Ik doe mijn ogen open. Ik was dus in slaap gevallen. Over 1 uurtje landen we al. Dan heb ik lang geslapen zeg! Ik kijk door het vliegtuigraampje. Wolken, alleen maar wolken. Zo van boven zijn ze nog mooier dan ze al zijn.
Als ik een uurtje later geland ben stap ik uit het vliegtuig. Het was niet zo heel druk in het vliegtuig zelf. Maar als ik eenmaal de aankomsthal binnenkom is dat niet het geval. Overal mensen die stressend rondlopen. Ik loop naar de lopende band waar alle bagage langs moet komen. Al snel zie ik mijn gitaar. Nu nog even wachten op mijn koffer. Als die een paar minuutjes later ook op de loopband ligt ga ik naar buiten. Er zou vervoer voor me klaar staan. Iemand zou me naar een garage brengen waar ik een gehuurde auto voor mij zou klaar staan. Ik vond het wel fijn dat er zoveel voor me betaald werd. Met mijn baantje in de schoenenwinkel zou ik niet ver komen.
Een uurtje later ben ik aangekomen bij mijn hotel. Aangezien het al avond is zou ik vandaag nog niet naar de studio moeten. En morgen werd het ook niet zo druk. Ze zouden me rondleiden door de stad en verder zouden we nog wat praten ,maar meer niet. Maar daarna zal wel een lange en drukke periode volgen die misschien wel wat gaat betekenen voor mijn carrière. Bij de balie krijg ik een pas om de deur van mijn kamer open te maken. Kamer 264 op de 2e verdieping. Ik nam de lift en liep door de gang tot ik bij mijn kamer aankwam. Ik deed het pasje in het apparaatje voor de deur. Er verscheen een groen lichtje gevolgd door een piepje. De deur ging open. Ik liep naar binnen. 'WoW!' Dat was het eerste dat ik zei. Ik sta nog op het halletje van de kamer ,maar het ziet er nu al groot uit. Aan de linkerkant van mij is een kapstok waar ik mijn tas ophang. Een jas had ik niet aan aangezien het 30 graden was. Aan de rechterkant van het halletje zat een deur. Ik gokte op de badkamer. Ja hoor. Ik deed de deur open en zag een super schoon en luxe bubbelbad. Er was ook nog een douche waarvan alle kanten water uit zou komen. En er is nog een toilet en een wastafel. Ik weet niet wat ik van mijn verblijf plek had verwacht, maar dit sowieso niet. Ik loop de badkamer uit naar de grootste kamer. Het eerste wat ik zie is het bed waar ik meteen uitgeput op plof. Ik had toch wel een lange reis achter de rug. Vanuit mijn bed keek ik nog even rond door de kamer. De tv is zo groot als de klerenkast die ernaast staat. Er is ook nog een minibar waar je nooit iets aan hebt aangezien je eerst moet betalen voor de drankjes. Ik zie ook nog een bank en daarnaast zie ik een deur. Ik doe hem open en zie dat ik op een balkonnetje uitkom. Ik stap naar buiten en kijk naar het uitzicht. In de verte is het strand en een mooie lichtblauwe zee. En dan ook nog die zonsondergang! Dit kan niet meer beter!
Hallo lieve lezertjes! Ik heb hier in Spanje gewoon WiFi dus ik kan blijven updaten;) Ik blijf sowieso een keer in de week updaten en waarschijnlijk ook twee keer in de week. Eehh verder nog fijne vakantie:)
JE LEEST
Timemachine
FanfictionWat zal ik morgen gaan doen? Heb ik volgende week al iets gepland? Zal het volgend jaar ook nog zo zijn? Je vraagt je altijd af wat er nog zal gebeuren. Maar kijk je ook wel eens terug naar je verleden? Naar alle mooie momenten ,maar ook naar de ie...