Επιτέλους μπορώ να δείχνω τον εαυτό μου και να μην με κρίνουν ,όλοι έχουμε περάσει η περνάμε αυτή τη φάση που έχουμε πρόβληματα με τον εαυτό μας ,ακόμα και μένα μου πήρε καιρό να αποδεχτώ τον εαυτό μου έτσι όπως είναι ...
Σήμερα ήταν μια διαφορετική μέρα
Ήμασταν έξω όλη μέρα εγώ η ariana και ο harry ..πάλι καλά ο ashton λείπει ...
Δεν μου λείπει φυσικα χωρίς αυτόν έχω βρει τον εαυτό μου ...
Τώρα που μιλάμε έχουμε περάσει και κακές στιγμές μαζί αλλα αυτό ήταν στο παρελθόν ....πως αλλάζουν οι άνθρωποι τόσο εύκολα ... οι άνθρωποι είναι πολύ εύκολο για να σε κοροϊδέψουν , ψέματα και ψέματα για να δείξουν κάτι ψεύτικο και μετά ....τελικά η αλήθεια πονάει και παρά πολύ μάλιστα !!...
Σήμερα ο καιρός μου χάλασε τα σχέδια περίμενα πως και πως να έρθει η σημερινή μέρα θα πήγαινα βόλτα στο δάσος με τον harry και τον φίλο του τον jason για τον οποίο θα σας μιλήσω σε λίγο .
Πριν 2 εβδομάδες ειχαμε κανονίσει με τον harry να πάμε μια εκδρομή στο μέρος όπου μεγάλωσε ήθελε να μου δείξει το μέρος το οποίο ήταν φανταστικό ε και εκει ο harry ξανασυναντήσε τον jason οποίος είναι παιδικός του φίλος και είχαν χαθεί όταν ο harry έπρεπε να μετακομίσει στην πόλη μας ..
Είναι πολύ καλός και φιλικος
Δεν έχω καμία άλλη πρόθεση εκτός από φιλική είναι και bi το οποίο το ξέρουν λίγα άτομα μετά από τότε είμαστε μαζι οι 4 μας τον γνωρίσαμε και στην ariana και όλα πάνε τέλεια
Μακάρι να μείνουν έτσι ....
Σε λίγα λεπτά θα έρθει ο harry
Και βαριέμαι να περιμένω ....
Θα δούμε καμία ταινία λογικά θα φωνάξω και την ariana...
Κάθησα έψαξα τι ταινία να δούμε αλλά ποτέ δεν συμφωνούν με τις επιλογές μου και το άφησα
Να! Το κουδούνι επιτέλους ήρθε !!
Έβαλα την ζακέτα μου και έτρεξα κάτω όμως αυτός που είδα δεν ήταν ο harry τελικά ... Έχω τύχη βουνό ....A/n:ΓΕΙΑ ΣΑς :)
Ξέρω περάσει πολύς καιρός από το τελευταίο update αλλά είχα να ασχοληθώ με το σχολείο και δεν είχα έμπνευση αλλά τώρα δεν θα σας αφήσω 😉
Δεν θα συνεχίσω Αυτη την ιστορία με πολλά κεφάλαια δυστυχώς ...
Θα δημιουργήσω μια νέα που θα έχει χαρακτήρες k-idols για όσους από εσάς ακούτε η είστε fan της kpop
See ya!!!😘
YOU ARE READING
Stepbrother
Teen FictionH Lisa είναι ένα 18χρονο κορίτσι που ζει με την μητέρα της μετά τον χωρισμό των γονιών της,σύντομα όμως η μητέρα της θα της ανακαλύψει πως είχε μια κρυφή σχέση με τον κύριο iwrin και πως σκοπεύουν να παντρευτούν,τι θα γίνει όταν η lisa μάθει πως ο ε...