do MCdonaldu (newim jestli to mám správně :D) sešla jsem schody nasadila si černé Adidasky s bílými 3 proužky.. ,,kurna ještě kabelku a peníze ja jsem blbá" pleskla jsem se do čela...
Vyběhla jsem zase schody a zamířila rovnou do pokoje..
Vytahla jsem si velkou šedou kabelku nahazela jsem tam kapesníky, mobil, peněženku, gumicku a šedou čepku..
Vyběhla jsem z pokoje, sebehla schody, popadla klíče od auta a od domu klíče od domu jsem hodila do kabelky a konečně jsem vyrazila pro auto...Sedla jsem si do černého lambo a konečně vyjela směr centrak..
Crrrr crrr začal mi zvonit mobil ,, juu andrew" dala jsem to na reprak
J: copak potřebuješ lasko?
A: jen že jsi mi dlouho nezavolala bal jsem se že se ti něco stalo..
J: juuu to je hezký neboj jsem v pohodě :)
A: jo hele zítra mi už odlitas tak tě dneska chci vzít na večeři a... počkat ty nikam jedeš?
J: Ano jdeu do centraku na snídani jestli chceš můžeš přijet dneska chci být jen a tebou
A: Dobře mile rád přijedu a ty už jsi tam?
J: nene teprv parkuji
A: dobře tak na mě čekej před vchodem budu tam do 5min
J: dobře tak zatím papa lass
A: pa :*Tipla jsem to a konečně našla volné místo na zaparkování..
Rozpustila jsem si vlasy a dala si na hlavu šedou čepku..
Vzala jsem si kabelku a vylezla jsem z auta a zamkla ho..
Rozešla jsem se ke vchodu a tam čekala na mojí milovanou lásku..Najednou přijela bílá audina a z ní vystoupil moje zlaticko..
Andrew měl na sobě modré úplné jeany, čistě bílé tričko, mikinu nike,
Bílé air max a na hlavě měl snapback..,, Ahoj lasko" řekl a přisál se mi na rty ,, Ahoj zlato" usmala jsem se a propletla jsem si sním ruce ,, moc jsi mi chyběla" řekl a usmál se ,, ty mě taky" houkla jsem a už ho táhla do centráku ,, co tak rychle?" Řekl se smíchem ,, byla mi tam zima a hlavně už mám hlad" řekla jsem a rozešla se.. Andrew nic neřekl a chytl mě kolem pasu..
,, Dobrý den co si dáte?" Zeptala se mladá černovlasa dívka..
Počkat co?!!! Ona mi kouká po klukovi a přitom si kouše spodní ret?! To snad nemyslí vážně!!
,, ja si dám jahodovy shake, hranolky a nugetky" řekla jsem a propalovala jí pohledem.. ,, já si dám malou cocacolu a bigmac" řekl a usmal se na ní.. to si ze mě dělá prdel ne!!? Drkla jsem do něj loktem a on se na mě tazave podíval ta holka na něj furt koukala tak jsem si k sobě Andrewa přitáhla a začala ho libat... když jsem se odtrhla holka rudla a zabijela mě pohledem. Poslala jsem jí vzdušnou pusu a mrkla na ni.. ,, tak tady to je bude to 400,-" řekla a odfrkla si ja vytáhla peněženku a rychle to zaplatila když se Andrew nekoukal ,, lásko jdeme" zasmala jsem se a rozešla jsem se k volnému stolu..
,, počkej zapomněli jsem zaplatit!" Křikl a už se zvedal ,, Ehm lasko ja to zaplatila" řekla jsem a zastavila ho ,, Zlato!! Tos nemusela když jsi se mnou tak platit nic nebudeš ano?" Řekl a políbil mě ,, No tak dobře ale teď už jes" řekla jsem a pustila se do jídla..,, Jeee koukej to si musím koupit na Hawai!!" Křikl jsem a zaběhla do obchodu.. viděla jsem totiž úplně boží crop top měl na sobě rudé květiny a velký bílý nápis Hawai stál jenom 233,- hodila jsem ho do kabelky a běžela spátky k Andrewowy ale on tam nebyl nahmata jdem mobil a napsala mu zprávu...
Andy: Kde jsi?Andrew: musel jsem domů mám praci zatím pa
To se mi nějak nezdá radši tam zajedu..
Vyběhla jsem z centra a rovnou k autu.. nasedla jsem, nastartovala a vyrazila..
U Andrewa jsem byla za 20 min..
Byly otevřený dveře tak jsem vešla nikdo tam nebyl.. ze zhora jsem slyšela divné zvuky.. potichu jsem vyšla schody a rovnou k pokoji Andrewa.. pootevrela jsem dveře a to co jsem viděla mě zabilo.. Andrew si to tam rozdával s tou štětkou z centraku.. nee.. ,, To si ze mě děláte prdel!!!!!" Křikla jsem oba se lekly a koukaly na mě ,, Andrewe ty seš tak zasranej koķot!!! Ty víš že máš mě a mrdas tady tuhle kurvu!!! Tohle sis u mě posral !! Teď místo ráje na zemi budeš mi peklo na zemi!!!" Křičela jsem ,, Komu tady říkáš kurvo ty chudinko" odfrkla si to už jsem nevydržela a čapla jí za vlasy stáhla z Andrewa a mrskla s ní o zeď ,, říkala jsi něco!! Ja ti do kurvy nadávat budu jelikož ty seš buď ráda že budeš žít!! Jinak bych si došla pro zbraň do auta a zastřelila bych tě!! Ale nejsem taková svině jako ty!!" Křikla jsem a znovu jí čapla za vlasy tahla jsem jí ze schodů až dolů celou cestu řvala..
Nahou jsem jí vyhodila z domu na ulici ,, Tak co furt nemáš dost teď aspoň víš že mi víckrát nemáš mrdat kluka ty děvko!!" Křikla jsem a kopla do ní zavřela jsem dveře a zamířila jsem si to do pokoje Andrewa ten tam seděl už oblečený a měl ruce v dlaních..
,, co mi na to rekneš" řekla jssm už v klidu ,, ja..ja...ja se ti moc omlouvám ona se dostala nějak do mého domu a napsala z našeho společného telefonu že potřebuje pomoc a napsala to jako mamka a když jsem přijel vrhla se na mě a ja byl v šoku snažil jsem se ji vymanit ale ona měla sílu a hlavně měla u sebe nůž a řekla že jestli se sní nevyspim tak ti něco udělá a pak si přijela ty" řekl a koukl se na mě ,, Newim co mám dělat strašně si to posral ale chtěl si mě chranit.. no takhle dáme si pauzu aspoň měsíc" řekla jsem a chystala se odejít ,, ja to ale bez tebe nevydržím ona zase přijde" řekl ,, budeš muset a neboj nepřijde to si zajistím" řekla jsem a odkráčela..Otevřela jsem a ta kurva tam furt ležela.. chytla jsem jí za vlasy ,, tak a teď mě poslouchej.. k Andrewowy se už ani nepřiblíží zkusíš mu něco udělat a jsi mrtva nasadim si k němu 4 bodyguardy kteří mě budou o všem informovat.. takže teď hezký odejdeš do svého domu zvaný bordel a budeš pichat někoho jiného jasný!!!" Křikla jsem ,, a..a...a.ano" řekla a začala utikat.. ja jsem nasedla do auta a zavolala Mikovi (můj bodyguard)
M: Ano Andy? Děje se něco!?
A: Ne neboj Miku jsem v pohodě potřebuji 4 bodyguardy pro mého kluka takže ja ti pošlu adresu kam a ty je tam pošleš a pošli tam: Michala, Filipa, George a Sebiho jasný?
M: Dobře můžeš se spolehnou jo a letím s vámi na Hawai pro tvoje bezpečí
A: Super aspoň se nebudu tak nudit zatím Cukříku :D
M: Zatím Čajíku :DUž jsem byla doma.. zaparkovala jsem koukla jsem se kolik je bylo teprv 19:18 vystoupila jsem a vydala se do domu.. nikdo tu nebyl ,, Miku!!" Křikla jsem mike byl totiž na pracovní schuzce s rodiči ale zustal tam díl ,, Ano čajíku" miluji když mi tak říká je to nejlepší Bodyguard... najednou vyšel z chodby ja odhodila kabelku ,, MIKU!!!!" Zakřičela jsem a skočila mu kolem krku... ,, Ahoj princezno" abych vám řekla něco o mikovi..
Je mu 28 let má hnědé oči a blond vlasy.. má vypracovanou postavu a je velice hodný.. ,, Moc jsi mi chyběl" řekla jsem a zachumlala se víc k němu ,, No to je lásky" zasmál se ,, máš hlad?" Zeptal se.. ja z něj slezla a šla si sednout na barovou zidly ,, Ano copak máme?" Zeptala jsem se ,, Špagety na tady máš" usmal se na mě ,, děkuji"Když jsem to svedla šla jsem se s mikem koukat na film u toho jsem usla.. ,, vstávej musíš se převliknout a hajnout si k sobě" usmál se na mě.. ja se zvedla a šla do pokoje.. svlékla jsem se oblékla jsem si bílý tanga a černý volný tilko.. ulehla jsem a snažila se usnout.. bylo 01:54 a ja furt nespala.. zvedla jsemna vyšla na chodbu a rovnou k pokoji kde spí mike spokojeně pochrupoval vlezla jsem si k němu a přitulila se po 5min jsem usla..
Je tu nový díl!!!! Chtěla jsem vám sem dát jak vypadaji postavy ale nemůžu najít žádnou divku která se podobá Andy kdyby jste mi chtěli pomoc budu jen ráda :33
TERYNKA♥
ČTEŠ
♥Můj Dokonalý Život♥
RomantikHolka co má dokonalý život Má úplně vše co chce Jezdí tam kam chce Tenhle příběh je o jejim novém dokonalém životě