1- Kitap en iyi arkadaştır en azından habersiz yemeğe gelmez.2- Çocukken 1 lirayla markete girip 2 cips, 3 çikolata ve 1 kola alıp çıkıyordum ve param artıyodu. Şimdi heryere kamera koymuşlar.
3- CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA NE OLUR? CAN FIZIK DERSINE GEÇ KALIR.
4- ACIKTIYSAN BOSLUK BIRAK 2KOLA 2PEPSI 7KIYMALI 2KOLA 5CIPSI YAZ 2365 YOLLA BOSANDA SEMERIMI YE MELODISI CEBINE GELSIN.
5- BEYAZ GIYIYORUM SÖZ OLUYOR SIYAH GIYIYORUM TOZ OLUYOR BEN NE GIYEYIM..
6- ADAMIN BIRI PC BAŞINDA UYUYAKALMIŞŞŞŞŞ. SABAH KALKTIĞINDA NEZLE OLMUŞ NEDEN? CEWAP:WINDOWS AÇIK KALMIŞDA ONDAN.
7- balık ekmek 3 liraymış, hadi balık ekelim.
8- Adamın kafasına buda heykeli düşmüş, başıma ''buda mı gelecekti'' demiş.
9- Bir sınıftaki öğrencilerin hepsinin kilosu eşitmiş,
Çünkü EŞİT AĞIRLIK sınıfıymış.10- Adamin birinin kafasina selpak havlu düşmüş ölmüş neden?
-çünkü onlar halka değil fil!11- Çocuk eskiden çok yaramazmış, ama artık yarabiliyor.
12- Sarımsağı havanda dövmüşsün, Ha Muş'ta..
13- Dondurmayı ben yalamam, himalayalar.
14- Ey boydan yana fukara kalmış insan, bir gün ölüp toprak olacaksın... Bir tohum filizlenecek ot olacaksın, bir öküz seni yiyecek ve sıçtığı bok olacaksın ve hala aynı kalacaksın..
15-Sürünün sürünün annenizde sürünsün babanızda, ömür boyu sürünün arko kremleri...
16- Ağaca çıkıpta aşağıya bir türlü inemeyen fil ne yapar, bir yaprağın üzerine oturup sonbaharın gelmesini bekler... Sonbaharda yapraklar döküldüğünde o da aşağıya inmiş olur...
17- Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki... Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor...
18- Sen likör gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin...
20- Şu araba benim olsun, 5 milyar borcum olsun... Satınca öderim...
21- Evlenme teklifi eden adama '' Ben ne biliyim yaaaandex miyim?'' Diyesim var ayol.
22- Adı Saniye olan ablalarıma bu soru, 60 yaşına gelince dakikamı oluyorsunuz?
Selam Kazımcılar; en çok hangisini beğendiniz? Sayısını yazarmısınız? Benimki 1
İnsan hiç vâr olmamış bir şeyi, sanki onunla bir şeyler yaşamışta o gidiyormuş gibi, Kaybetmeyi hissedermi?
Eli olmayan babaya nedenir? No-el Baba yazmayın çünkü cevap o değil ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pikaçunun Espirileri
HumorTemelden Dursun'a, Gibi Ol'lardan Troll lere kadar kafa bi milyon!! Okurken umarım yüzünüzde bir tebessüm oluşur... İyi Eğlenceler. ♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡