19

117 4 0
                                    

Ik kan dus echt niet huiswerk maken en schrijven tegelijk hahaha😅

'Ik kan het nog steeds niet geloven! The great escape is een hit hier in Nederland. Ondertussen heb ik al meer albums en nummers geschreven. En dat allemaal met de aller leukste band die ik me had kunnen wensen. Ze zijn meer dan alleen mijn band, ze zijn mijn vrienden geworden. We zijn zo hecht met elkaar, dat vind ik wel echt fijn. Ik zal nog jaren met deze lieve mensen kunnen samenwerken!' 'Fijn om te horen! En heb je al een vriend Ilse?' 'Nee hahaha, dat komt nog wel!' 'Oké, dankjewel!' 'Geen dank.' Ik was gevraagd voor een interview in een tijdschrift. Het gaat allemaal zo snel sinds the great escape uit is! Ik vind het zo leuk dat al die mensen naar mijn liedjes luisteren! Al die aandacht vind ik nu nog wel leuk, maar daar zal ook wel verandering in komen...

'Ilse!' hoor ik mijn moeder roepen. 'Ja,'roep ik terug. 'Kom maar naar beneden dat is makkelijker praten!' roept ze. Ik hol naar beneden. 'Heb je morgen tijd?'vraagt ze als ik beneden ben. 'Eh, nee morgen heb ik een optreden,'antwoord ik. 'En volgende week dan?'vraagt ze. 'Zaterdag niet, zondag wel,'knik ik. 'Oké hou zondag dan maar vrij, dan gaan we naar familie.' 'Is goed,'antwoord ik. Ik wil weer naar boven lopen, maar mijn moeder houdt me tegen. 'Doe je wel rustig aan schat?'vraagt ze. 'Ja tuurlijk mam! Ik weet wat ik doe,'zeg ik en ik geef mijn moeder een kus. 'Je hebt het zo druk, let wel een beetje op jezelf hé,'zegt ze nog steeds bezorgd. 'Ja doe ik!' Ik loop naar de koelkast en zoek een reep chocolade. 'Wat doe je?'vraagt mijn moeder. Met de reep plof ik op de bank. 'Ik doe rustig aan,'zeg ik met een glimlach. Mijn moeder komt naast me zitten en trekt me dicht tegen zich aan. 'Ik moet ook niet zo bezorgd om je zijn. Je bent al oud genoeg om voor jezelf te zorgen. Maar je blijft mijn kleine meisje.'

TimemachineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu