-JUNGKOOK-

42.5K 281 16
                                    

Cast
You(y/n)
Jungkook

____________________________________




Korang bekerja sebagai 'noona stylist' kepada bias korang . Tanpa disedari korang , bias korang ni dah lama perhatikan tubuh korang yg s-line+montok tu .

Pada suatu hari , manager bts suruh korang pergi kat dorm bts and panggil semua member suruh pergi ke dance practice room . Korang pun pergi(ayat keling)

Setibanya korang kat dorm bts , korang tekan loceng tapi takde org yg jawab . Korang pun try buka pintu and then 'klik' , pintu tak terkunci . Korang pun masuk , sambil-sambil tu korang 'usha' bilik-bilik bts .

Sedang korang 'usha' tu , korang ternampak bilik 'VKook' , korang pun try nk masuk dalam . Korang pun masuk dan tanpa disedari... Jungkook peluk korang dari belakang dan letakkan kepalanya atas dagu korang(auchh😍)

"Oppa , kenapa oppa peluk (y/n) ni ? Lepaslah !"-(y/n)

"Oppa nak (y/n) layan oppa harini"-Jungkook *sambil cium leher korang dgn penuh nafsu

"Maksud oppa? Oppa lapar ke ? Oppa nak makan ? (Y/n) tolong masakkan" Kata korang takut-takut

"Hmmm.. Oppa lapar , oppa nak makan chagi , ahh !" Kata Jungkook sambil mendesah kat leher korang dan menekan dicknya di belakang korang .

"Apa ni oppa ?! Lepaskan (y/n) lah ! (Y/n) taknakk !! Kata korang sambil cuba melepaskan diri dari pelukan Jungkook yg semakin bernafsu tu .

"Kau degil ye ? Ha ?! Berani kau lawan aku . Aku dah lama perhatikan tubuh kau yg montok ni , harini aku dapat , ingat senang-senang aku nak lepas ?! Sial . Kata Jungkook sambil tolak badan korang ke arah katil .

Korang cuba tolak Jungkook yg semakin menggila tu .
Jungkook terus mencium leher putih korang dgn penuh nafsu dan meninggal beberapa lovebite kat leher korang sambil mengoyakkan pakaian korang .

"Wow ! Nice breast . I really like it" Sambil menggomol,meramas dada korang dgn penuh nafsu .

"Jeon Jungkook ! Stop it ! Kau jantan tak guna ! Siall !! Ahhhh" Kata korang sambil berusaha menolak tubuh Jungkook .

"Shit ! Berani kau cakap aku tak guna . Fine ! Aku tunjukkan kat kau apa yang jantan tak guna ni boleh buat" Jungkook smirk sambil menyentuh biji berahi korang yg still berlapikkan seluar dalam.

Korang mendesah "ahh ahh , Jungkook . Stop it ! Ahh ahhh"

"Moan my name baby" Kata Jungkook sambil buka seluar dalam korang and hisap biji berahi korang dgn penuh nafsu .

Korang cuba menolak kepala Jungkook dari entrance korang but Jungkook makin perdalamkan hisapan, ciuman dia kat kemaluan korang .
"Wow ! You r so wet baby . I love it"

Jungkook pun bangun dan meletakkan dicknya yg besar tu kat mulut korang "hisap ni . Nanti confirm chagi nak lagi" Jungkook smirk .

Korang menolak dan menjerit sekuat hati . Tanpa menunggu masa , Jungkook terus merodok dicknya dalam mulut korang dan fuck dgn rakus dlam mulut korang

"Ahh ahh ! fuck fuck ! Your mouth it so cute , aku dah lama bayangkan aku buat macam ni kat kau . Ahh ahh ahhh !" -Jungkook

Jungkook hampir 'cum' but dia pun turun ke bawah dan kangkang kan kaki korang seluasnya

"see , you r so wet ! Are you ready baby ?" kata jungkook sambil mainkan dicknya kat kemaluan korang

"jungkook , pls ? Lepaskan saya . Saya akan buat apa saja yg awk nak" sambil cuba menolak jungkook

"well , aku nak kau ! that's all" sambil cuba menolak masuk dicknya ke dlm kemaluan korang . "Ouh shit ! Still virgin , huh ? Tahan sikit k , nanti lama-lama , kau sendiri yg mimpikan dick aku ni . Ah ahh ahh"

"Jungkook , stop it ! You hurt me ! Ahhhh !"

"Shut up chagi ! I'll do it as fast as i can . Ahh ahh ahhh !"

jungkook menolak masuk dicknya dgn penuh nafsu , sambil tangannya meramas dada korang .

Korang mendesah dgn kuat "ahh ahh , jungkook , sakitt . Sakit sangatt . Ahh ahh lepaslah ! Ahh"

Jungkook pun makin memperlajukan acara tolak masuk dia tu dannn....

'Bushhh !' (Hahahaha😂) Air sperm dia terpancut dalam vagina korang .

"Ahh . Thanks for your hot body baby . Kau bagitahu sesape hal ni , nahas kau ! Body kau , hak aku je . Jangan berangan kau nak bagi kat sesape, faham ?" Kata Jungkook sambil melepaskan lelahnya dia atas badan korang .

"Macam mana kalau saya mengandung ? Saya taknak !" Kata korang sambil menangis teresak-esak dan memeluk lutut .

"Oppa janji oppa akan tanggungjawab atas semua yg oppa buat . Oppa dah lama cintakan chagi" Kata Jungkook sambil mengusap perut korang .

"Janji ?" Kata korang sambil buat 'pinky promise' .

"Yes my dear . Dah dah , pakai baju . Ke , nak round 2 ?" Kata Jungkook sambil smirk kat badan korang .

Korang membulatkan mata "aish ! Jangan nak mengada" Kata korang sambil pakai baju .




Selepas satu bulan , Jungkook pun pergi jumpa ibubapa korang and mintak izin nak kahwin dgn korang . And then , happily ever after . Hahaha

____________________________________

Mian . Author tak reti nak end macam mana ? Macam mana dgn first chap author ? First time author buat ff byuntae ni 😂

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now