-TAEHYUNG-

26.9K 231 24
                                    

You(y/n)
Taehyung aka V

__________________________________


Korang dan V sebenarnya suami isteri yang terpaksa kahwin atas kehendak alien . Korang berdua ni jenis 'dingin' sikit .
Hubungan korang berdua baru nak masuk seminggu . Dan sebenarnya V ni jatuh cinta kat korang tapi korang ni jenis 'lembap' sikit 😂
So , let's start the story 😂

~~~~~~~

"(Y/n) , aku oustation 4 hari. Nak jumpa dgn alien . Kalau ada papehal , roger jelah , k ?" Kata V sambil memakai kasut yg dibeli kat kedai runcit .

"Okay." Balasku ringkas .

Skip

Aku naik ke tingkat atas rumahku dan memasuki bilikku sendiri . Aku dgn V memang duk bilik asing-asing pun . Atas kehendak aku sendiri . Oh lupa nak bagitahu , V ni pilot sebenarnya 😪 . So , sebab tu lah dia ke hulu ke hilir . Ok . Tu je .

Aku pun masuk ke bilik dan terus terasa tubuh ku dipeluk erat .

"Oh alien nak beranak" Aku yg terkejut trus melatah .

"Hahaha .Hei , ni oppa lah !" Kata Taheyung sambil mengeratkan lagi pelukannya .

"Awak kata sampai malam ni?" Tanya aku .

"Saja oppa cakap macam tu. Nak suprisekan chagi" Jawab Taehyung . Manja pulak suaranya .

"Saya nak mandi dululah . Peluh ni." Aku cuba menghilangkan gugup akibat dipeluk oleh V . First time kot kena peluk >.<

Selesai mandi , aku keluar dari bilik air dengan hanya bertuala dari paras dada-paha. Aku terus menuju ke almari pakaian. Aku langsung tak perasan kehadiran V yg sedang berdiri kat tepi pintu bilik aku .

Tanpa aku sedari , V terus merapati aku dan lantas memeluk tubuhku . Wajahnya disembamkan ke leherku .

"Oppa rindukan chagi" . Bisik Taehyung perlahan di telingaku .

"Awak , saya nak pakai baju ni" . Aku cuba mengelakkan diri. Dari perlakuan V , aku dapat membaca kemahuannya . Tiba-tiba aku rasa takut .

"Awak....." Belum sempat aku menghabiskan ayat , bibir V sudah memaut bibirku. Lidahnya cuba untuk masukkan kedalam mulutku namun aku tak membalasnya .

Dalam aku terkaku tak tahu nak buat apa , aku terasa tubuhku diangkat dan diletakkan di atas katil . Tuala aku entah kemana dicampaknya . Aku dapat merasakan tubuhku dicium dgn penuh nafsu oleh dia .

"Awak... Saya takut . Lepaskan saya . Ah ahh" Kataku sambil cuba menolak dia .

"Dear . Pls ? Chagi tahu oppa sukakan budak-budak kan ? Lagipun oppa sayang gila kat chagi . Chagi je yg tak sayang oppa" Katanya sambil meramas dadaku .

"Fine ! I'm yours." Kataku sambil memejamkan mata dan menangis .

"Sayang , kenapa menangis ni ? Kalau still tak ready , oppa tak sentuh sayang." kata V dgn muka bersalah .


"Saya takut lepas awak dapat apa yg awak nak , awak akan tinggalkan saya. Macam dalam drama tu" Kataku sambil teresak-esak.

Tetiba V gelak besar. Aku pandang dia kehairanan ? "Lawaklah baby oppa ni ! Oppa cintakan chagi , takkan oppa nak tinggalkan chagi ? Dah-dah , tak payah cakap banyak . Biar oppa jalankan tanggungjawab oppa atas chagi . Chagi just follow and enjoy je ek ? Saranghae..." Bisik Taehyung smirk sambil mendesah .

"Ahh Taehyung-ah ahh !" Aku mendesah kuat apabila tangannya menyentuh dan bermain dgn biji berahiku.

"Moan my name babe . Call me oppa" Desah V sambil jarinya menggetel biji berahiku dgn penuh nafsu .

"Oppa , pls fast and hard ! Ahh ahh ahh " Sikit marah aku terhadap V apabila aku hampir nak 'cum' dia berhentikan permainannya .

"Now , your turn" Katanya sambil membuka boxer aliennya dan menyuakan dicknya terhadapku .

Aku memegang dicknya yg hampir sebesar lenganku(pfftt) . Aku mengurut dicknya yg semakin tegang dan membesar . Aku lihat muka dia yg penuh dgn rasa ghairah . Aku memasukkan dicknya dalam mulutku dan hisap dgn rakus .

"Ahh ahh ahhh , (y/n) ahh , comellah mulut chagi hisap dick oppa" Kata V sambil mendesah dgn penuh bernafsu . V pun hentikan aktivitiku tadi dan dia pun terus menerkam ke arah vaginaku dan menghisap dgn rakus .

"Ahh ! Opppa ! Ahhh ahh ahh . Fast oppa , more more more . Ahh ! Hardd !" Aku mendesah dgn lebih kuat sambil menarik-narik rambutnya apabila lidahnya dimainkan dalam vaginaku .

"Wow ! You'r so wett . I love it!" Katanya sambil mulutnya penuh dgn air berahiku(auch)

Tetiba V bangun dan menyuakan dicknya ke arah vaginaku . Aku cuba menolak tapi apakan daya , aku hanya insan yg lemah(pfft)

"Ahh ! Oppa , sakitt !! Ahh ahhh .. Lepaslah oppa , chagi taknak !! Ahhhhhhhhh ! Aku menjerit kuat apabila dicknya melepasi selaput daraku . Aku tercungap-cungap mencari nafas . Belum sempat aku mencari nafas , V kiss lips aku dgn rakus .

"Chagi tahan sikit k . Lama-lama nanti bestlah . Enjoy it ! Ahh ahh , ketat gila vagina chagi . Oppa suka sangat . Ahh ahh " Desah V sambil menyorong tarik dicknya ke dalam vaginaku .

"Oppa ahh ! I want some more ahh . Pls fast and hard oppa ! ahh ahh . I wanna 'cum' . desahku dgn lebih kuat sambil mencakar-cakar belakangnya menahan sakit dan nikmat .

"Wait for me baby ahh , i wanna cum too. ah ah ah ahhhhhhhhhhhhh"

Splashhhh ! (Haha😂😂) Air mani V terpancut dalam vagina korang .

"Gomawo chagiya . I promise , i'll take care our baby and yours . I love you very much . Saranghae" Bisik V di telingaku .
Aku hanya mengangguk sambil melepaskan lelah . Dia terus memeluk tubuhku erat dan tidur .

2 bulan kemudian kedengaran seseorang muntah di dalam tandas . Walaupun korang yg mengandung tetapi V yg mengalami alahan . Poor V 😂 Dan korang hidup bahagia selama-lamanya .

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now