κεφάλαιο 15.

64 10 0
                                    

Μετά από εκείνη την μέρα δεν εδώ ξαναδεί τον harry ..
μπορεί να έπαθε κάτι !!
"lisa lisaaa!!"με φώναξε ή ariana
"έλα τι έγινε ?" της ειπα κι με κοίταξε θυμωμένα   .
"μα καλά δεν ακουσες τίποτα από ότι σου είπα ??
που ταξιδεύεις πάλι ??
"απλά ανήσυχω για τον harry δεν δεν έχει έρθει στο σχολείο 1 εβδομάδα μπορεί να έπαθε κάτι"
"και σένα τι σε νοιάζει κανονικά πρέπει να χαίρεσαι που δεν τον έχεις μπροστά σου , ειδικά μετά απο όλα όσα σου έχει κάνει "
"ε-ναι ναι έχεις δίκιο "υποσχέθηκα στον harry πως δεν θα πω σε κανέναν τίποτα πρέπει να προσέχω αλλιώς θα καταλάβει πως κατι της κρύβω !!
"θα έρθεις στο πάρτυ που θα κάνει όλη ή τάξη ??"
"δεν νομίζω"
"ελααα σε παρακαλώ παμε μαζί !!
θα περάσουμε τέλεια ."
"καλά εντάξει θα πάω "δεν μπόρεσα να της πω όχι ήταν τόσο χαρούμενη εύχομαι στα αλήθεια να περάσουμε καλά !!
"λοιπόν εγω πρέπει να πάω σπίτι τώρα τα λέμε " ειπα και την αγκάλιασα
"αντίο !!"μου είπε κι εκείνη

     επιτέλους έφτασα σπίτι !!
άνοιξα τη πόρτα κι είδα τον ashton μαζί με τους φίλους του να κάνουν βλακείες ,τους αγνόησα όλους εκτός από τον luke τον οποίο χαιρετησα κι ανέβηκα πάνω έριξα την τσάντα μου στο  κρεβάτι κι άλλαξα τα ρούχα μου σε κάποια πιο άνετα και ξανά κατέβηκα κάτω να φάω οι γονείς μας έλειπαν από το σπίτι , ωραία τώρα θα ειμαι μόνη με αυτούς εδώ !!
τον μόνο που χώνευω είναι ο luke κι εκείνον τον φίλο του ashton με τα κόκκινα μαλλιά .
μόλις έφαγα επλυνα τα πιάτα τα οποία δεν μπορούσε να τα πλύνει κάποιος άλλος !!
πήγα κι έκατσα δίπλα στον luke και αρχίσαμε να μιλάμε έχω μέρες να μιλήσω  μαζί του να μάθω νεα του ,μου είπε πως είναι πολύ χαρούμενος που έγινε πάλι ο εαυτός του χαίρομαι τόσο πολυ για αυτόν ήταν ο μόνος που ήταν εκεί για μένα όταν ήμουν χάλια .
ξέχασα να σας πω πώς θα ερχόταν ή ariana για να .
όταν λοιπόν ήρθε ανεβήκαμε πάνω κι αρχίσαμε να ετοιμαζομαστε .
Εγώ φορέσα ένα μπλε κολλητό φόρεμα και ή ariana ένα μωβ,έβαλα τα μώβ μποτάκια μου και η ariana μαύρες γοβες,δεν έκανα τίποτα τα μαλλιά μου ή ariana τα έπιασε σε αλογοουρά βάφτηκαμε ελαφρά και μόλις ήμασταν έτοιμες κατέβηκαμε κάτω όπου είδαμε τα αγόρια να είναι και αυτά ντυμένα καλά .
"θα πάτε κι εσείς στο πάρτυ "ρώτησε ο  luke.
"ναι "απάντησε ή ariana .
"ωραία "είπε ο ashton και της έκλεισε το μάτι"
εκείνη την στιγμή ήθελα να τον βαρέσω ...οχι lisa .... συνέλθε δεν πρέπει να κάνεις έτσι !!
"πάμε?"είπα στην ariana ή ποια συνέχεια κοιτούσε τον ashton και γελούσε!!.
"ν-ναι πάμε !!"
βγήκαμε όλοι από το σπίτι τα αγόρια μπήκανε στο αμάξι του ashton και  εμείς έπρεπε να περπατήσουμε !!
φτάσαμε στο μέρος όπου θα κάναμε το παρτυ .
Μπήκαμε μέσα και κατσαμε σε κάτι καρέκλες που ήταν δίπλα από την πόρτα όλα τα κορίτσια ήταν υπερβολικά βαμμένες κι φορούσαν προκλητικά ρούχα τα αγόρια έτρεχαν από πίσω τους και εκείνες γελουσαν.
"εγω πάω να μας φέρω κάτι να πιούμε "είπε ή ariana και εγω της έγνεψα καταφατικα.
Έμεινα μόνη !!
Ή αλήθεια είναι πως είναι κάπως βαρετα...
κοιτούσα από δω κι από εκεί όταν το βλέμμα μου έπεσε πάνω στον harry
ήρθε αυτός εδώ ??
σηκωθηκα απότομα πάνω και έτρεξα προς το μέρος του όταν κάποιος μου έβαλε τρικλοποδιά κι έπεσα κατω ήταν ή paige ένα κακομαθημένο κοριτσάκι που τα έχει με το μισού σχολείο .
Σηκώθηκα πάνω εκείνη γελούσε και μαζί της όλες οι φίλες της δεν της έδωσα σημασία κι πήγα στον harry ο οποίος ξαφνιάστηκε όταν με είδε .
"harry που ήσουν τόσες μέρες γιατί δεν ήρθες σχολείο εγινε κατι ??"
δεν μου απάντησε μονο με κοιτούσε !!
"γιατί δεν μιλας πες μου έπαθες κάτι ?"
πάλι δεν μου απάντησε όμως άρχισε να κλαίει !!
"γιατί κλαις , harry ηρέμησε τι έγινε ??"
"τουλάχιστον έχω έναν άνθρωπο που νοιάζεται για εμένα "είπε κι με αγκάλιασε του ανταποδώσα την αγκαλιά .
"τώρα θα μου πεις τι έγινε ?"του είπα και τον κοίταξα χαρούμενα .
"ήμουν άρρωστος αυτό ήταν όλο , εκείνη την μέρα που κοιμήθηκα έξω σην βροχή "είπε αδιάφορα.
"γιατί δεν ήρθες να κοιμηθεις σε μένα όταν σου το είπα ??"
"δεν έγινε κατι το σπουδαίο μου έχει ξανασυμβεί !!"
"harry δεν πρέπει να παίζεις με την υγεία σου έτσι μπορούσες να πάθεις κάτι πιο σοβαρό !!"του είπα θυμωμένα .
"σου είπα πως τώρα είμαι μία χαρά !!"
"καλά θες να χορέψουμε ??"
"δεν είμαι καλός στο χορό !"
"γιατί ειμαι εγώ ??"του είπα γελώντας .
"δεν ξέρω "
"ελααα κάντο για μένα "
" καλά "
πήγαμε κι εμείς διπλα από τους άλλους που χόρευαν και αρχίσαμε να χορεύουμε έβαλε τα χέρια του γύρω από την μέση μου κι εγω εγυρα το κεφάλι μου στον ώμο του ...
νιώθω τόσο ασφαλής όταν με κρατάει .. δεν ξέρω νιώθω πολύ περίεργα αυτή τη στιγμή ...θέλω να μείνω έτσι για πάντα !!
Έτσι όπως χορευαμε είδα την ariana να φιλάει τον ashton δεν θύμωσα δεν έδωσα καν σημασία απλά ήμουν συγκεντρωμένη σε αυτό που μου γινόταν τώρα !!

                        harry's pov.
Αυτό το κορίτσι με κάνει να νιώσω κατι που δεν έχω ξανά νιώσει μετά από τόσα χρόνια "Αγάπη"
Είναι ο μονος ανθρώπος που νοιαστηκε για μένα ,ενώ εγω της έχω κάνει τόσα πολλά ....ειμαι τόσο βλακας είχα ένα τέτοιο πλάσμα δίπλα μου κι το κατέστρεφα ....
Νομίζω πως .... αρχίζω να την ερωτεύομαι ....
                
 

StepbrotherWhere stories live. Discover now