You (Y/n)
Chanyeol____________________________________
"Ahhh.. Ahhhh--hh.. Oppa , sakit ! Lepas--lah... Ahhh!" Jeritku kesakitan akibat dihenjut kasar oleh Chanyeol .
Inilah diriku . Dihina , dimaki , dilakukan seks secara kasar oleh bekas suamiku , Park Chanyeol .
Aku dan dia telah bercerai 1 tahun yg lalu akan tetapi dia masih belum melepaskan aku dari segi 'seks' dan sebagainya (gila talak agaknya😂)Aku kahwin dgn dia pun ats dasar cinta tapi dah dia curang . Korang rasa ? Tkkan aku nk biarkan . Aku pn mntk cerai jelah . Hbis crita 😂
Hampir setiap malam dia akn dtg ke rumahku untk lpaskan nafsu srakah dia yg entah pape tu .
Skip
Tepat jam 10 malam , loceng rumahku berbunyi . Aku hanya diam di dalam rumahku . Takut untuk membuka pintu . But , aku lupa something . Pintu belakang !! Omagad . Terus aku ke dapur untuk mengunci pintu but , terlambat ! Dia masuk sambil tersenyum sinis memandangku .
"Chagi nak kunci pintu ke?" Tanya dia sambil memandangku tajam . Aku hanya diam dan semakin berundur ke belakang untuk melarikan diri . Tapi dia lebih pantas ! Dia memelukku dari belakang dan mengunci diriku di dinding dapur . Dia memelukku smpaikan tiada ruang antara kami berdua . Dapat aku rasakan benjolan keras di perutku. Shit !
Dia kiss leherku dgn penuh nafsu , gigit-gigit cuping telingaku sambil berbisik "Chagi , oppa nak chagi malam ni. I want you right now, ahh"
"Shit ! Kita dah takde pape . Lpskan aku !" Kataku sambil cuba menolak muka dia yg semakin rakus mencium leherku .
"Hey ! Kalau aku cakap nak tu , mknanya aku nak lah ! Kau tak fhm bahasa ke prmpuan?" Jeritnya sambil menarik rambutku. "Sakit ! Lpaskan aku lah sial !" Jeritku kesakitan .
"Kau tengoklah apa yg sial ni boleh buatkan untuk kau" Kata Chanyeol sambil mengangkat badanku dan pergi ke bilik kami berdua dulu di tingkat atas .
"Ingat lagi tak bilik ni dear? Bilik ni lah yg kita berdua selalu main dulu . Macam ni.." Kata chanyeol sambil mencium bibirku rakus . Dapat aku rasakan lidah dia untuk mmasuki mulutku akan ttapi aku trus mnutup mulutku. Geram dgn responku , dia gigit bibir bawahku, aku mngerang dan zzzup ! dia masukkan lidahnya dan dilagakan lidahnya dgn lidahku. Aku menolak-nolak badannya dan dia semakin memelukku . Tangannya semakin ligat membuka pakaianku dan pakaiannya shingga kami berdua naked !
"lepaskan aku lah ! Kau takleh buat macam ni , kita dah takde pape !" Jeritku sambil menangis .
"Shhh! Oppa tahu chagi suka. Dulu masa kita kahwin pun , chagi slalu 'mntk' dgn oppa, ahh" Katanya sambil smirk dan ligat tangannya meramas buah dadaku . Aku pasrah(#sistakkuat) Aku hanya biarkan dia .
Sambil tangannya meramas buah dadaku, dapat aku rasakan pussyku seperti dijilat. Aku lihat kebawah dan lihat dia tgh menghisap biji nikmatku . Aku mengerang . Itulah tempat paling sensitif bagiku dan dia tahu.
Dalam 15 minit dia mainkan lidah dia di pussyku , dia naik ke atas badanku dan cium bibirku lembut. Aku rindukan ciuman dia , aku rindukan dia. Aku balas ciuman dia dgn penuh nafsu. Tgh kissing tu , aku dpt rasakan sesuatu yg keras dia pussyku.
"Oppa masukkan ek ?" Katanya sambil lihat mataku dalam-dalam. "Selama ni awak main terjah je , knp malam ni mntak izin pulak?" Balasku sambil memandang ke arah lain. Malu~
"Hehe. Malam2 seblum ni lain , malam ni lain" Balasnya sambil kiss pipi ku dan zzupp ! Dicknya memasuki vaginaku secara mengejut . "Ahhhhhhhhh !!! Sakitttt !" Jeritku sambil mencakar belakang badannya menahan kesakitan. "Mian , oppa tak sengaja. Sorry sayang" Bisik dia sambil mendayung dgn penuh kelembutan.
Tangannya mengusap rambutku dan tangannya sebelah lagi diletakkan dia tepi kepalaku bagi menampung badannya . Aku kiss pipinya dan dia dia membalas dgn kiss di bibirku.
Lama kami lakukan 'itu' . Mengerang , mendesah , klimaks , pancut dan bermacam-macam lagi sampai tak sedar dah pagi. Hahahaa .
Sorry guys sebab pendek dan tak seperti yg korang nak. Maafkan ats sgala typo. Sebenarnya sis ingatkan nak delete ff ni tapi disebabkan ada sesetengah readers yg pujuk sis, setia menanti ff ni , sis teruskan jugak. Abaikan haters yg mntk middle finger tu. Hahaha . Enjoy !
YOU ARE READING
Byuntae Imagines (18++)
FanfictionWARNING !!!! [ Not suitable for underage ] [ Kalau rasa diri tu baik sangat , tak payah baca ! Kalau baca lepas tu bash aku , kau boleh pergi mampus . Semak je ] ♡ My Ff Hungry Your Comments And Votes ♡