Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba! Umarım beğenirsiniz hikayenin ilk kitabi profilimde, iyi okumalar...
Multimedya-Zayn
Uzun bir aranın ardından, tekrardan maceralı bir hayata geri dönebiliriz. Gerçekten çok fazla şey değişmişti. Mesela, Amy ile Liam'ın 1,5 yaşında olan Carlie adında minik bir çocukları var, benim de yeğenim oluyor tabii ki... Jennifer ile Niall barışıp nişanlanmıştı, Louis sevgili bulmuştu, Olivia ile Harry sevgili olmuşlardı, biz ise Zayn ile çok harika sorunsuz, musmutlu bir çifttik. Andrew ve Addison da 2,5 yaşında olmuşlardı. Belimde hissettiğim el ile arkamı döndüm. Zayn'in o mükemmel ela gözleriyle karşılaştığımda gülümsedim.
"Uyudular mı?"
Başını olumlu anlamda sallayıp başını boyun girintime gömdü. Elimi yumuşak olan saçlarının arasından geçirdim ve gözlerimi kapattığımda Zayn elini kalçama indirip sıktı.
"Seni özledim Aly."
Tebessüm ettim.
"Bende seni özledim Zayn. Ama şuan olmaz hayatım."
Geri çekilip dudaklarını büzdüğünde sırıttım. Dudağına minik bir öpücük bıraktım ve geri çekildim.
"Ama bebeğim-"
"Zayn lütfen..."
Bir süre bekledikten sonra başını olumlu anlamda salladı. Aniden yukarıdan gelen çığlık sesiyle içeri koştum. Merdivenlerden çıkacağım sırada Zayn kolumdan tuttu.
"Sen burada kal, ben bakacağım."
Korkuyla yukarı baktım.
"Zayn, ama Andrew ve Addi-
"Onlara bakacağım, burada kal ve yukarı çıkma."
Geri çekildim ve Zayn'in yukarı çıkışını izledim. Korkmaya başlamıştım bile, bir süre sonra Zayn aşağıya inmeyince mutfağa gidip elime tavayı aldım. Yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladığım son basamağa gelmiştim ki önüme aniden Niall çıktığında korkudan evi inletecek şekilde çığlık attım ve tavayla Niall'a vurmaya başladım. Herkes odadan çıktığında Harry ile Zayn beni geri çekti. Niall acı içinde yerde kıvranırken ona baktım.
"Alyssia ne sikim yapıyorsun? Bütün kemiklerim kırıldı!"
Derin derin nefesler almaya başladığımda Harry kolumu bıraktığında Zayn beni kucağına aldı.
"Öyle aniden çıkılır mı be?! Bende korktum vurdum!"
Zayn sinirle kolumu sıktığında acıyla inledim. Beni odaya sokup yatağa fırlattı. Korkuyla ona baktığımda dişlerini sıkıyordu ve boynunda ki damarlar belli olmuştu.
"Sana yukarı çıkmamanı söyledim."
Üzerime doğru gelmeye başladığında yatakta geriledim.
"A-aşağıya inmeyince k-korktum Zayn."
Aniden duraksadı.
"Ya sana bir şey olsaydı?! Ne olurdu haberin var mı Alyssia?!"
Kükrediğinde yerimden sıçradım. Başımı önüme eğip mırıldandım.
"Özür dilerim, sana bir şey olacak diye çok korktum. Andrew ve Addison'a da öyle..."
Yatağa oturup beni kendine çekti ve sarıldı.
"Üzgünüm sevgilim."
******
Elimde duran konser biletlerine bakarken, ufak bir çığlık attım.
"Justin Bieber Londra'ya geliyor!"
Amy'nin üstüne atladığımda, benim üstüme Olivia atlamıştı, onun üstüne de daha az önce gelen Jennifer. Niall, Liam, Zayn ve Harry bize öldürücü bakışlar atarken Louis telefonla ilgileniyordu.
"Justin'i sikerim otur oturduğun yere!"
Zayn bağırdığında altta ezilmenin verdiği duyguya karşılık öksürdüm.
"O Justin Bieber Aptal!"
Göz devirdiğinde idolümün yaşadığım ülkeye gelmesinin sevincini yaşıyordum. Kızlar üzerimizden kalktıklarında Jennifer Niall'ın üstüne atladı.
"Niall! Justin Bieber-"
Niall lafını kesti.
"Yeter be! Ne Justin Bieber'mış... Tamam benim de idolüm ama bu kadar sevinmiyorum."
Addison ile Andrew de bizi uzaktan garip garip izlerken Zayn gidip ikisini kucağına aldığında ben de onların yanına gittim.
"Zayn?"
Şirince ona bakıp Addison'ı kucağıma aldım. Bana doğru döndüğünde gülümsedim.
"Ne var?"
Amy'e çocukları kucağına alması için işaret ettim, yanımıza gelip kucağına aldığında Zayn'i kolundan tuttum ve odaya götürdüm.
"Zayn? Uzun zaman olmadı mı?"
Gömleğinin bir kaç düğmesini açtım. Gözlerini kapatıp derin derin nefesler aldı. Kendimi ona sürttüğümde beni kucağına alıp duvara yasladı.
"Seni çok sert becereceğim bebeğim..."
Eveeett! Umarım beğenmişsinizdir. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me 2
FanfictionAşkın Masum Hali... Selena Gomez-Alyssia Malik Zayn Malik-Zayn Malik Crystal Redd-Amy Payne Vini Uehara-David Packs