Multimedya-Alyssia'nın kombini
-Zayn'in Ağzından-
Oturduğum sandalyeden kalktım ve elimi sertçe masaya vurdum. Alyssia'nın doğum günü için bu akşam barı kapattıracaktım ama müdür kapatmamakta ısrar ediyordu.
"Burası, saat 20:00 da kapalı olacak. Anladın mı beni?"
Önüne bıraktığım 200.000$'a bakarken, odanın kapısını çarpıp çıktım. Çıkarken hoparlörden duyduğum müdürün sesiyle gülümsedim.
"Burayı on dakika içerisinde kapatıyorsunuz, saat 20:00 da doğum günü var. Bütün hazılıkları yapın..."
Arabanın kapısını açıp, bindim ve arabayı çalıştırıp gaza yüklendim.
-Alyssia'nın Ağzından-
Bugün benim doğum günüm... Ama kutlayan bile yok. Oflayıp, yerimde doğruldum. Duşa girsem iyi olacaktı kendime gelmem gerekiyordu, yoksa sinirden ağlayacaktım. Doğum gününü hatırlamamak nedir ya? Kendimi duşun altına attım ve bir süre oyalandım. İşim bittiğinde duştan çıkıp çalan telefonumun yanına gittim. 'Seksi Şempanzem' yazısını görünce gülümseyerek telefonu açtım.
"Zayn? Unuttuğun birşeyi mi hatırladın yoksa?"
"Bir şey unuttuğumu sanmıyorum bebeğim. Sabah seni öpüp çıkmıştım ama..."
Yüzüm düştü ve göz devirdim.
"Pekala ne istiyorsun?"
Bir süre durakladı.
"Akşam 20:00 da adresi vereceğim yere gel çocuklarla falan takılacağız, hem sıkılmazsın."
"Tamam Zayn, görüşürüz."
"Seni seviyorum bebeğim."
Telefonu kapatıp yatağa fırlattım. Saate baktığımda, vaktimin azaldığını farkettim ve dolaptan önceden kombin ettiğim kıyafetleri çıkardım. Kıyafetleri üzerime geçirip, dolaptan fön makinesini çıkardım ve saçlarımı kuruttum. İşim bittiğinde kaldırdım. Maşayı çıkarıp saçlarımı hafif bir şekilde dalgalandırdım. Çok fazla abartı olmayan bir makyaj yapıp kolyemi boynuma taktım ve telefonumdan saate baktım. Yarım saatim kalmıştı, hızlı olmazsam Zayn cidden kızacaktı. Siyah, platformlu topuklu ayakkabımı da giyip çantamı aldım. Karnıma hafif bir sancı girdiğinde inledim. Hamilelikten mi olsa gerek bilmiyorum ama cidden mutluydum. Evde kimse olmadığı için kendi arabama atladım. Anahtarı çevirip çalıştırmaya çalıştım ama çalışmadığında tekrardan denedim. Ne olduğunu anlamamıştım. Arabanın kapısı açıldığında karşımda Matt'i gördüm... Siktir!!!
-Zayn'in Ağzından-
Saat 20:00 olmuştu ama Alyssia ortalıkta yoktu. Korkmaya ve sinirlenmeye başladığımı anlayan Louis ile Liam yanıma geldi.
"Hey, sakin ol Zayn. Geç kalmıştır belki?"
Louis'e döndüm.
"Bu kadar gecikmezdi. Her yere zamanında gelen kız şimdi mi gecikecek?"
Liam elini omuzuma koydu.
"Telaşlanma, gelecektir..."
******
20:32 sikeyim! Nerede bu kız? Elimde ki bardağı duvara fırlattım. Etraftakiler bana döndüğünde kükredim.
"Nerede lan o?!?"
Çocuklar yanıma geldiğinde hepsine teker teker baktım.
"Zayn, biz de korkuyoruz ve telaşlandık kes artı onu bulmamız gerekiyor!"
Jennifer telefonuna gelen mesajı gösterdiğinde beynime kan sıçramıştı...
Kimden: Bilinmeyen Numara
Alyssia elimde Jen, umarım bulmaya çalışmazsınız...
-MattArkadan tekrar mesaj geldiğinde Alyssia'yı baygınken gördüm.
Kimden: Bilinmeyen Numara
Şuna bakın, ne kadar da güzel uyuyor... Size iyi şanslar. ;)
-Alyssia'nın Ağzından-
Gözlerimi aralayıp etrafıma baktım. Burası bir depo değildi? Yıkık bir evdeydim ve... Karşımda bana piç smile atan Matt duruyordu. Gözlerim dolu dolu ona baktım.
"Benden ne istiyorsun?"
Yanıma yaklaştı ve yanağımı okşadı.
"Seni istiyorum Aly... Bu yüzden bana ait olacaksın."
Tişörtünü çıkardığında ağzımdan hıçkırık kaçtı.
"Lütfen bırak beni..."
Pantolonunu çıkardığında bakmamak için zor durdum. Ondan iğreniyorum. Lanet olsun! Kollarım yatağa bağlı olduğu için hareket edemiyordum. Eline makas alıp üzerimdeki tişörtü ortadan kesti. Daha fazla ağlamaya başladığımda elini bacaklarıma götürdü ve okşadı. Bir süre sonra tamamen soyunuk kaldığımızda hıçkırıklarım arttı.
"Bırak beni! Lütfen! Bırak!"
Bağırdığımda üzerime çıkmıştı ve aniden onu içimde hissettim. Özür dilerim Zayn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me 2
FanfictionAşkın Masum Hali... Selena Gomez-Alyssia Malik Zayn Malik-Zayn Malik Crystal Redd-Amy Payne Vini Uehara-David Packs