Merhaba arkadaşlar. Maalesef sınavlardan dolayı yazamadım. Bu bülümü müzikle dinleyerek korkunun doruklarına ulaşabilirsiniz.
İYİ OKUMALAR...
Arkamı döndüm ve ilginç kimse yoktu. Çok korkmuştum. Uyumalıydım. Ve uyudum da.
Sabah kalktığımızda annemlerle alışverişe gittik. Koltuklarda gelmişti. Oh sonunda yeni evimize taşınabilmiştik. Ev dublexti. Ve sekiz tane odası vardı. En büyüğü benimdi. Burda ben ve kardeşim Emre kalacaktık. Babamla yeni okuluma kayıt olacaktım. Açıkçası alışık olduğum için çok heyecanlı değildim. Babamla okulumuza gittik. Hafta sonu olduğu için hiç öğrenci yoktu. Ve bayağı büyük bir okuldu. Kaydımızı yaptırdık.
Eve gelene kadar babam başımı şişirmişti. Yok çok ders çalışmalısın yok yazılılardan kötü not alırsan sana ceza veririm filan falan.Arabadan indik. Etrafa bakındım. Çoğu ev bizim ev gibi dublexti. Derken gözüme bir çocuk geldi. Balkondan bana bakıoyrdu. Ama öyle normal bakışlardan değil romantik bakışlardan da değil bildiğin korkmuş gözüyle bakıyordu. Benide kokutmuştu. Hemen babamın yanına koştum eve girdik.Yemek yedik. Biraz televizyon izledim ve yatma vakti gemişti. Önce duş aldım. Pijamalarımı giydim ve yattım.
Uyandığımda çok kötü kokan bir odadaydım.Evet gene çürümüş et kokuyordu.Yataktan doğruldum.İlginç odada yataktan başka hiç bir şey yoktu. Birden kapı açıldı. Kapıdan dışarı çıktım ve karanlık koca bir karanlık. Derken elimi teni aşırı derecede kuru bir şey tuttu. Aghhhhhhhhh !!!!!!!
Evet arkadaşlar gene en heyecanlı yerde bitirdiğim için kusura bakmayın ama beğeni sayısı gerçekten az artık beğeni sayılarına göre yazacağım. Haberiniz olsun.