VIII.

48 7 1
                                    

Raven byla v temnotě. Rozhlédla se kolem sebe. ,,Ahoj." Ozval se ledový hlas. Raven se zprudka otočila. Zírala na postavu, která vypadala skoro jako ona. Měla ale žluté oči, černé oblečení, dlouhou jizvu na krku a zlomyslný úsměv. Taky byla trochu menší. ,,Kde to jsem?" ,,V tvé mysli. V naší mysli." ,,A ty jsi kdo?" ,,Já jsem ty. Tvá temná stránka." Uklonila se dívka. Raven polkla a zadívala se na svou temnou polovičku. ,,Proč jsem tu?" ,,Prostě proto." ,,Kdy se vrátím do reality?" ,,To-"

Temnotou probliklo světlo a obrysy postav. ,,Havrane!" Ozval se melodický dívčí hlas. ,,Luco?" Zašeptala s nadějí v hlase. ,,Jsem to já." Usmála se bloňďatá kamarádka. ,,Jsi v pořádku?" Zvedla se s námahou Raven. Luca měla krátké triko a na rameni už uzavřenou ránu. Jako po kousnutí. Jinak vypadala v pořádku. ,,Na to bych se měla spíš ptát já tebe." Pronesla starostlivě. ,,Raven?" Do nory vrazil Sebastian. ,,Ano?" ,,Co se stalo?" ,,Nevím. Mluvila jsem s holkou jako já. Představila se mi jako mé temné já." Podívala se na něj se strachem v očích. ,,To má každý?" ,,Slyším o tom poprvé." Raven strnula. ,,Nemohly to být halucinace?" Sebastian pokrčil rameny. Pak odešel s ustaraným výrazem. Raven se začala zvedat. Celkem to šlo. Vyšla ven. Luca jí pomohla. ,,Kde je Jack?" Zeptala se pak. Luca jí k němu zavedla.
,, Ehh... Jacku?" Jack mírně nadskočil a ustoupil od ní. ,,Raven?" ,,Chtěla jsem se ti omluvit. Luca byla, je a bude má kamarádka. Strašně jsem se vyděsila, když jsem ji viděla v takovémto stavu." ,,Rozumím ti, Raven, a odpouštím ti. Zachoval bych se stejně." ,,Takže přátelé?" ,,Přátelé." Stiskli si ruce. Luca se zasmála a s Jackem se políbila. Raven zvedla obočí a s úsměvem od nich odešla.
Šla se projít do lesa. Sedla pod vysoký strom a dýchala vůni lesa. Milovala ji. Dnes jsem se ale neobjevila ve škole... A nikomu jsem nic neřekla, ani se neozvala. Luca taky ne. A pokud je Jace Jack, jak se mi v noci zdálo... Tak na tom bude něco podezřelého.

Po hodině se zvedla a šla zpět. Našla nervózního Sebastiana. ,,Co se děje?" ,,Byl jsem v Packerville." Raven kývla. ,,A mám tohle." Podal jí noviny. Raven si přečetla titulek a polil jí pot.
Tři únosy dětí v Packerville!

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat