Espirikli ^20^

19 0 0
                                    

1- +Kanka sen bir daha içme dün içtin sapıttın.
-Ne sapıtması kanka çarpmadı bile
+Lan mal hamsterimi seni seçtim pikacu diye pencereden atan babam mıydı?

2- Kadının evinde cam kırılmıştı. Camcıyı aradı ve sipariş verdi. Yarım saat sonra zil çaldı kadın megafondan seslendi.
+Kim oo?
-Camcı bea
Kadın kapıyı açtı ve camın takılacağı yeri gösterdi. 5 dakika sonra yine kapı çaldı.
+Kim oo?
-Camcı bea
Yanlışlık var. Az önce bir camcı gelmişti.
-Düştük bea.

3- o bana 'hıyar' dedi. bende gittim yanına dedim ki 'senden markette varmı evde kaşar yokta ;)

4- AMK Gazetesinin sonuçları...Ver AMK diyen qençle al AMK diyen gazeteci arasında çıkan kavqa.. POLİS:hay AMK deyince.. halkın tepkisi vay AMK OLDU...:))

5- BİR ERKEK DÜŞÜN... ...seni herşeyden kıskanıyor cok karizmatik zenqin düşünceli asla senden baska kızlara bakmıyor sen mesaj atmadıqında merak ediyor senin icin biseylaerden vazgeçebiliyor dürüst yalan söylemiyor ve oldukça da romantikk... DÜŞÜNDÜN MÜ ? HaYaL gücüne haYran kaldım walla...'!   

6- Yaşıtların evlendi sen ne zaman evleniyorsun diye soran teyzelere.. yaşıtlatın öldü sen ne zaman ölüyosun dedim teyze pert ...

7- Yufka yüreğiniz herkese açarsanız size kol böreği olarak geri döner.

8- Bilmiyorum kelimesi hayatımızda olmasaydı ne yapardık bilmiyorum.

9- -Gitme.
-Kalmam için ßir neden söyle.?
-Daha karpuz kesecektik.

10- Otobüste tutulucak yerlere 'Herkesin tuttuğu kendine..'' yazsa, kimse tutmasa, insanlar el ele tutuşsa, birlik olsa, uzansak sonsuza.

11- Sakla samanı inekler aç kalsın.

12- Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

13- Kızlar iddaalı erkeklerden hoşlanır dediler. 1 haftadır elimde iddaa kuponu ile geziyorum. Hiç bir ilerleme yok.

14- Daire kiralayamıyorsan,kare kirala...

15- Üzümü ye,çekirdeğini de ye sahibi gelince onu da yersin.

16- Ayağını yorganına göre uzat, yoksa üşütürsün.

17- Deli deliye sormuş sen hiç aşık oldun mu diye? Deli deliye gülmüş ben niye delirdim diye...

18- Türk gencinin %80'inin matematiği kötüymüş, neyse ki ben kalan %30'un içindeyim.

19- Ben Yedigün içiyorum sen Onbeşgün iç.

20- Bu matematik çok yüzsüz.
-X i bulabilmek için Y ye değer verip duyguları ile oynuyo.

21- Bir romanı 7 kız yazarsa nolur?
- seven kızın romanı.

22- Tebrikler kazandınız, şimdi tencere oldunuz!

23- Denizaltı'nın bir üst modeli nedir?
-Denizyedi.

24- Ayakkabıcı sıkıyorsa alma dedi, bende korktum aldım.

25-En sevdiğim dondurmadan çıkan keçi kılı kadar gereksiz, Crossy Road karakterleri kadar saçmasın benim hayatımda...

26- Sokak ortaSında çıplak bir adam takSiciye doğru koşup takSiye biner. beni çabuk evime götür der ve adreSi Söyler. araç ilerken arada bir dikiz aynaSından bakan şoföre kızan çıplak adam ne bakıyorSun kardeşim hiç mi çıplak adam göremdin der ve Sinirlenir bu duruma.... takSici adamda şöyle cevap verir yok ben çıplak olduğunuzdan dolayı bakmıyorum acaba parayı nerden çıkaracakSnız diye merakla bakıyorum...

27- Bir adam varmış Bir adam daha varmış Bir tane daha varmış şaka yaptım Bu devirde adam mı kalmış.

28- Ey daglari taslari herseyi yaratan rabbim ,herseye bir güzellik ayri bir tat insanlara akil mantik zeka dagitirken bu mesaja mal mal bakan bu öküzü niye unuttun.

29- Dun okulDan arkaDaslarla karsilastik.hep beraber topluca eglenDik,gulDuk.Daha sonra toplu bir resim cektirelim DeDik..ama sen yoktun.biz De topsuz cektirDik :)

30- İlk görüşte aşka inanır mısın,yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim.

En çok hangisini sevdiniz? Benimki 29

Pikaçunun EspirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin