-JIN-

20.3K 193 12
                                    

You (Y/n)
SeokJin aka Jin

____________________________________

Aku bekerja sebagai nurse di Dope Speciality Hospital . Badan aku yg tinggi , langsing macam model tu berjaya menarik perhatian orang lain . Ramai nurse-nurse kat situ yg jealous dgn body aku yg cun ni .

Aku sebenarnya minat gila kat bos aku aka Dr.Jin . Dr.Seokjin ni antara doktor yg paling hot and spicy kat hospital ni . Tapi , Dr.Jin ni still tak nampak yg aku ni minat kat dia .(sedih kan? Pfft)

Pada suatu hari , aku dan Dr.Jin terpaksa stay back sebab kami bekerja shift malam . Aku pun terfikir nak adakan hubungan byun dgn Dr.Jin . So , aku pun berfikir dan rancang macam mana nak goda Dr.Jin supaya jatuh kat tangan aku . (MuaahahahaXD Evil Laugh)

Dalam pukul 2 pagi , aku pun hantar laporan kat bilik Dr.Jin .

"Doc , ni laporan yg doc nak tadi" Kata ku sambil memandangnya dgn lembut .

"Letakkan je kat situ . Nanti saya check" Balas Dr.Jin dingin sambil tangannya laju menaip sesuatu di komputernya .

Aku pun pergi kebelakangnya dan mengurut lembut bahunya . Vaginaku dah basah melencung walaupun aku baru memegang bahunya . Tu pun , berlapik (pfft)

"Aish ! Apa ni (y/n) ? Saya nak buat kerjalah ." Balas Dr.Jin sambil menolak tanganku di bahunya . Shit ! Jual mahal . Nanti kau !

"Doktor janganlah tegas sangat . Tak baik untuk kesihatan tau. Hehe" Kata ku sambil aku gigit manja telinganya dan kiss lehernya .

Nampaknya , kali ni Dr.Jin tak tolak perlakuanku . So , aku dgn beraninya memusingkan kerusinya(korang bayangkan jelah kerusi pejabat yg boleh pusing-pusing tu) sambil merenung matanya dgn redup .


"Doctor tahu tak yg saya dah lama minat , cintakan doktor ? Kenapa doktor buat tak tahu je , ha?!" Kataku sambil mencium lipsnya dengan rakus . Aku cuba memasukkan lidahku kedalam mulutnya tapi dia menolak . Lantas aku gigit bibir bawahnya yg sexy tu dan dia ternganga . Zzupp ! Aku memasukkan lidahku kedalam mulutnya dan bermain-main dgn lidahnya .

"Best lah lips doc . Rasa cherry . I love it !" Kataku sambil kiss lips dia dgn penuh nafsu . Dia mendesah .
Aku pun kiss lehernya dan meninggalkan beberapa lovebite .

Aku pun hentikan kiss aku dan aku ambil tangannya dan letakkan tangan dia di buah dadaku "It's yours doc !" kataku ringkas dan aku memberikan pandangan yg agak menggoda padanya .

Tangan Dr.Jin mula meramas lembut buah dadaku yg masih berlapik dgn uniformku . Aku mendesah agak kuat . Dr.Jin menarik kepalaku dan di kissnya lips aku dgn kasar . Aku mendesah dan membalas kissnya dgn penuh nafsu sambil meramas-ramas rambutnya . Habis kusut rambutnya aku kerjakan .

"Ahh . Doc . Ahh .. Stop it !" Kataku sambil menolak badan Dr.Jin apabila tangannya cuba membuka uniformku . "Takkan kita nak buat kat sini ? Agak-agaklah doc , ramai pesakit kat sini . Kalau doc nak , ni alamat saya *sambil hulurkan kertas* saya akan tunggu doc malam esok kat rumah saya" Kataku sambil memperbetulkan rambutnya kembali . Walaupun dia diam tapi entahlah . Hahaha 😂



Skip(Di Rumahku)


Aku menunggu kedatangan Dr.Jin walaupun 50-50 aku rasa yg dia ni tak datang . Tiba-tiba....

Ting Tong Teng..(bunyi loceng rumah)

Aku membuka pintu , tanpa sempat aku mempersilakan dia masuk , dia terus memeluk tubuhku dan kiss aku dgn penuh nafsu . Tercungap-cungap aku mencari nafas .

Sambil lawan french kiss dgn aku , kakinya tolak pintu rumahku tadi and terus dia dukung aku dan masuk ke dalam bilikku . (Korang tak terlepas pun kiss tu)

Dihempaskan aku di atas katil dan dia membuka bajunya dan mengoyakkan singletku sehingga kami berdua NAKED !!

Aku terpandang absnya dan dicknya . Aku makin bernafsu dan aku kiss lips dia dgn rakus . Dia gigit bibirku sampai berdarah .

"ahh ! Doc ! Kenapa kasar sangat ni ? Sakit lips saya tau x ?! Kataku sedikit marah .

"Mian chagi . Dah chagi sexy sangat malam ni . Oppa tak tahan tengok body chagi ." Kata Dr.Jin sambil tangannya menggigit-gigit manja puting buah dadaku . Aku mendesah dgn kuat . (Posisi skrg , dia atas korang , ek.) Aku dapat rasakan dicknya di vaginaku . Terus aku mendesah dgn penuh nafsu .

"Ahh ahh , Doc . Plss fuck me ! Plss doc ! Saya tak tahan ." Kataku sambil memegang dicknya untuk dimasukkan kedalam vaginaku(gelojoh betul)

"Beg me more ahh . Moan my name . Call me oppa chagi . plss ? Ahh." Kata Dr.Jin sambil cuba menolak masuk dicknya kedalam vaginaku .
"Shit !! Still virgin , huh ? fuck ahh !!" kata Jin sambil Ssuuppp !! Dicknya merodok masuk dalam vaginaku .

"Ahhhhhhhhhh !! Oppaa !! You hurt me !!" Jawabku sambil menangis

"Shh ! Jgn nangis , tahanlah sikit . Nanti lama-lama nikmatlah" Kata Dr.Jin sambil menolak masuk dicknya dlm vaginaku dgn laju .

Hampir roboh katil dibuatnya dan...... Gedebumm.. ! 😂(Air mani Dr.Jin terpacut dlm vagina korang)

"Thanks dear untuk malam ni . Oppa janji oppa akan tanggung semuanya" Katanya sambil menggetel biji berahiku . "Sorry for hurt 'this' ." ucapnya sambil menjilat vaginaku .

Aku hanya terdiam dan mengangguk .

Seminggu kemudian , Dr.Jin jumpa omma appa aku dan sebulan kemudian kami kahwin . The End~

#maaf merapu 😂

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now