6-"Zayn Yeter"

21 4 0
                                    

Multimedya-Matt

Debeleniyordum... Onu itmeye çalışıyordum ama olmuyordu.

"Dur lütfen, yalvarırım bırak beni."

O zevkle inlerken ben hıçkırıklarla ağlıyordum. Aniden gürültüyle kapı açıldı ve Matt üzerimden itildi. Zayn onu yumruklarken ben ağlıyordum. Jennifer, Amy benim yanıma gelirken arkadan Perrie girdi. Yanıma gelip üzerime çarşafı sardılar. Çocuklar Zayn'i ayırmaya çalışırken ben izlemeye dayanamayıp Zayn'in yanına gittim.

"Zayn dur."

Matt'in yüzünü tanınmayacak hale getirmişti.

"Orospu çocuğu! Sen benim olana nasıl dokunursun lan?! Öldüreceğim seni sikik beyinli herif!!"

Zayn beni duymadan vurmaya devam ediyordu. Dayanamayıp bağırdım.

"Zayn yeter!"

Durduğunda kolundan tutup ayağı kaldırdım. Sinirliydi... Hem de çok. Elini tuttum ve yüzünü okşadım.

"O ölmeyi hakediyor ama senin tarafından değil sevgilim."

Cebinde olan silahı elime aldım. Matt'e yaklaştığımda bana acıyla bakıyordu.

"Alyssia y-yapma."

Hiç beklemeden tetiği çektim. Sesten dolayı elimden düşen silahla beraber bende dizlerimin üzerine düştüm. Öldürmüştüm... Onu ben öldürmüştüm... Hıçkırıklarım tekrardan başladığında Zayn eğilip beni kucakladı. Kollarımı boynuna doladığımda başıma bir öpücük bıraktı.

"Çok korktum Alyssia. Doğum gününü kutlamak için bar-"

Dudağına minik bir öpücük bıraktım.

"Sorun değil bebeğim. Şuan sadece buradan çıkmak istiyorum."

O iğrenç yerden beni çıkarıp arabaya bindirdiğinde istemsizce üşüdüğümü hissettim. Zayn anlamış olacak ki arka koltuklaki ceketi bana uzattı. Çarşafla durmam ne kadar garip olsa bile... Herneyse.

"Alyssia, seni kendim almalıydım. Sikeyim neden-"

Lafını böldüm.

"Zayn, konuyu kapatalım olur mu?"

Başını olumlu anlamda salladığında arabayı çalıştırdı. Telefonum çalmaya başladığında elime aldım ve açtım.

"Anne?"

Telaşla gelen sesiyle kaşlarımı çattım.

"Alyssia. H-hemen hastaneye gelmelisiniz."

Kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı.

"Bir sorun mu var? Anlatır mısın?"

Titreyen sesi cidden beni çok fazla korkutuyordu.

"A-Andrew'in burnu kanamaya başladı hastaneye getirdik v-ve doktor herşeye h-hazırlıklı olun dedi."

Gözlerim dolduğunda telefonu kapattım.

"Z-Zayn hemen hastaneye gitmeliyiz. A-Andrew..."

Konuşamadığımda, Zayn gazı kökleyip hastaneye sürdü.

"Bebeğim ne olmuş anlat hadi. Korkmaya başlıyorum."

"Burnu kanamaya b-başlamış doktor herşeye h-hazırlıklı olun demiş."

Dediğime karşılık daha hızlı sürmeye başladı. Ani fren yaptığında arabadan indim ve hastaneye girdim. Annem bizi beklerken ona hemen sorumu yönelttim.

"Nerede o?"

Önden yürürken onu takip ettim, doktorun yanına gittiğimizde bize ciddi bakışlarını yöneltti. Bana garip garip bakan insanları umursamadan doktora döndüm.

"Oğluma ne oldu? Söyleyin."

Derin bir nefes aldı ve elinde ki raporlara bakıp bana döndü.

"Andrew Styles..."

"Malik..."

Diye düzelttim.

"Malik... Ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten."

Gözlerinin içine baktım.

"Söyleyin yalvarırım."

Bir süre sonra konuştu.

"Oğlunuza kanser teşhisi konuldu..."

Love Me 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin