κεφακαιο 8.

110 15 0
                                    

Εδώ κι 2 μήνες βλέπω τον ίδιο εφιαλτη,η αναμνήσεις εκείνης της μέρας με έχουν στοιχειώσει !!
Ή μαμά μου με έστειλε σε ψυχίατρο όμως μάταια οι παλιές πληγές δεν κλείνουν εύκολα !!
Τα θυμάμαι όλα σαν να έγιναν χτες
Κάθε λεπτομέρεια !!
Δεν μπορώ να ξεχάσω όσα συνέβησαν, όσα είδα !!
Ή μόνη μου παρηγοριά είναι ο luke,είναι πολύ πεσμένος όλοι στο σχολείο μας περιφρονούν "ψυχασθενείς "μας φωνάζουν αλλά δεν δίνουμε σημασία τουλάχιστον εγώ ο luke πάλι δείχνει πως δεν τον πείραζει αλλά τον έχω δει οταν απομονώνεται και κάνει τις "ζωγραφιές" στον καρπό του !!
Ή αληθεια είναι πως τον λυπάμαι ,δεν του αξίζει ότι περναει ,πόνος κι θλιψη είναι το μόνο που διακρινω όταν τον κοιτώ δεν είναι καλώς στο να κρύβει τα συναισθήματα του πράγμα κακο!!
Όσο για μένα,τα έχω συνηθίσει αυτά
Κοροϊδία ,κακομεταχειρηση,ειναι θέμα ρουτίνας για μενα!!
Πίστευα πως είχα τον harry δίπλα μου εκτός από τον luke αλλα δεν έχασε την ευκαιρία κι εξαφανίστηκε έχω να τον δω μετά από την κηδεία !!
Ούτε να με αποχαιρετήσει δεν μπορεσε!!
Αν κατάλαβα κάτι μετά από όλα αυτά είναι πως όλοι μας κρυβουμε εναν ψυχρο,αλαζονικο κι κακό εαυτό,μονο που δεν ξέρουμε να τον χειριζομαστε .
Μπορεί από εξωτερικά να φαινομαστε οι ιδανικοί !!αλλά από μέσα μας κρυβουμε το κόκκινο τέρας με τα κέρατα !!
Νέα μερα σημερα,νεα βάσανα !!
Μόλις έφτασα στο σχολείο !!ενιωθα τα βλέμματα όλων καρφωμένα πάνω μου,προχωρησα μέσα στο κτιριο.
"Καλώς την ψυχασθενή "είπε ο calum είναι ένας από τα πιο δημοφιλές παιδιά του σχολειου!!
"Χαχαχα"γέλασαν ο louis κι ο liam επισης δημοφιλείς!!
Δεν έδωσα σημασία όσο πόνο μου προκάλεσαν τα λόγια τους !!
Προχωρησα μπροστά,ειχα κατεβασμένο το κεφάλι μου για να μην τους βλέπω !!
Ξαφνικά μου άρπαξε το χέρι ο louis σηκωσα το κεφάλι μου κι τον κοίταξα αγριεμενη !!
Με κρατούσε πολύ σφιχτά πράγμα που θα άνοιγε την πληγές μου ,όσο κι δνε θέλω να το παραδεχτώ δεν φανηκα δυνατή ή κατάθλιψη με είχε κυριεύσει!!
Με κοίτουσε υποτιμητικά καθώς προσπαθούσα να ξεφυγω ενώ οι άλλοι δίπλα του γελουσαν !!
Το μανίκι που έπεσε με αποτέλεσμα να φανούν τα σημάδια μου τα ειδανε κι με κορόιδεψαν !!
"Γιατί δεν κάνεις κι την άλλη πλευρά θα αιμοραγησεις περισσότερο"μου ψυθιρισε ο louis κι ξέσπασε σε γέλια μαζί με τους άλλους .
Είχα βουρκωσει οι πληγές μου άνοιξαν,αιμα άρχισε να κυλάει από τους καρπούς μου !!
"Ωω θα κλάψει το καημενο ,κρίμα που δεν θα σε λυπηθουμε"είπε ο liam.
Ο louis με άφησε κι εγώ άρχισα να τρέχω κρατώντας τον καρπό μου ,δεν κρατήθηκα άλλο άφησα τα δάκρυα μου ελεύθερα !!
Έτσι όπως ετρεχα επεσα πάνω σε κάποιον ,ήταν ο ashton με κοίταξε σοκαρισμένος,με πλησίασε ανοίγοντας τα χέρια του σε μαι αγκαλιά εγώ τον εσπρωξα κι πήγα στις τουαλέτες !!
Χτυπιομουν ,τσιριζα,εκλαιγα !!
Θυμός ,λυπη,βαρεθηκα πια να νιώθω αυτά τα δύο θέλω να νιώσω χαρά ευτυχία ξανά ,θέλω να νιώσω κι εγώ όπως τα άλλα παιδιά !!
Άνοιξα την τσάντα μου κι εβγαλα από μέσα τους φίλους μου από μέσα !!
"Ώρα για ζωγραφική "σκέφτηκα κι έβαλα την λεπίδα πάνω στον καρπό μου,αμεσως έκαναν την εμφάνισή οι κόκκινες γραμμές !!δεν αιμοραγουσα πολύ,με πείραξαν πολύ τα λόγια τους τι τους εκανα κι μου φέρονται έτσι?
Γιατί με μισούν ??
Ή πορτα άνοιξε κι εμφανίστηκε ο luke ειχε κόκκινα μάτια πράγμα που με έκανε να καταλάβω πως έκλαιγε παλι .
Ήρθε προς εμένα κι πηρε την λεπίδα από τα χερια μου με κοίταξε λυπημένα κι έπειτα έπιασε τον καρπό που .
"Το ξέρω πως πονάει αλλά πρέπει να σταματήσουμε "είπε κι σηκώθηκε πάνω πήρε χαρτι κι το εβρεξε μετά το τοποθέτησε στο χέρι μου !!
"Δεν μπορώ luke, προσπαθώ αλλα δεν μπορώ "του ειπα κλαίγοντας !!
"Σε πείραξαν πάλι έτσι δεν είναι ??"είπε θυμωμένος .
"Ν-ναι"τραυλισα "
"Μην δίνεις σημασία θέλουν απλά να σε κάνουν πιο χαλια κι εσύ τους κάνεις τη χαρη"είπε κι με αγκάλιασε σφιχτά.
"Παλι καλά που έχω και εσένα δίπλα μου "του ειπα καθώς αγκαλιαμοζασταν .
Η πόρτα άνοιξε κι μπήκαν μέσα ο louis με τον liam.
"Τι θέλετε εδώ "είπε ο luke και τους κοιτούσε αγριεμενα!!
"Συγνώμη που σας χαλασαμε τη στιγμή "είπε ειρωνικα ο liam.
"Φύγετε από εδώ "είπε ο luke σπρώχνοντας τον louis.
"Κάνε μας "είπε απειλητικά ο louis.
"Μην με προκαλείς"είπε ο luke.
"Γιατί τι θα με κάνεις ??"είπε πίσω ο louis.
"Αυτό "είπε ο luke κι έδωσε μια μπουνιά στον louis.
Μέσα σε λίγα λεπτά είχε γίνει χαμός τα αγόρια μάλωναν καθώς εγώ φωναζα για να μας βρουν να τους χωρίσουν !!
Ο louis άφησε το luke κι ήρθε προς το μέρος μου εγώ ήμουν φοβισμένη με έπιασε από τα χέρια κι μου κατέβασε τα μανίκια εμφανίζοντας τις πληγές μου .
"Τώρα "είπε κι ο liam εβγαλε το κινητό του ,εβγαζε βίντεο έδειχνε εμένα κι τον luke ο οποίος ήταν στο πάτωμα .
Εγώ εκλαιγα κι φωναζα !!
"Σκασε "μου είπε ο louis κι ύστερα άρχισε να γελάει με τον liam..
Ή πορτα άνοιξε ξανά μόνο που αυτή τη φορά ήταν ή eva κι ή jessica ,επίσης 2 από τα δημοφιλές κορίτσια του σχολειου επίσης κι κακές !
Άρχισαν να γελανε ,ή eva με πλησίασε κι με έπιασε από το μαλι είπε κάτι στον louis κι εκείνος με άφησε γελώντας έφυγε κι πήγε στον luke,ο οποίος αιμοραγουσε από την μύτη !!
"Luke"είπα μέσα από το κλάμα μου .
"Μην φοβάσαι θα τον προσέχουμε"ειπε ο louis κι άρχισε να τον βαραει!!
"Σταματααα-σταματααα"τσιριξα στον louis ο οποίος γελασε κι συνέχισε να τον βαραει !!
Ήρθε κι ή jessica προς το μέρος μου κι με χαστούκισε έπειτα με έπιασε από το πηγούνι σφιχτά κι με κοίταξε !!
"Τώρα θα δεις ψυχακια"είπε ειρωνικα κι με έριξε κάτω μου χτυπούσαν τα χέρια κάνοντας τις πληγές μου να αιμοραγησουν !!
Μόλις σταμάτησαν πήγαν δίπλα στους αλλους ο louis άφησε τον luke κι πήγε στην eva κι γη φίλησε το ίδιο έκανε κι ο liam!!
Μόλις φύγανε εγώ πηγα στον luke τον βοήθησα να σηκωθεί κι να βγούμε έξω όταν φτάσαμε στο διάδρομο οπου υπήρχε ένας μεγάλος προβολέας πάνω ειδαμε πως έδειχνε εμένα κι τον luke εγώ εκλαιγα κι ο luke ήταν δίπλα μου δεν το πιστεύω πως το έκαναν αυτό έβαλαν το βίντεο να παίξει έτσι ώστε να το δει ολο το σχολείο !!
Άρχισα να κλαίω ο luke με πήρε στην αγκαλιά του ενώ όλα τα παιδιά γελουσαν "ψυχοπαθεις -ψυχοπαθεις"φώναζαν όλοι στον ίδιο ρυθμο εγώ εκλαιγα κι εκλαιγα .
Σηκωσα τι κεφάλι μου κι είδα τον ashton να μας κοιταει λυπημένα μετά είδα πως ο louis μαλωνε με την eva.
Την έσπρωξε απο πάνω του κι Γύρισε προς τα εμένα με κοίταξε κι αυτός λυπημένα !!μα γιατί να το κάνει αυτό ??
Εκείνος δεν μας πείραζε πριν ??
Δεν καταλαβαίνω τίποτα !!!
Δεν το αντεχω άλλο !! Μακάρι να πεθενα εγώ αντί ή victoria!!
Μακάρι να τελειώσουν όλα αυτά .....





StepbrotherWhere stories live. Discover now