-SUGA-

19.8K 279 49
                                    

You (y/n)
Suga

___________________________________

Aku dan Suga sebenarnya pasangan kekasih . Act , silent couple . Takde yg tahu pun pasal hubungan kami berdua .
Aku sebenarnya pramugari manakal Suga pilot . Kitorang kerja kat FIRE AIRLINES .


Act , kami berdua ni agak pemalu sebab kitorang baru couple kot and aku seorang yg agak 'byun' la . You know what I mean ?

Ramai jugak rakan2 pramugariku yg nakkan Suga and diorang imagine have sex with him . Shit !! I'm really really jealous .

So , malam tu kitorang kena fly ke Paris . And macam biasa , sebelum naik kapal terbang tu , aku akan jumpa Suga secara sembunyi and we just have some 'hug' alaa~ just peluk-peluk je . Suga ni jenis swag dan agak 'misteri' sikit so , aku tak tahu macam mana tahap ke'byuntae'an dia tu .

SKIP



Sesudah sampai di Paris yg terkenal sebagai 'Kota Cinta' tu , kitorang check in hotel . Aku duduk sebilik dgn rakan-rakan pranugariku manakala Suga duduk seorang dalam biliknya aka VIP's ROOM . Maklumlah , pilot katakan .

Malam tu , aku whatsapp Suga menggunakan iphone 9 ku .

Me- 10:45pm
Oppa , jom keluar ? 😉

Suga Oppa
10:46 pm
Chagi nak pergi mana , huh ? 😒

Me-
10:47 pm
Chagi nak jumpa oppa , chagi rindu sangat2 😔

Suga Oppa
10:48 pm
Oppa pun rindukan chagi , oppa tunggu chagi kat lobi , k ? Love you 😚

Me-
10:49 pm
Love you more 💞


Aku pun bersiap-siap *macam dalam media* *swag style*

Aku turun bawah dan nampak Suga melambai-lambai tangan kearahku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku turun bawah dan nampak Suga melambai-lambai tangan kearahku . Aku pun ikut Suga menuju ke kereta yg disewanya .

SKIP

Kereta yg dipandu Suga membelah jalan dan kami just diam je dalam kereta . Tak tahu nak cakap apa sebenarnya . Act , mood aku agak byun malam tu sebab Suga wear kemeja warna merah lengan panjang yg dilipat hingga ke siku and seluar slack yg agak fit hingga menampakkan benjolan keras kat zip seluarnya . *omaigad ! Can u imagine suga wear red clothes ? Omo ! I'm drool .


Tanganku merayap ke pahanya . Aku lihat mukanya yg agak gelisah . Dia menolak tanganku , tapi aku tetap pegang pahanya dan mengusap dgn lembut . Aku lihat matanya agak kuyu .

"Oppa , ahhh ! " Desahku , sambil tangan kananku meramas dadaku sendiri and tangan kiriku merayap ke pahanya . Aku menjeling ke arahnya . Aku mendesah dgn bernafsu sbb aku nak tgk reaksinya .

Dia agak terkejut and control machonya . Dia kan swag , mana boleh terburu-buru . Tiba-tiba....

Srettt...*bunyi kereta* Suga berhentikan keretanya di bahu jalan dgn mengejut .


"Oppa ! Kenapa ni ?!! " Teriakku dgn agak terkejut .

Suga hanya diam dan dia menarik leherku serta kiss lips ku dgn rakus .

"Urm , umm , urmm , miannae chagi , urmn , oppa tak tahan urm uhmm tgk chagi buat macam tu" Katanya sambil berselang-seli kiss lipsku dgn penuh nafsu .

Dia membuka seatbelt yg aku pakai dan merebahkan tempat dudukku . Suga melangkah ke tempat dudukku .
Aku membukakan kakiku supaya Suga berada dalam dakapanku .

Aku menarik lehernya merapatiku dan bibir kami bertaut . Lidahku dihisap rakus . Belum sempat aku membalasnya , dia sudah menarik kembali wajahnya .

Aku membuka butang baju kemejanya dan aku menyelak baju yg aku pakai . Suga menarik bra aku ke atas dan lidahnya menyentuh putingku yg mengeras . Dia menjilat putingku perlahan sebelum mengangkat nukanya memandangku .


Tiba-tiba jarinya menyentuh biji berahiku. Nafasku hampir tersekat dibuatnya . Dia menjilat-jilat bibirku dan perlahan-lahan gigit bibirku yg basah .


Aku menarik tangannya dari menyentuh biji berahiku dan aku memeluk pinggangnya .


"chagi nak dry hump ke ?" Bisik Suga kepadaku sambil mendesah *imagine suga yg duduk kat atas korang , k? *in media* *in car*

"chagi nak dry hump ke ?" Bisik Suga kepadaku sambil mendesah *imagine suga yg duduk kat atas korang , k? *in media* *in car*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aku memejamkan mataku . Aku nak semua yg Suga lakukan . Aku mengangguk. Suga melonggarkan tali pinggang yg dipakainya .


Hanya beralaskan boxer yg ada tulisan 'SWAG' , dick Suga yg keras menyentuh biji berahiku diluar panties .



Aku memejamkan mata dan mendesah dgn penuh nafsu .



"Ahh , oppa ! Ahh . Hard.. harder ! Desahku sambil tanganku meramas rambutnya .




"Cha...chagiyaa..." Panggil Suga ketika dicknya yg keras menyentuh biji berahiku .



Badanku mengejang . Aku menarik Suga supaya merapatiku . Air mani Suga memancut dari dalam boxer swagnya . Suga mendesah kuat sambil menekan-nekan dicknya ke biji berahiku diluar panties .




Aku dan dia menarik nafas berat dan mendesah kesedapan . Suga merapati wajahnya kedadaku disembamkan wajahnya ke dadaku . Digigitnya dadaku meninggalkan 'lovebite' dgn banyak .


"Thanks chagi . Oppa puas sangat walaupun tak puas sepenuhnya sbb tak dpat nak 'tut' . You know what i mean , right ? " Kata Suga sambil kembali ke tempat duduknya dan membaiki pakaianya yg berkedut akibat 'perbuatan' kami tadi .



"Chagi akan bagi 'tut' selepas kita kahwin , nae ?" Balasku sambil kiss pipinya .

SKIP

Dan kami meneruskan perjalanan kami ke tempat-tempat menarik di Paris .

Selepas beberapa bulan , Suga melamar korang dan korang kahwin . That's all . Bye ! Hahaha










Sorry kalau tak byun macam yg korang nak . Next chap ? Before that , can I get 30 Votes and 20 comment first ? After that , i will update with more more more byuntae . If not , i'll delete this ff . I wanna see how many silent readers had read this chap . Bye guys ! See you after i got 30 votes and 20 comments ! Annyeong ! 😉

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now