(Multide Rabia) Derinle yerimize oturduk tam kitaplarımızı açacakken kapı çaldı.
Hocanın -"gir"demesiyle içeriye giren karşısın da şaşırmadım desem yalan olur çünkü şaşırdım içeri giren Savaş'tı evet sabah bana çarpan çocuk içeri girdi kapıyı kapattı ve yanıma geldi oturdu. Ders boyunca sürelki defterine bir şeyler yazdı sanırsam dersi dinlemedi. Neyse tenefüs zili çalınca herkes gibi ben de tenefüse çıkmak için ayağa kalktım. Tam kapıdan çıkacakken omzumu dürten elle arkamı döndüm ama döndüğümde daha önce hiç görmediğim bir kızdı.
Kız-"Adım Melis o yanında oturduğun çocuk benim. Sakın o çocuğu seviyim deme o çocuk benim. Ona göre şimdiden söyliyelim de sonra dan aşık oldum falan dinlemem."dedi kız olanlar karşısın da gözüm dolmuştu ağlamak istemiştim. Sonra dışarıya çıktım gözüm yaşlı aşağıya indim kahve aldım ve bahçeye çıkıcakken birisine çarptım kahvem dökülmüştü kafamı kaldırmadan banka oturmaya gittim kafamı kaldırıp bakmadım baksam ağladığımı anlıycaktı sonra karşıdan Savaş geliyordu gözümdeki yaşları sildim ve tam yerimden kalkıp gidicekken yanıma geldi oturdu bende kalkamadım.
"Canın sıkılmış senin " dedi bana sonra gözüm pantolununa kaydı kahve lekesi vardı belliki üstüne kahve dökülmüştü.
Savaş-"Pantolumuma kahve döküldü demin sana çarptım sanırım o kız sendin."dedi. Hemen yüzüne baktım
Ben-"Çok özür dilerim gerçekten istemeden oldu"dedim.
Savaş-"Tamam canım sıkma sen canını yıkanır geçer"dedi. Derken zil çaldı ben önden gjttim ve derse ondan ömce girdim arkamdan o da geldi derse girdi beklerken hoca geldi ders işledik. Ders ,tenefüs derken okul bitti abim otoparktan arabayı alarak yanımıza geldi biz de Derin ile onu bekliyorduk o gelince Derin'e yol verdim. O abimin yanına ön koltuğa geçti tabi haliyle bana da arka koltuk kalıyordu. Ben de arka koltuğa oturdum. Derin'lerin eve gelmiştik.
Derin -"Teşekkür ederim Aras abicim"dedi.
Abim-"Rica ederim Derin hadi gir abicim evine" Derin abicim demesine bayağı bozulmuştu onun yerine canım dese çok mutlu olurdu Derin evine girince biz de bizim eve doğru yol aldık. Bizim eve gelince üstümü değiştirip Derin'lere gittim Derin'e bugün ne olduğunu ve Melis'i anlattım ama tabi çoktan akşam olmuştu hemen Derin'lerden çıkıp eve gittim eve geldiğimde saat 9.30 olmuştu. Çok yorulduğum için pjamalarımı giyip uyudum.SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte AŞK
ChickLitRabia'nın ağzından İlk görüşte aşka imanır mısınız? Ben de inanmazdım ama gerçek oldu.:-)