II.

90 13 0
                                    

Sebastian se protáhl. ,,Spíš?" Ozvala se Airine. ,,Už ne." Zašeptal taky. ,,Co se děje?" ,,Slyšela jsem kroky." Sebastian byl najednou čilý. Stoupnul si a chtěl vyjít ven. Zarazila ho však útlá dívčí ruka. ,,Buď opatrný, Sebe." Šeptla Airine. ,,Budu." Ujistil ji a vylezl ven. Teď to uslyšel i on. Kroky. ,,Kdo je tu?!" Zavrčel výhružně. ,,Já." ,,Earle?! Co tady sakra děláš?!" ,,Promiň, Sebe, ztratil jsem tu amulet." Sebastian povytáhl obočí. ,,Jak?" ,,S Rikou jsme se pohádali a dostal jsem tlapou, která přesekla řemínek." ,,A proč to hledáš teď?" ,,Zjistil jsem, že ho nemám." Sebastian protočil oči a šel zpět. ,,Co se stalo?" ,,Earl má sklerózu, to se stalo." Sotva domluvil, ozval se vítězoslavný ryk Earla. ,,Mám ho!"

Sebastian se vzbudil až když začalo svítat. ,,Silvere, Venome, Darrene! Jdeme na lov!" Křikl a proměnil se ve vlka. Tři oslovení ho následovali a vběhli do lesa. Ještě než se všichni vzbudili, byl úlovek dotáhnut do tábora. Prudence, Airine, Karin a Lina maso uvařily a za chvíli se snídalo. Pak si Airin odvedla Riku a ostatní se začali věnovat svým povinnostem.

,,Proč?" Odsekla energeticky rudovláska. ,,Riko, ty moc dobře víš, že nemůžeme mít ve Smečce rozbroje!" Vysvětlila jí Airin, která už ztrácela trpělivost. V jeskyni ve které byli, se každé jejich slovo rozléhalo. ,,Ale Earl je-" ,,Přenes se přes to! Nesmíme vést válku i zevnitř!" ,,Ale každý den ho vídám a to mi pořád připomíná co mi řekl!" ,,Tak se mu vyhýbej, odpusť mu!" ,,On mě urazil!" ,,Neúmyslně. Nesmíš ho kvůli tomu napadat." ,,Ale-" ,,Nesmíš! A to je slovo Alfa samice!" Vyjela dívka s mentolovými vlasy. ,,Dobře." Uklidnila se trochu Rika, kterou Airinina přeteklá trpělivost vyděsila a přece jen chtěla udržet přátelství. Najednou se zvenčí ozvalo hrdelní vrčení. Obě dívky na nic nečekaly a vyběhly ven. Každá se proměnila. Venku byl totiž černý vlk, kterému zářily rudě oči. A také rudě zářila jeho tlama - měl zakrvácené zuby, které cenil. ,,Kdo to chytl?!" Vyjekla Airin. ,,Venom!" Odpověděla jí Lina, strachem bez sebe. Pak provedl Sebastian rychlý výpad a přitiskl vlka k zemi. Jeho jizva na tváři jakoby více zářila. Černý vlk se vysmekl a vyběhl pryč. Vzápětí se Venom zhroutil.

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat