κεφαλαιο 12.

105 13 4
                                    

Ποσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα ?
Την άλλη εβδομάδα θα μετακομίσουν εδώ !!
Πρέπει να το χωνεψω πως πια θα ζω με τον ashton ...
Έχουν περάσει 4 μέρες από τότε που το έμαθα ...
Ο ashton μου συμπεριφέρεται χάλια ...
Με τον louis τα πάμε καλά ...έχει αλλάξει κάνει ακόμα παρέα με τους αλλους αλλά δεν με ενοχλεί ...τελικά γύρισε πάλι σπίτι του .
Ο luke πάλι έχει αρχίσει να το ξεπερνάει ,είμαι χαρούμενος ξανά δεν κάνει οτι έκανε ,χαίρομαι παρά πολύ για αυτόν !!
Εγώ πάλι άρχισα να κάνω παρέα με την ariana είναι στην ηλικία μου κι μετακόμισε πρόσφατα στην γειτονιά μου πάει στο ίδιο σχολείο με μένα ,είναι πολυ καλό κι γλυκό κορίτσι μου είπε πως της αρεσει ο ashton όχι ότι με πειράζει αλλά δεν της αξίζει ...
Εκείνος είναι ενα παλιόπαιδο κι εκείνη είναι τόσο καλή που δεν θα της κάνει καλό !!
Πάλι φωνάζουνε βέβαια ο luke κι ο ashton άρχισαν να κάνουν πάλι παρέα ...αν κι κι τραβάω τόσα πολλά χαίρομαι που βλέπω τον luke χαρούμενο !!!
Άκουσα το κουδούνι από κάτω !!
"Ή αριανα "σκεφτηκα κι ετρεξα αμέσως κάτω ανοιξα την πόρτα κι πέρασε μέσα !!
Αφού κάναμε τις δικες μας βκακειες κατεβηκαμε κατω για να φάμε ...
Εκεί είδαμε τα αγόρια να κάθονται κι να βλέπουν ταινία ...
Ή ariana δεν επερνε το βλέμμα της από τον ashton εκεινος την είδε κι της χαμογέλασε ,έκανε σαν υστερικια !!
Μόλις φαγαμε πηγαμε κι κατσαμε κι εμείς μαζί τους ,ή ariana, ντρεπόταν να πάει να κάτσει δίπλα στον ashton έτσι εγώ την εσπρωξα δίπλα του κι εκείνη ντρεπόταν τόσο πολύ που μιλούσε με το ζόρι όλο τον κοιτούσε ...
Ξερω πως δεν θα έπρεπε να την βοηθαω αλλα φαίνεται πως της αρεσει παρά πολύ δεν μπορώ να της το χαλασω !!
Εύχομαι μόνο να βγει σε καλό αυτό που πάω να κανω !!

StepbrotherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz