öhhö öhhö o nasıl rüyaydı öyle.Yataktan kalktım bu gece uyuyamazdım artık. Gerçekten çok ilginçti. Yani sanki gerçek gibiydi.Sabaha kadar televizyon izleyecektim. Başka yapılacak ne var ki. Hemen televizyonun karşısına geçtim. Huhu sabah izleyemedigim magazin programının tekrarı vardı
Uyumayacagim desemde koltukta uykuya dalmisim. Sabah uyandigimda disarisi gercekten de günlük guneslikti. Hemen pencerenin yanına gittim. Perdeleri çektim ve Aman Allahim karsi evdeki çocuk gene bana bakıyordu gene aynı tavır korkmuş!!!!!Hemen perdeyi kapattım. Gerçekten de korkmustum. Ama bugün okulun ilk günüydü. Ve neşemi bozamazdım.
Annemlerde kalkınca kahvaltı yaptık. Ve sıra giyinip okula gitmekti. Babamın dün aldığı okul formalarini uzerime geçirdim. Babam beni okula goturmekte ısrar etti. Ama ben reddettim. Kendim gitmek istiyordum. Ve hemen yola koyuldum.
Okulum şehrin en güzel yerindeydi. Ve gerçekten güzeldi. Okuldan içeri girdiğimde gene klasik görüntülere mahrus kaldım. Görmediğim bir erkeğin cevresini bir sürü kız sarmısti. Ve çocuğu gördüğümde gerçekten yıkıldım. Bu bana korkuyla bakan çocuktu. Ama o dağa beni görmemişti. Hangi sınıfa gideceğimi biliyordum bu yuzden müdürün odasına uğramam lazımdı.
Müdürden sınıfıma doğru giderken birine dağa doğrusu birilerine çarptım.
Evet arkadaşlar uzun bir süreçten sonra geri döndüm. Bu bölüm biraz kısa oldu. Ama söz diğer bölüm uzun olacak.