κεφαλαιο 10.

85 14 0
                                    

"μαμά γιατί κλαις ???"
Δεν το ηθελα συγνώμη δεν ήξερα πως θα σε πληγωνα νόμιζα πως δεν θα έλειπα σε κανέναν..
Συγνώμη μην κλαις μην κλαιτε ...
Απλά ήθελα να πάω να την βρω ...
Να ειμαι ευτυχισμένη ξανά ..
Εκανα λάθος σας πληγωσα ...
Έπρεπε να σε ακούσω ...συγνώμη ....
Ο ίδιος εφιάλτης ...ξανά...
Ποτέ θα σταματήσει αυτο...ποτέ θα ξαναγινω όπως ήμουν ...χαρούμενη !!
Γιατί με άφησες victoria ..γιατί ??
Είμαστε μόνοι μας ..ολοι μας μισούν ...μας ταπεινωνουν ...
Παλι βρέχει ...βέβαια !!
Σηκώθηκα από το κρεβάτι ,πήγα στην μπανιέρα κι επλυνα τα δόντια μου κι το πρόσωπο μου .
Φορεσα ένα ψηλομεσο μαύρο τζιν ,άσπρο πουλόβερ κι μαύρα σταρακια!!
Έκανα κι το μαλι μου το οποίο το επιασα σε μία αλογοουρά κι πήρα την τσάντα μου .
Κατεβηκα κάτω εφαγα πρωινό ή μαμά μου δεν ήταν σπίτι είχε φύγει δουλειά .
Βγηκα από το σπίτι κι άρχισα να πηγαίνω στο φρικτό εκείνο μέρος που λεγαιτε "σχολείο"
Πάλι τα ίδια θα περάσω !!
Είμαι καταδικασμένη να βασανίζομαι σε αυτό τον κόσμο ....
Έφτασα όλοι με κοιτούσαν μερικοί με ένα ξινο υφος κι μερικοί υποτιμητικά δεν εδώσα σημασία βέβαια ..
Μπήκα μέσα στο κτιριο ,είδα τον luke να κάθεται μόνος του τον πλησιασα κοιτούσε όλο κάτω ...
Του επιασα τα χέρια ματωναν τον κοίταξα θυμωμένα ...
Παλι με αποφευγε σηκώθηκε κι έφυγε δε πήγα μαζί του μάλλον θέλει τον χρόνο του ...
Πρέπει να τον βοηθήσω ...με χρειάζεται ,δεν είναι καλά ...την. Αγαπούσε πολύ ...κι δεν προλαβε να της το πει ...
Πφφ...έτσι είναι ή ζωή ...πονάς ...κάποιες φορές όχι ...όμως δεν μπορείς να αποφυγεις το κακό ...θα σε κυνηγάει ...
Μόνο που στη δικιά μας περίπτωση ζει μέσα μας ...

StepbrotherWo Geschichten leben. Entdecke jetzt