,,Co se děje, Luco?" ,,Raven t-tvoje oči!" ,,Co je s nimi?" ,,Jsou žluté!" Raven vstala. Půlku těla jí začala obalovat temnota. ,,A co?" ,,Vypadá to děsivě!" Raven byla celá ponořená do temnoty, když v tom temnota zasvětélkovala a zmizela. Teď tu stála temná Raven, akorát bez jizvy. ,,R-Raven?! Co se s tebou děje?!" Vyjekla Luca. ,,Vůbec nic." Usmála se Raven děsivě a pomalu k ní šla. Luca vyjekla a utekla z nory. Raven se zasmála a sedla si zpět.
Sebastian s Lucou pomalu vešli do nory. Nikdo tam nebyl. ,,Raven?" Nic. ,,Hej! Jsi tu?!" ,,Jo." Odpověděl tichý hlásek. Byla to Raven, v černém, ale s modrýma očima. ,,Co se dělo? Nic si nepamatuju!" ,,Pojď s námi." ,,A co, když nechci?" ,,Musíš, pojď!" ,,Ne!" Raven se k němu obrátila zády. Vzal ji za rameno a otočil proti sobě. Měla zavřené oči. A pak je otevřela. Byly žluté. Luca zaječela. Raven se po něm ohnala a proměnila se ve vlka. On jí následoval a oba se postavili proti sobě a vrčeli. Raven byla v podobě černého vlka. Skočila po něm, ale zuby cvakly do prázdna. On se po ní ohnal drápy, které taky nezasáhly cíl. Raven znovu chňapla a pomohla si drápy. Rozsekla mu hruď. On divoce zavrčel. Tentokrát jí zasáhl taky. No nohy. Raven zavřeštěla a šla po něm znova. Po několikátém pokusu ho odhodila. Otočila se na Lucu a vycenila zuby. Luca začala pomalu couvat. Sebastian ji prudce vystrčil z nory, skočil po Raven a mrštil jí o stěnu. Ona nápor nezvládla, a proměnila se nazpět. Pomalu vstala podél stěny. Přidržovala se. Sebastian se na ni podíval s nezkroceným vztekem v očích. ,,Není jiná možnost." Zavrčel divoce a skočil po ní.
ČTEŠ
Smečka
FantasyJsi Vlčí dítě. Potomek Vlků ochranářů. Jako my. A my plníme poslání našich předků. A jako oni žijeme v utajení. Ve středověku byl náš druh téměř vymýcen, proto je lepší žít zcela odříznutý od světa. I když jsi odříznutá od světa, nevzdávej se. Buď...