-BAEKHYUN-

15.1K 195 20
                                    

You (Y/n)
Baekhyun

____________________________________

Aku adalah seorang pelajar di Victory High School Musical (😂) dan aku antara pelajar yg agak cemerlang di sekolahku .

Aku ada seorang kawan baik. Baekhyun namanya. Kami kawan sejak dari dalam perut lagi. Kami selalu kongsi masalah, hal peribadi masing-masing. Aku ni minat jugaklah kat dia ni but dia dah ada gf 😔(sistakkuat) Taehyung nama gf dia tu (pfft😂) Aku selalu stalk dia kalau dia keluar dgn minah taehyung tu. Benci !

Pada suatu hari , burung-burung pun berkicauan ada yg bekerja, ada yg tak kerja, ada yg tgh duk 'main' 😂 (stop merapu) *back to the story*

Pada suatu malam , Baekyun call aku ajak jumpa di Club X . From suaranya , aku dapat rasakan yg dia tgh bersedih. Maybe dia gaduh dgn minah alien tu kot. Malas berfikir panjang , aku terus bersiap . Aku hanya mengenakan mini skirt warna hitam dan baju warna pink

Setelah siap ala kadar , aku pun pergi ke baby lamborg aku dan vroom ke Club X untuk brjumpa dgn Baekhyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Setelah siap ala kadar , aku pun pergi ke baby lamborg aku dan vroom ke Club X untuk brjumpa dgn Baekhyun .

Setelah berhentikan kereta di parking VIP , bersebelahan dgn kereta Baekhyun , aku keluar menuju ke arah Club tersebut. Sedang aku berjalan masuk ke club , aku terdengar bunyi2 siulan dari para namja . Aku hanya membiarkan sambil mataku tercari-cari 'pakcik eyeliner' tu. Sedang aku cari , dapatku rasakan seseorang merangkul pinggangku. Aku terkejut dan menepis kuat tangan tu.

"Auch ! Rosak my flawless tangan" Kata Baekhyun sambil membelek tangannya, haha. "Eh , kau rupanya . Sorry2 , aku ingatkan namja gila mana yg kacau aku" Balasku sambil memandangnya dgn penuh risau. Gila kau tak risau. Tertepis tgn crush . Mnyesal pulak tepis 😂

"Btw , knp kau ajak meet ni ? Knp kau tak keluar dgn gf kau?" Soalku pelik. Dia hanya diam dan memandang sayu ke arahku. "Sebenarnya dia curang dgn aku. Dia sebenarnya couple dgn Jimin pendek tu😭 Menyesal aku sygkan dia selama ni" Kata baekhyun sambil menangis . Rosak eyeliner dia.

Aku just tepuk belakang dia untuk meredakan kesedihan dia. #akuharapdiatabah . Kemudian aku ajak dia keluar dari club ni dan balik kerumahnya . Aku tak bagi dia drive dlm emosi dia tak stabil mcm tu. Aku papah dia sampai ke biliknya . Baru je aku nak keluar dari bilik tu dia tarik pergelangan tanganku dan aku terjatuh atas badan dia .

"Kau sygkan aku tak?"
"Kau cintakan aku tak?"
Bisik dia dgn penuh menggoda .

"Apa yg kau merepek ni baekyun?" Tanyaku sambil cuba melepaskan diri. But dia semakin kemaskan pelukannya. Lama-lama, aku hanya biarkan . Aku baringkan kepala aku atas dadanya. Dpt aku dgr degupan jantungnya.

"Kau sayangkan aku kan?" Tanya dia lagi sambil tangannya mengusap rambutku. Aku hanya memejamkan mata time dia kiss dahiku. "Aku syg kau dari dulu ! Sejak kita dalam perut lagi , tapi kau pilih minah alien tu drpd aku . Aku cuba mcm2 cara nak tarik prhatian kau tapi kau.....?" Belum sempat aku habiskan ayat aku , dia terus kiss lipsku dgn penuh menggoda. Aku terkejut but in same time aku balas ciumannya.

Lama kami kissing sebelum aku tolak mukanya untuk mengambil nafas . "Aku pn syg kat kau tapi aku takut nak luahkan. Aku takut kau ada orang lain sbb aku tgk kau rpt je dgn namja sebelah rumah kau tu" balas Baekhyun sambil memuncungkan mulutnya (kyeopta)

"Aish kau ni. Aku just rapat dgn dia sbb nak bagi kau jeleslah" Balasku. "Eee kau ni ! Disebabkan kau buat aku jeles , aku nk denda kau" Katanya sambil tersenyum sinis .

Dia menolak badanku dan duduk dia atas aku( dia tgh ontop koranglah) Rakus dia kiss lipsku sampai aku tercungap-cungap. Aku meramas rambutnya . Tangannya laju membuka pakaianku shingga tggal pakaian dalamku shj. Tak mahu dia kuasai prmainan ni , aku menolak dia shinggakan aku duduk dia atasnya . Aku menarik tangannya ke atas dan aku capai tali pinggangnya dan aku ikatkan tangan dia di kapala katil . "Hei dear ! Kau nak buat apa ni?" katanya dgn nfas tercungap-cungap . "Just wait and see my dear" balasku sambil kiss lipsnya. Dari lipsnya , aku turun ke dadanya dan hisap puting dadanya. dia mengerang kesedapan. aku kiss absnya dan turun ke bawah lagi . Aku kiss dicknya dari luar boxer yg dipakai. Dia hanya mengerang kesedapan dan memandangku dgn pnuh nafsu. Tanganku membuka boxernya and nah ! Keluar dicknya yg besar tu. Aku hisap dicknya dan.."dear , 69 lah . Nak rsa kau punya juicy tits tu.

Kami mengerang kesedapan . Semakin lama , semakin laju hisapan kami berdua then...

Bushhhh ! aku dan dia klimaks bersama . Selepas tu , kami tertidur keletihan . The End ~ 😂



Tak best ? Sorry . Takde mood sebenarnya . 50 Votes for this chap 😏 kalau nak new update . Sound dsperate , huh ? Whtever .

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now