-LUHAN-

16.3K 208 23
                                    

You (y/n)
Luhan

____________________________________

Aku dah Luhan sebenarnya sepupu . Omma dia dan appa aku adik beradik . Akan tetapi , aku tak pernah cakap dgn dia even kami ni sepupu .

Dia kacak , baik dgn semua org tapi bukan dgn aku. Aku pun tak tahu kenapa dia dingin sangat dgn aku . Adakah aku terlalu cantik sampai dia tknk ckp dgn aku ? *hahahaha

Pada suatu hari , omma dia menjemputku ke party di rumahnya . Sempena harijadi Luhan yg ke 19 (umur sebenar dia 20 lebih , k)

Aku teragak-agak nak pergi rumahnya memandangkan aku dan dia tak berapa nak 'ngam' . Setelah dipujuk oleh omma ku , maka hadirlah aku ke rumahnya . Hahaha (-,-)

(Imagine korang pakai mcm kat atas tu ek ? Rambut tu warna gelap lah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Imagine korang pakai mcm kat atas tu ek ? Rambut tu warna gelap lah . Hehe)

Majlis tu dah start jam 8.00 malam but aku pergi lewat sikit . Bila aku masuk je , terus mata semua tetamu tu tumpu kat aku .

Aku just ignore , jumpa tuan rumah , take some food and pergi kat dapur rumah dia . Suasana sangat bising and i don't like it . Masa aku buka peti sejuk untuk ambik sky juice , aku tundukkan sikit badanku dan aku dpt rasakan seseorang yg merangkul pinggangku dari belakang . Dapat aku rasakan ereksi dia yg mengeras .

"Ehem , buat apa buka refgirator rumah oppa ni?" Kata Luhan sambil mengeratkan pelukannya .

Terkejut jugaklah aku . Dah lah tak pernah bercakap , last-last bahasakan diri dia tu oppa . Err..

"Aku dahaga , so aku ambiklah air sikit . Asal ? Takleh ke ?" Balasku sambil menjeling tajam ke arahnya .

Dia tergelak besar dengar jawapanku . Sambil dia memelukku dari belakang , kepalanya dijatuhkan di atas bahu kananku .

"Buat apa ambik air dalam peti tu , better (y/n) ambik air oppa . Best pun best" Bisiknya sambil mencium-cium telinga dan leherku .

"Aishh , apa ni ?! Gelilah ." Balasku sambil tolak badannya .

"Tak payah jual mahal sngt lah . Btw , cantik (y/n) malam ni , naik dah junior oppa tgk (y/n) dressing mcm ni" Katanya sambil menjilat bibirnya .

"Dah lah ! (Y/n) nak balik" Balasku sambil keluar dari tempat tu .
"Oppa hantarkan , nak ?" Offer Luhan padaku .

Tanpa berfikir panjang , aku just terima je pelawaan dia . Yalah , dah hampir 11 malam kot . Mana ada teksi lalu kawasan ni .

IN CAR

"Uwarghh ! Mengantuknya . Eh Luhan , tumpang tidur jap lam kereta kau ni" Kata ku sambil menguap .

Sedang-sedang aku nak tidur , aku dapat rasakan seseorang bermain dgn buah dadaku . Semakin lama semakin kasar ramasannya dan membuatkan aku terdesah dan tersedar dari tidurku .

" Eh Luhan ! Apa yg kau nak buat ni ?" Kata ku sambil menolak tangannya dari menyentuhku .

"Chill lah , just have fun , okey ?" Balas Luhan sambil mencium bibirku sekilas .

Aku cuba menolak tapi apakan daya , aku pun minat jugak kat dia ni tapi tak tunjuk lah . Aku selalu bayangkan nak have sex with him .
Luhan mengambil tanganku dan diletakkan di atas dicknya yg semakin mengeras . Mataku menbulat besar dan Luhan hanya ketawa kecil .

Dia menolak sikit skirtku dan menyentuh biji berahiku dari dalam panties ku .

"Ah-- Oppa-- , jang--an " Desahku sambil menolak tangannya yg menyentuh biji berahiku .

Dia tak pedulikanku malah menggentel biji berahiku dan membuatkan aku moan dgn kuat namanya dalam kereta tu .

"Ahh- Luhan , stop it ! Ahh , faster-- harder .. Ah , i love it" Desahku sambil memegang tangannya .

"Which part do you like it ? This one ?" Katanya sambil getel biji berahiku ke atas ke bawah

"Ahhh ! Oppa-- , no ! Fastt !" Desahku .

"Or , this one ?" Katanya sambil getel biji ku dalam bentuk bulatan

"Ahhhhhh ! Oppa , thiss . I like thiss " Desahku dgn lebih kuat sambil memegang tangannya dgn lebih kuat .

"Good choice" Balasnya sambil menggetel biji berahiku dalam arah bulatan .

"Oppa , plss fast ! I wanna cum right now" Kataku sambil mengelap peluh didahiku .

"Yeah , sure my dear . Just cum for me" Balasnya sambil menggetel dgn laju dan dijolokkan middle finger dalam lubang berahiku .

"Ahh !!! Oppa !! I cummmmmmmmmm !!" Desahku sambil melepaskan airku dgn banyak .

Luhan memandangku aneh sambil tersenyum kecil . Dia menjilat jarinya yg dijolok ke dalam lubang berahiku tadi . Aku mengeluh kepuasan . That's ma first time have some sex oral with boy . Habis basah kerusi keretanya dgn airku .

SKIP
IN MY HOUSE

Ketika aku keluar dari bilik mandiku sambil berkemban , iPhoneku berbunyi .

"Ehh , siapa pulak yg call aku dekat pukul 12 malam macam ni?" Kataku sambil jariku ligat menekan punat hijau di iphone ku .

"Hello.."

"Hi,sexy..." Aku terdiam dengar suara itu . Tu pasti suara sepupuku , Luhan .

"Yes , what do you want?" Soalku seraya duduk di birai katilku .

"I want you...." Dengan serta-merta alat sulitku berdenyut tambahan teringatkan adegan dalam kereta tadi .

"Haha.. You want me ? Which part ?" Soalku sambil ketawa manja . Jariku mula merungkaikan tuala yg dipakai .

"I want that juicy tits and your wet pussy.."

Aku tergelak lagi sambil jariku mula memainkan peranannya di biji berahiku .

"Really?" Balasku sambil menahan desahanku dari terkeluar .

"Yes , baby..."

"Ahh , me too oppa.. Uhhmm.."

"Hey ! What are you doing ma dear ?" Soalnya sambil kedengaran nafasnya yg turun naik itu .

"Nothing , just enjoying my self , i wish you were here" Balasku sambil desah menggoda .

" Ahh ! Too bad i'm not there to give your pleasure , ahh ! I can't wait anymore . Let's cum and have phone sex together" Balasnya sambil mendesah dgn kuat .

Aku tersenyum sambil memulakan perbualan tentang fantasi seks sehingga meransang kami berdua .

"Ahh.. (y/n).. Ahh.. Uhh.." Aku makin teransang mendengar desahan dari Luhan dan melajukan pergerakanku .

"Harder oppa.. fuck me harder..
Let your dick cum inside me.." Desahku bagi membuat nafsu Luhan sampai ke puncaknya .

"Aaahhhhh... (y/n).... Uhhhhh...."
Aku tersenyum mendengar desahan Luhan yg panjang itu .

"Feel better now?" Tanyaku sambil mengambil tisu dan mengelap alat sulitku yg basah .

"Yeah.. Thanks my dear , hope we can play it again . I love you . Good night" Balasnya sambil menutup telefon .

Dan aku masuk ke bilik air dan cuci alat sulitku . THE END .

___________________________________

Hi Guys ! Miss me ? Hahaha .. Act , sorry kalau bab Luhan ni tak memuaskan korang semua . Takkanlah semua cerita nak dihabiskan dgn 'having sex' selalu , kan ? Tak bestlah . Btw , enjoy it ! I want 30 VOTES and 15 COMMENTS here , can I ? Bye .

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now