VII.

54 7 1
                                    

Raven nemohla popadnout dech. Podjela jí noha a sesunula se do bláta. V blátě chytla záchvat smíchu. Sebastian nabyl dojmu, že se zbláznila. Slzící Raven začala zářit a pak se proměnila ve vlka. S výrazem vítěze Sebastiana předběhla. Oslepila jí záře a Sebastian předběhl ji. Opět vedl výpravu. Raven se zastavila a tlamu měla skoro na zemi. V dešti tam stálo dvanáct vlků, každý jiný odstín šedé, ale ani jeden černý. ,,Tímto ti představuji Smečku." Ozval se Sebastian. ,,Tohle je Karin a Silver." Dva oslovení se proměnili. Černovlasá dívka a stříbrnovlasý hoch. ,,Prudence a Venom." Další se proměnili. Dívka s růžovými vlasy a kluk s hnědými. ,,Lina a Ben." Chlapec s dívkou měli oba špinavě blond vlasy. ,,Onyx, Rika, Darren." První kluk měl černé vlasy s fialovými odlesky, dívka měla vlasy ohnivé, jako kdyby zářily do noci. A poslední chlapec obyčejné černé. ,,Carrie a Earl." Dívka s hnědými vlasy a bloňďák. ,,Ještě je tu Jack, ten je ale pryč. Nakonec já a Airine. Jsme nejstarší a tvoříme hlavní Alfa pár." Oslovená dívka se proměnila - měla vlasy barvy mentolu. Raven si všechny prohlédla. Vlídně se usmívali. ,,Já jsem Raven." Řekla nervózně. ,,Vítej." Zašumělo to. Pak se všichni rozešli do svých příbytků. ,,Vybudovali ti tady také jeden." Zavedl jí Sebastian do nory. Bylo tam útulno. Raven se zavrtala do listí a trávy a usnula.

Vzbudilo jí zavytí. Vyletěla z nory a zavyla taky. Nechápala jak, ale ve spánku jako kdyby jí informace naskákaly do hlavy. Znala všechny zvyky, historii, stala se plnohodnotným členem Smečky. Přijala ostatní a ostatní přijali ji. Byla připravena za ně bojovat, jako oni za ni. Že by za to mohl amulet? Rozhlédla se. Byla noc. Proměnila se ve člověka. ,,Co se děje?" Doběhla k Prudence. Dívka ukázala na siluetu postavy, která nesla jinou postavu v náručí. Asi Jack. Uvažovala Raven. Kdo je ale ta druhá postava? Přišli blíže. Jack dal postavu do sedu a opřel ji o strom. Stál před jejím obličejem, takže jí nikdo do obličeje neviděl. Měla zakrvácené rameno, Jack zase předloktí. Oblečení bylo potrhané. A Raven bylo povědomé. ,,Luco?" Šeptla. Postava byla zřejmě v bezvědomí. Raven přišla blíž. ,,Luco!" Její tvář, lemovanou bloňďatými vlasy si splést nemohla. ,,CO JSI JÍ UDĚLAL?!" Vyjekla hystericky. Prodloužily se jí nehty. Když po Jackovi skočila, byly to plnohodnotné drápy. Když jí ostatní odtáhli, měl na tváři škrábance, jako po tlapě. ,,CO JSI JÍ UDĚLAL?! CO JE S NÍ?! LUCO!" Ječela šíleně a všichni měli co dělat aby jí udrželi. Pak najednou povolila a sesunula se k zemi.

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat