4

105 5 1
                                    

Waah, musical was eigenlijk wel leuk😂 Maar waah wat heb ik een kut klas😬 En het lijkt in dit stukje alsof ik heel druk ben ,maar eigenlijk zit ik hier gewoon lui te doen op een bank. En dit stuk boeit niks dus ik begin maar met het stukje🤔

Kuch, maandag. Ik ben nog zo moe. En ik heb zo geen zin in school. Chagrijnig loop ik naar beneden en schuif aan bij het ontbijt. Iedereen zit er al. 'Lekker geslapen Ils?'zegt mijn vader een beetje sarcastisch. Ik rol met m'n ogen. Ik pak een boterham en doe er een plakje boterhamworst op. Ik eet hem zo snel op als ik kan en pak daarna mijn tas in. Ik moet opschieten ,want ik ben al te laat. 'Tot straks,'roep ik als ik bij de deur ben. Ik pak mijn fiets en ga dan mijn vriendin ophalen. We fietsen altijd samen naar school. Als ik de straat in rijd zie ik haar al voor haar huis staan. 'Verslapen?'vraagt ze lachend. Ik moet lachen. We fietsen snel naar onze school voordat we te laat zijn.

Als we onderweg zijn begint mijn vriendin {Janneke} een gesprek over het weekend. 'Jij was echt super goed!'zegt Janneke. 'Was jij er ook? Ik heb je niet gezien.'zeg ik. 'Ja ik zat ergens achterin.'zegt ze. 'Maar Ils, je moet hier echt iets meedoen. Je hebt echt talent.' 'Dank je,'zeg ik wel een beetje verlegen. 'Jaah, ik zie het al voor me! Een groot podium met een publiek van duizenden mensen. En dan in het midden op dat podium staat de enige echte Ilse Delange!'zegt Janneke helemaal hyper. 'Haha.' Ik kon m'n lach niet meer inhouden. 'Ja, Ilse DeLange, echt zo'n beroemde naam.' Je wordt gewoon beroemde Ilse!' 'Ja ik word beroemd!'roep ik over de weg. De mensen die hier ook fietsen kijken ons raar aan. 'Whahahahaaaa.'We schoten in de lach. Ja ik weet wat ik wil worden. Ik word niet een kapster en dokter of een dierenarts. Nee ik kies niet zo'n standaard beroep. Nee, ik word gewoon beroemd!

TimemachineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu