κεφαλαιο 9.

97 15 2
                                    

Ευτυχώς οι ώρες περασαν γρήγορα κι επιτελους θα πάω σπιτι μου !!
Ο καιρός ήταν χάλια πάλι θα έβρεχε !!
Το κακό είναι πως δεν έχω ομπρέλα μαζί μου ..
Περπατουσα γρήγορα για να μην με πιάσει ή βροχή .
Έφτασα σπίτι κι άνοιξα την εξωπορτα ,είδα την μαμα μου να είναι ξαπλωμένη στο καναπέ κι να κοιμάται,την πλησιασα κι της έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο .
Ή αληθεια είναι πως την έχω παραμελησει αυτό τον καιρό ,εκείνη με βοηθάει να ξεπερασω την κατάθλιψη κι εγώ δεν το εκτιμαω ..
Ανεβηκα κάνω κι άφησα την τσάντα μου στην καρέκλα δίπλα από το κρεβάτι μου ύστερα ξαπλωσα ,παλι πέρασα χάλια στο σχολείο ...
Δεν μπορώ να καταλάβω τι τους εκανα !!γιατί να μου φέρονται έτσι ??..
Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου ,είδα πως είχα 3 μυνήματα από τον luke κι μία κλίση από έναν άγνωστο αριθμό ???
Ποιος είναι άραγε ??..
Απάντησα στον luke κι μετά κατεβηκα κάτω είδα την μαμα μου να μαγειρεύει την πλησιασα και την αγκαλιασα
Εγώ:συγνώμη που σε έχω παραμελήσει αυτό τον καιρό απλά δεν είμαι πολύ καλά ,συγνώμη μαμα ..
Μ:δεν πειράζει αγάπη μου σε καταλαβαίνω πέρασες δύσκολα αλλά τώρα πρέπει να το ξεπεράσει πια έχει κεράσει καιρός δεν γίνεται να μείνεις στο παρελθόν !!
Εγώ:είναι δύσκολο μαμά όλοι με πειράζουν κανένας δεν με θέλει εκτός από εσένα κι τον luke.
M:όλοι σε αγαπαμε γλυκιά μου !!
Εγώ:λες ψέματα το ξέρω βαρεθηκα τα ψεματα σας !!.
Είπα και ανεβηκα γρήγορα πάνω
Τώρα γιατί το έκανα αυτο γιατί ξεσπασα πάνω της ...τα χαλασα όλα ...μπράβο lisa!!
Ή μέρα μου πέρασε βαρετα ,εκανα τα μαθήματα μου καθισα στον υπολογιστή μου ,και με πήρε ξανά εκεινος δεν κατάλαβα ακόμα ποιος ήταν ...αλλά θα μάθω !!

StepbrotherWhere stories live. Discover now