Την επόμενη μέρα ξυπνησα σε ένα εντελώς άγνωστο μέρος το μονο που θυμάμαι ήταν την victoria στο πάτωμα και τον luke να προσπαθεί να με σώσει από τα χέρια του αγνώστου που είχε εισβάλει στο σπίτι μου..
Κοιταξα γύρω μου δεν βρήκα κανέναν το μονο που είχε ηταν ένα ξύλινο κρεβάτι!!
Το τρίξιμο των παντζουριων ήταν το μόνο που ακουγόταν,το κρύο αεράκι διαπέρασε το σώμα κάνοντας με να ανατριχιασω !!
Ξαφνικά το χερούλι της σιδερένιας πόρτας άρχισε να κουνιετε,φοβος ήταν το μόνο συναίσθημα που με είχε περικυκλωσει..
Ή πορτα άνοιξε κι αμέσως εμφανίστηκε ενας μαυροφορεμενος άνδρας,θα έπρεπε να ήταν μεσήλικας
Από ότι κατάλαβα από την εξωτερική του εμφανιση..
Με κοίταξε με ένα υποτιμητικό βλέμμα κι στην συνέχεια με πλησίασε εγώ μαζεύτηκα κι γυρισα το κεφάλι μου από την άλλη πλευρά έτσι ώστε να μην τον βλεπω,με σήκωσε κι με κουβάλησε έξω από το δωμάτιο με πήγε σε ένα μέρος που έμοιαζε σαν αυλη μόνο που αντί να ηταν περικυκλωμενη από χρωματιστά λουλούδια όπως ή κάθε αυλη είχε δεκάδες ξεραμενα φυλλα,το κρύο δεν έλεγε να υποχωρησει .
Με άφησε πάνω σε μία καρέκλα και στην συνέχεια μου έδεσε τα ποδια προσπάθησα να σωθω αλλά μάταια με χτύπησε !!
Ούτε που τον ξερω,τι θέλει άραγε ??
Να με σκοτωσει,μπα θα το εκανε πίσω στο δωμάτιο δεν φαινεται για ανθρωπος μου από τελειώνει τα θύματα του τόσο γρηγορα!!
Έφυγε κι με άφησε μόνο μέσα στις σκέψεις μου,που είναι άραγε ή victoria κι ο luke ??είναι καλά?? Κι το πιο κυριότερο που ήταν ο ashton εκείνη την μέρα ??
Ο μαυροφορεμενος άνδρας ξαναγύρισε μόνο που αυτή τη φορά είχε την victoria στην αγκαλιά του !!
Την άφησε στην απέναντι καρέκλα.
"Ποιος είσαι ?"φωναξα για να του τραβηξω την προσοχή εκείνος γύρισε προς τα εμένα κι με χαστούκισε !!
"Σκασε"είπε ψυχρά .
Κατέβασα το κεφάλι μου κι άφησα τα δάκρυα μου ελεύθερα μουσκευοντας την μπλούζα μου ..
"Lisa"άκουσα κάποιον να με φωνάζει γυρισα το κεφάλι μου αμέσως πίσω κι αντικρισα τον luke να με κοιτάει τρομαγμένα καθώς δύο επιπλέον μαυροφορεμενοι άνδρες του κρατούσαν τα χερια!!
"Luke"φωναξα κι εγώ με ένα ενθουσιασμό κι ελπίδα για να σωθουμε..
"Λοιπόν μπορούμε να το κάνουμε με τον εύκολο τρόπο ή τον δύσκολο!!
Διαλεγετε κι παίρνετε !!"
Είπε ο άνδρας ο οποίος καθόταν δίπλα στην victoria ή οποία ήταν ακόμα αναισθητη!!
"Τι θες από μας ??"είπα με ένα θυμωμένο υφος.
"Ή θα μας πείτε που βρίσκετε ο φίλος σας ή σας σκοτωνουμε!!"
Εγώ:ποιος φίλος μας ?
?:έλα τώρα που κανείς πως δεν ξες με εκείνον που φιλιοσουνα λέω !!
Εγώ:ακομα δεν καταλαβαίνω !!(λες να λεει τον ashton μα που ξέρει αυτός άμα με φιλησε??,δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα lisa ξυπνα!!
?:τον ashton λέω κι μην μου πεις πως δεν ξες!!
Εγώ:δεν ξέρω που ειναι!!
?:μην κάνεις πως δεν ξες,αμα δεν μιλησεις έχω και άλλο τρόπο να σε αναγκασω!!(είπε και πλησίασε την victoria βγάζοντας ένα μαχαίρι από την τσέπη του και τοποθετώντας το στον λαιμό της !!
Εγώ:αλήθεια λέω δεν ξέρω που ειναι ορκίζομαι !!μην την πειραξεις!!
?:καλά ας πούμε πως σε πιστευω,αμα δεν τον βρούμε όμως έχετε μπλέξει άσχημα !!
Γυρισα το κεφάλι μου πίσω κι είδα τον luke να βρίσκεται στο πάτωμα κι από πάνω του να βρίσκονται οι μαυροφορεμενοι άνδρες κι να τον χτυπανε!!
Εγώ:σταματηστεεεεε!!(φωναξα οσο πιο δυνατά μπορουσα)
?:χαχαχαχα πιστεύεις πως θα σε λυπηθω ή τους φίλους σου ?
Εγω:σε μισώ τι θες από εμάς επιτελους??
?:δεν θέλω τίποτα από εσάς θέλω απλά τον φιλαρακο σας ο οποίος άμα δεν έρθει μέχρι το βράδυ κάποιος από εσάς θα πεθάνει !!
Τον κοίταξα με αηδία ,θυμος,λυπη,φοβος δεν ήξερα τι ενιωθα ..
Οι ώρες πέρασαν κι ο. Ashton δεν μας είχε βρει..φοβαμαι...δεν θέλω να χάσω κανένα ή να πεθανω..
Είδα τον luke να με πλησιαζει,αιμοραγουσε από την μύτη κι το χείλος του,κουτσεναι κι κρατούσε όλο το δεξί του χερι.
Ήρθε κοντά μου κι έβαλε το χέρι του στον ώμο μου.
"Όλα θα πάνε καλα"είπε μέσα από τα δόντια του καθώς έβγαζε βογγητα πόνου.
Τον κοίταξα συμπονετικα κι του χαμογελασα!!
Δεν θέλω να μας συμβεί κάτι κακό έυχομαι να τελειώσει αυτός ο εφιαλτης!!
?:φαίνεται πως ο φιλαρακος σας δεν ήρθε περιεργο γιατί του ειπα τον τόπο συνάντησης για την ανταλλαγή αλλά όπως φαίνεται δεν είχε τα κοτσια να έρθει !!
Κρίμα....τώρα θα πρέπει να πάρω δράση!!"
"Lisa"άκουσα την. Victoria να με φωναζει!!
"Ναι"είπα με τετραμενη φωνή ...
"Δεν θα τον αφήσω να σου κάνει κακό!!"
Εγώ:τι εννοείς??
Victoria:θα δεις !!
Τον είδα να με πλησιάζει ετρεμα,δεν ήξερα τι να κανω!!
Μου ξεδεσε τα ποδια το ίδιο έκανε κι στην victoria!!
Μας έβαλε να κατσουμε ορθιες ή μία δίπλα στην άλλη !!
Ο luke ήταν δεμένος στην καρέκλα που ήμουν κι εγώ κι μας κοιτούσε φοβισμένος τον έβλεπα που προσπαθούσε να ελευθερωθεί αλλά οι πληγές του τον εμποδουσαν !!
Τον κοίταξα μία τελευταία φορά πριν γυρίσω το κεφάλι μου μπροστά όπου είδα τον. Άνδρα να με στοχεύει με ένα οπλο!!αυτό ήταν θα πεθάνω !!!κι δεν θα προλαβω να πω αντίο σε κανέναν ,
Δεν θα προλαβω να κανω όσα ήθελα δεν θέλω να πεθάνω !!!!
Με κοιτούσε με μίσος κι ειρωνια ήταν έτοιμος να πατήσει την σκανδάλη όταν ξαφνικά ή victoria με τράβηξε προς τα πίσω κι μπηκε μπροστά μου μου κράτησε σφιχτά τα χέρια κι μου ψυθιρισε ένα "αντίο"πριν ακουστεί ο ήχος του όπλου κι πέσει κατω...
Τα δάκρυα έτρεχαν ανεξέλεγκτα από τα μάτια μου καταλήγοντας πανω στο χλωμο πρόσωπο της victorias,μεσα σε λίγα λεπτά είχε καλυφθεί με αιμα ,δεν μπορούσα να κάτσω άλλο όρθια τα ποδια μου έτρεμαν έπεσα κάτω και την πήρα στη αγκαλιά μου,εκλαιγα κι εκλαιγα καθώς την κοιτουσα,δεν έκανε καμιά αντιδραση!
Ξαφνικά ο τόπος γέμισε με περιπολικά κι ασθενοφορα,οι αστυνόμοι πιασανε τους μαυροφορεμενους ανδρες,ειδα την μητέρα μου να με κοιτάει με το στόμα ανοιχτό και να κλαιει,ηρθε σε μένα κι με πήγε αγκαλιά εγώ το μονο που έκανα ήταν να κλαίω κοίταξα πίσω κι είδα τον luke να χτυπιέται κι να κλαίει με λυγμούς...οι γροθιές του ήταν καλυμμένες με αιμα,δυο ανδρες με πιασανε από τα χέρια κι με τράβηξαν μακριά από την victoria ή μαμά μου πήγε στους αστυνομους εγώ χτυπιομουν,εκλαιγα.
Είδα έναν άνδρα να βγαίνει από το εσωτερικό του ασθενοφορου πλησίασε την victoria και έπιασε τον λαιμό της με κοίταξε λυπημένα κι την σκέπασε με ένα άσπρο σεντόνι .
Έκανα σαν δαιμονισμενο δεν μπορώ να συνηδητοποιησω πως μολις έχασα τον μοναδικό άνθρωπο που με καταλαβαίνε την κολλητη μου που την ηξερα από μικρο.....δεν θα την ξαναδώ δεν θα ξαναπερασω ότι πέρασα μαζί της ....χάθηκε ....
Μόλις με άφησαν οι δυο άντρες ετρεξα στη. Μαμα μου την αγκάλιασα σφιχτά"λυπάμαι πολυ"είπε καθώς με ειχε ακομα στην αγκαλιά της ..
Κοιταξα πίσω κι είδα τον luke να έχει τι κεφάλι του κατεβασμένο κι να κοιτάει το πάτωμα ανέκφραστος ...
Πιο πίσω διέκρινα ένα αλλο αγόρι ...ηταν ο. Ashton με κοιτούσε λυπημένα ενώ εγώ τον κοιτούσα με μισος...δεν ήταν. Εκεί να μας σώσει αμα ερχόταν δεν θα γινόταν όλο αυτό ....τον μισώ ....με μισώ εγω έπρεπε να είχα πεθάνει κι όχι αυτή ...με έσωσε ....
ESTÁS LEYENDO
Stepbrother
Novela JuvenilH Lisa είναι ένα 18χρονο κορίτσι που ζει με την μητέρα της μετά τον χωρισμό των γονιών της,σύντομα όμως η μητέρα της θα της ανακαλύψει πως είχε μια κρυφή σχέση με τον κύριο iwrin και πως σκοπεύουν να παντρευτούν,τι θα γίνει όταν η lisa μάθει πως ο ε...