-JIMIN-

30.7K 243 11
                                    

You(y/n)
Jimin

____________________________________

Aku seorang eksekutif di sebuah firma jurutera di Seoul , Korea . Namaku Jimin . Di pejabat aku ada seorang eksekutif kewangan wanita yg berumur 3 tahun lebih muda dari aku. Aku berusia 25 tahun. (Y/n) ialah nama yg aku panggil pd wanita itu. (Y/n) ni berkulit putih gebu , tubuh sederhana dan body cutting agak menarik mungkin 34" 25" 36" dan masih bujang. Aku memang tertarik pd (y/n) ni sebab dia selalu pakai baju ketat . Gelisah aku dibuatnya... Apa tidaknya, baju yang biasa dipakai ketat menampakan bentuk peha dan punggungnya yang pejal. Pinggang yang ramping, buah dada yang besar dan mengiurkan.. Walaupun berpakaian begitu namun tetap nampak manis dan sexy.. Itulah yang jadi modal buatku untuk melancap.

Satu hari aku pulang lewat, terpaksa habiskan kerja hari tu juga. Kira-kira jam 8 malam, aku rehat minum kopi sambil surf website lucah. Tengok gambar wanita bogel, hardcore dan lain-lain. Sedang asyik aku layan stim, tiba-tiba aku tersentak dengan teguran dari (y/n)...

"hai kusyuk nampak???"

"tak abis keja lagi ke?"

Aku gelabah terus close window website lucah.. (y/n) mendekati aku.

"(y/n) tak balik keja lagi ke?" Tanya aku...

"Tadi (y/n) dah balik.. datang ofis balik nak abiskan keja sikit.."

"Errrr... tadi Oppa duk tengok apa?" Tanya (y/n) pada aku..

"Takda apalah..."

"Mmmm... (y/n) nampak tadi... jgn nak tipulah..." Aku jadi segan dgn (y/n)

"(y/n) nampak apa tadi?"

"Nampak tut tut.." (y/n) tersengih pada aku..

"Apa yg tut tut tu ? yang ni ke?" aku terus membuka semula window website lucah tadi dengan tujuan nak menguji (y/n). (Y/n) malu2 pada mulanya.

"ishhh... oppa ni tak senonoh laa..."

"Best tak gambar ni?' Tanya aku sambil menunjukkan gambar wanita bogel melutut sambil isap batang lelaki. (Y/n) tersipu-sipu malu dan terus berlalu dari meja aku.. Aku biarkan saja (y/n) pergi dan tersenyum memerhatikan punggung (y/n) yang galak berayun dibalik seluar jeans sendatnya. Geram aku tengok terasa macam nak ramas punggungnya.

Pulang ke rumah, aku menonton filem blue.. teringat pulak aku pada (y/n) di pejabat tadi. Aku terus melancap sambil membayang aku memuaskan nafsu seks dengan (y/n) sama seperti dalam filem blue yang aku tonton.. Aku membayangkan (y/n) kangkang di depan aku sambil menyuakan pantat ke muka aku.. aku jilat..korek..isap biji pantat (y/n)... fuhh... nikmat....

Esoknya di pejabat (y/n) memakai pakaian yang agak sexy. Stim aku dibuatnya. Dalam hati aku rasa tak sabar nak merasa tubuh dan pantat hangat (y/n) . Aku hanya menanti saat dan tika yang sesuai. Jam sudah menunjukkan pukul 6.30 petang. Hanya tinggal aku dan beberapa staf lagi yang masih belum balik ke rumah. Aku terasa dahaga dan ke pantry pejabat untuk membuat kopi. Bilik pantry agak tersorok di hujung pejabat. Bila aku membuka pintu bilik pantry tak disangka (y/n) juga sedang membancuh minuman.

Aku menyapa (y/n) ."(y/n) bancuh apa tu? Boleh tolong buatkan oppa kopi?"

Dalam fikiran aku inilah peluang aku untuk merasa pantat (y/n)

"Ehh.. oppa.. oklah.. kejap ye nanti (y/n) buat" (y/n) mengadap kearah cabinet dapur sambil bancuh kopi.

Aku berdiri di belakang (y/n) sambil memerhati. Aku tak tahan sangat lihat tubuh (y/n) dari belakang. Nampak jelas punggungnya yang pejal dan montok itu. Aku mendapat idea, aku buka seluar dan keluarkan batang aku dan berdiri di belakang (y/n) . (Y/n) masih tidak sedar perbuatan aku. Aku terus melancapkan batang aku yang semakin memanjang dan tegang. Aku mendesah stim. Tiba-tiba (y/n) menoleh ke arah aku. Terkejut besar (y/n) melihat aku sedang melancap dengan penuh asyik sekali.

"Omma!!!!! Apa oppa buat ni?!!!"

"(y/n) , oppa tak tahan tengok (y/n).. (y/n) buat oppa stim sangat.." Aku terus melancap dengan batang yang panjangnya hampir 7 inci. (Y/n) tergamam dan terdiam seketika.

Aku menghampiri (y/n). (Y/n) undur ke belakang dan tersandar di cabinet dapur. Aku terus memeluk (y/n) dan mencium mulutnya. (Y/n) pada mulanya melawan dan akhirnya mengalah. Batang aku menyucuk-nyucuk peha (y/n) yang masih mini skirt membuat aku makin stim. Aku terus meramas dada (y/n).

"emmm... oppa... jangan oppa..."

Aku terus menghisap lidah (y/n) dan memeluknya dengan meraba tetek dan bontot (y/n) yang dah lama aku idamkan. Lama kelamaan (y/n) tidak lagi meronta.

"Oppa nak sangat rasa pantat (y/n) ni.. boleh?"

"Teruskan oppa..."

Aku angkat (y/n) naik atas cabinet. (Y/n) kangkangkan kaki dan aku menyelak kainnya ke atas. Aku jilat-jilat betis naik ke atas peha. (Y/n) pejamkan mata dan meramas rambut aku.

"(y/n) , oppa nak jilat pantat (y/n) ni.. boleh?"

"Jilat sayang..."

Tanpa buang masa aku terus tanggalkan pantiesnya. Aku menjilat-jilat dan menyedut pantat (y/n) sepuas hati.. (y/n) menjerit ghairah. Setelah puas menjilat pantat, aku membuka baju dan colinya. Tetek (y/n) pula aku isap dan nyonyot sepuas hati.. Aku mempelawa (y/n) menghisap batang aku pula.. Tanpa buang masa (y/n) menjilat dan mengulum batang aku dengan berselera. Puas mengulum aku membaringkan (y/n) di atas cabinet dan menjolok pantat (y/n) yang dah lama aku teringin... (y/n) menjerit kesakitan pada mulanya dan lama kelamaan (y/n) menjadi semakin galak...

" Ahhh.... Aahhhh...emmm....ohhh... fuck sayang... sedapnya batang oppa..."

aku terus fuck (y/n) hingga air maniku meledak dalam lubang pantat (y/n)

thanks sayang....

Byuntae Imagines (18++)Where stories live. Discover now