Bir sesle uyandım. Derin ve abim uyuduğu için çadırın kapısını açtım hiç birşey yoktu. Çok bunalmıştım. Çünkü çadırda 3 kişi kalıyoruz ve hava çok sıcak. Biraz hava almak için dışarı çıktım. Dışarı da çimlerin üstüne oturdum. Hava çok sıcaktı. Ama olamazzzz nazar değdirdim galiba yağmur yağmaya başladı.Bende hemen çadırımın yanına gittim de abim ya da Derin çadırın fermarını çekmiş.Ama haliyle biraz hak verdim yağmur yağmaya başladı tabi kapatırlar. Ama benim içerde olmadığımı nasıl farkedemezler.
"Offfffffffffffffffff olamaz dışarda kaldım ve bu yağmurda " dedim .O sırada çadır sesi duydum. Anlaşılan biri çadırdan çıktı arkamı döndüm ve sizce kim? Savaş . Ben artık çok üşüyordum. Ve üstümde kısa kollum vardı. Ben kendi çadırımın önünde ve yerde oturuyordum. Savaş yavaş yavaş yanıma yaklaşarak"Hayırdır yağmurda oturmayı seviyosun herhalde dicem ama sen üşüyorsun"dedi. Ben ise "Şey ben aslında hava almak için çıktım ama yağmur başladı. Çadırıma döndüğümde ise çadırın fermarı çekilmişti" dedim. Savaş ise "O zaman gel benim çadırıma eğer uyumak istemiyorsan bile uyumayız ama böye ıslanırsan hasta olursun" dedi .Ben baştan istemedim ama sonradan kabul etmek zorunda kaldım. Çünkü dolu yağmaya başlayabilirdi. Savaş 'la beraber onun çadırına gittik. İkimizde uyumuyorduk onun yanında kendimi güvende hissediyordum.Yoksa yoksa Savaş'a aşık mı oluyordum dedim kendi kendime sonra saçmalama deyip sustum Savaş bana bende yere bakıyordum. Sonra bana "Senin hiç sevgilin oldu mu? Daha doğrusu birini çok sevdin mi?" dedi . O anda dışardan şarkı sesi duyuldu.Şarkı Halil Sezai "Sonbahar "dı. Bu şarkıyı çok seviyordum.
Sonra Savaş bana beni duymuş gibi " Bu şarkıyı çok seviyorum sende seviyor musun"diye sordu. Bende "Evet bu şarkıyı çok seviyorum" dedim.Savaş 'ta şarkıya katılmaya başladı. Bende katılmaya başladım derken birden gözlerim kapandı ve uykuya daldım. Uyandığımda Savaş yoktu. Tam çadırdan çıkacakken Savaş geldi." Sakın çıkma abin dışarda seni çok merak ettiği belli birazdan seni aramaya gidiceklermiş"Ben ise "Ben onu unuttum sanada çok teşekkür ederim" dedim Savaş kapıyı açtı Koş hemen gidiyolar seni aramaya "dedi. Bende hemen koştum ." Abi "dedim " Abim arkasına dönüp bana sarıldı ve' Neredeydin"dedi.Bende "Tuvalete gittiğimi " söyledim .Derin de bana sarıldıktan sonra çadırımıza gittik. Abim çalı çırpı toplamaya gitti. Bende Derin'le beraber uykumu alamadığım için çadırımızda uyuduk
SON
(Multide Derin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte AŞK
ChickLitRabia'nın ağzından İlk görüşte aşka imanır mısınız? Ben de inanmazdım ama gerçek oldu.:-)