κεφαλαιο 1.

416 25 1
                                    

Μ:lisa έλα αγάπη μου ξυπνά θα αργήσεις στο σχολείο!!,είπε η μαμά μου .
Εγω:Καλά τώρα ερχομαι!,είπα καθώς σηκωνομουν από το κρεβάτι μου,πήγα στο μπάνιο και επλυνα τα δόντια μου και στην συνέχεια έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου,βγήκα από την μπανιέρα και πήγα στην ντουλάπα,έβγαλα ένα μαύρο τζιν με σκίσιμο στα γόνατα και ένα ασπρόμαυρο πουλόβερ,μόλις τελείωσα και με τα μαλλιά μου τα οποία τα έπιασα κότσο πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω όπου είδα την μαμά μου να στρώνει το τραπέζι με διάφορα καλούδια,πήγα την αγκάλιασα και της έδωσα ένα φίλη στο μάγουλο έπειτα έκατσα στο τραπέζι και πήρα ένα κρουασάν και αρχισα να τρώω μόλις τελείωσα το πρωινό μου χαιρετησα την μαμά μου και αρχισα να πηγαίνω στο σχολείο
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω καθόλου όρεξη να πάω μπορεί να είναι ακόμα η αρχές,μόλις αρχισα πάλι Και τώρα πάω Λύκειο οπότε θα είναι δύσκολα τα πράγματα πιστεύω πάλι Καλά που δεν θα είναι ο ashton εδώ,θα σας εξηγήσω τώρα ποιος είναι αυτός
Ο ashton ήταν παλιά ο κολλητός μου περνούσαμε Καλά και λέγαμε τα πάντα ο ένας με τον άλλον αλλά μια μέρα μου συμπεριφερόταν κάπως,μου μιλούσε απότομα και με έβριζε μετα από εκείνη την μέρα άρχισε να με πειράζει τόσο πολύ που δεν ήθελα να πηγαίνω σχολείο και έλεγα ψέματα στην μαμά μου πως ήμουν άρρωστη,μόλις τελείωσε το Γυμνάσιο ήταν λες κι γλύτωσα από αυτόν μου φερόταν απαίσια μου χάλαγε την ψυχολογία άσε που έπρεπε να κρύβω τις μελανιές που μου έκανε όταν με χτυπούσε από την μαμά μου !
Επιτέλους μετά από τόσο δρόμο έφτασα στο σχολείο σήμερα θα μας βάλουν σε τάξεις μακάρι να είμαι στην ίδια τάξη με την κολλητή μου την victoria άμα δεν είχα και αυτήν δεν θα τα έβγαζα πέρα!
Το κουδούνι χτύπησε καθίσαμε όλοι σε σειρές για την προσευχή και μετα περάσαμε μέσα στο κτίριο κι μετα μπήκε ο καθένας στην τάξη του,τελικά δεν ειμαι στην ίδια τάξη με την victoria
"Τελεια"είπα ειρωνικά.
Όλοι είχαν βρει μια θέση κι εγώ καθόμουν όρθια σαν το χαζό για να βρω μια θέση τελικά υπήρχε μια κενή πίσω πίσω πήγα να κάτσω αλλά κάποιος με έσπρωξε κι εγώ έπεσα κάτω όλοι μέσα στην τάξη άρχισαν να γελάνε γύρισα να δω ποιος ήταν αυτός που με έσπρωξε και είδα ένα ψηλό αγόρι με κοντά κάπως σγουρά καστανά μαλλιά,φορούσε μια μακριά μαύρη ζακέτα και ένα στενό μαύρο τζιν σαν το δικό μου δεν μπορουσα να δω το πρόσωπο τους φορούσε την κουκούλα της ζακετας του.
"Δεν είναι η θέση σου εδώ βλαμμένο"είπε και έκατσε.
Μα πως τολμάει και με λέει βλαμμένο με ξέρει και από χτες για να μου μιλάει έτσι,άνοιξα το στόμα μου για να του πω κάτι κι εγώ αλλά δεν το έκανα κατέβασα το κεφάλι μου και έψαχνα για μια άλλη θέση αλλά δεν είχε.
Η καθηγήτρια μπήκε μέσα και εγώ ήμουν ακόμα όρθια,όλοι με κοιτούσαν αλλά δεν έδωσα σημασία.
Κ:Γιατί είσαι όρθια κορίτσι μου?
Είπε η καθηγήτρια και παρατήρησα πως κρατιόταν μην γελάσει.
Εγω:δεν έχει άλλη θέση για να κάτσω κύρια !
Κ: να έχει μια κενή θέση δίπλα στον ashton!,είπε κι έδειξε εκείνο το αγόρι που με έσπρωξε τελικά τον λένε ashton!
Εγω:δεν μπορώ να κάτσω κάπου αλλού σας παρακαλώ!
Κ:Όχι θα κάτσεις εκεί τελείωσε.
Πήγα και έκατσα δίπλα στον ashton,εκείνος Καθόταν και ασχολιόταν όλο με το κινητό του ενώ εγώ πρόσεχα την καθηγήτρια δεν ειμαι φυτό απλά θέλω να έχω καλους βαθμούς για να γίνω γιατρός!
Η κυρία ρωτούσε τα ονόματα των άλλων παιδιών μέχρι που έφτασε η σειρά μου.
"Lisa smith"είπα κι ο ashton δίπλα μου γύρισε απότομα προς τα εμένα κι εγώ τρόμαξα με κοίταξε κάπως περιεργα και μετα κατέβασε το κεφάλι του κάτω.
Η κυρία είπε και τον ashton ο οποίος είχε ακόμα το κεφάλι του κατεβασμένο,τον ξαναρώτησε η Κυρία μόνο που αυτή τη φορά ύψωσε την φωνή της για να την ακούσει.
"Ναι τι??"είπε ο ashton ο οποίος φαίνεται κουρασμένος και χαμένος να το πω .
Κ:δεν θα σ υστηθεις στους συμμαθητές σου"είπε η Κυρία και από τον τρόπο που το είπε κατάλαβα πως είχε θυμώσει.
"Καλά με λένε ashton iwrin",μόλις το είπε αυτό εγω έμεινα και τον κοιτούσα ,έχει το ίδιο όνομα με τον κολλητό μου αυτόν που σας είπα άσε που ότι μοιάζει κιόλας,λες να είναι αυτός όχι όχι πάλι δεν θέλω να περάσω πάλι τα ίδια!!
Ash:τι κοιτάς εσύ,είπε ξέρα και με κοίταξε νευριασμένος πριν πάρει πάλι το κινητό του στα χέρια του.
Εγω:τπτ απλά μοιάζεις πολύ σε κάποιον που ήξερα!
Ash:..Καλά...
Το κουδούνι χτύπησε για διάλειμμα βγήκα έξω και Πηγα αμέσως στην victoria.
Vick:αλήθεια λες τώρα??
Εγω:Ναι μοιάζει πολύ σε αυτόν και έχουν το ίδιο όνομα σίγουρα αυτός είναι!!
Vick:δεν νομίζω να είναι επειδή έχουν το ίδιο όνομα σιγά!
Εγω:δεν ξέρω..
Vick:έλα μην κάνεις έτσι τώρα !!
Εγω:Ναι δεν θα κάτσω να στεναχωριέμαι άδικα !
Vick:άντε έλα πάμε σε λίγο θα χτυπήσει το κουδούνι !
Εγω:Ναι πάμε,είπα κι γύρισα προς το μέρος της victorias όταν είδα τον ahton να έρχεται προς τα εμάς με ένα άλλο αγόρι το οποίο έχει κοντά ξανθά μαλλιά κι φορούσε μαύρα.
Κατέβασα το κεφάλι μου και προχώρησα μαζί της και περάσαμε από δίπλα τους, ο ashton με κοιτούσε και στο τέλος με έσπρωξε με τον ώμο του και προχώρησε μαζί με τον φίλο του ο οποίος άρχισε να γελάει!
Μα τώρα γιατι τι το έκανε αυτό ??
Αα δεν πάει καλά αυτός πρέπει να πάει να κοιταχτει κάπου.
Ύστερα μόλις τελείωσε το σχολείο αρχισα να πηγαίνω προς το σπίτι όταν άκουσα κάτι κόρνες γύρισα πίσω και είδα τον ashton μαζί με τον φίλο του να είναι πάνω σε ένα μηχανάκι μπήκαν μπροστά μου και μου έκοψαν τον δρόμο εγώ φοβήθηκα και αυτοί άρχισαν να γελάνε,τελικά με άφησαν και έφυγαν.
Πέρασε και αυτή η μέρα!!!

Γεια σας,λοιπόν αυτή είναι η νέα μου ιστορία εύχομαι να σας αρέσει !
Παρακαλώ πολύ ψηφίστε και διαδώστε την !!
Ευχαριστώ πολύ !!...

StepbrotherWhere stories live. Discover now