Multimedya-Alyssia
-Zayn'in ağzından-
Telaşla odaya giren hemşireye baktım ve yumruğumu sıktım. Jennifer Niall'ın omuzuna kafasını koymuş etrafı dolu gözlerle izliyordu. Amy ile Liam hava almaya çıkmıştı, Harry telefonuyla uğraşırken Louis bana 'O ve bebek iyi olacak' der gibi bakıyordu. Titrek bir nefes verdiğimde ayakta dikilen doktor bana ilerledi."Bay Malik?"
Doktorun gözlerine baktığımda gözlüğünü çıkarttı ve bana gülümsedi.
"Alyssia nasıl? Bebeğimiz iyi mi? Görebilir miyiz?"
Soruları arka arkaya sıraladığımda bana garip garip baktı.
"İkisi de çok iyiler, sadece ufak bir baş dönmesi ama bundan sonra daha fazla dikkatli olması ve dinlenmesi gerekiyor. Uyandı görebilirsiniz."
Hiç beklemeden odaya girdiğimde yatakta karnıyla konuşan meleğimi gördüm. Duvara yaslanıp dinlemeye başladım.
"Sen iyisin birtanem, baba da yanımızda korkma tamam mı? Sana asla bir şey olmasına izin vermeyeceğim, kardeşlerine de öyle. Seni babanla birlikte koruyacağım söz veriyorum."
Tebessüm ettim ve Alyssia'nın yanına gidip oturdum. Başını bana doğru çevirdiğinde gözle hafif bir şekilde dolmuştu. Elimi yanağına koydum.
"Onu daima koruyacağıma söz veriyorum sevgilim."
Alnına minik bir öpücük bıraktığımda hemşire içeri girdi.
"Demek iyisiniz... Taburcu işlemleriniz tamamlandı çıkabilirsiniz."
Gülümseyerek odadan çıktı. Alyssia yerinde doğrulup ayağı kalktı.
"Zayn."
Ona doğru döndüm ve gözlerine baktım.
"Efendim güzelim?"
Kapıya doğru ilerliyip kilitlediğinde amacını anlamıştım. Sırıtıp kollarımı göğsümde birleştirdim.
-Alyssia'nın ağzından-
Aniden gelen cesaret ile Zayn'in dudağına yapıştım ve kucağına çıktım. Bacaklarımı beline doladığımda elini kalçama koydu. Alt dudağımı dişleyip geri çekildiğinde ona baktım.
"Ciddi misin?"
Arsızca sırıttığımda, dediğimi anlamış olacak ki iyice dibime girdi.
"Ben ciddiyim Malik."
Üzerinde ki siyah tişörtün yakalarından tutup çıkardım ve büyüleyici kaslarıyla bakışmaya başladım. Kapı tıklatıldığında içimden bir küfür savurup dişlerimi sıktım. Zayn tişörtünü sinirle üzerine geçirirken kapıya doğru ilerledim ve açtım. Yüzüme yayılan gülümseme ile fısıldadım.
"Katy..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me 2
FanfictionAşkın Masum Hali... Selena Gomez-Alyssia Malik Zayn Malik-Zayn Malik Crystal Redd-Amy Payne Vini Uehara-David Packs