4-"Senden Nefret Ediyorum"

23 5 1
                                    

Multimedya-Olivia

   Andrew ile Addison'ın kaçırılmasının üstünden bir hafta geçmişti ve Zayn Harry'i hastanelik etmişti. Annem Andrew ile Addison'ı bir kaç haftalığına onlarda kalmaları için istemişti. Bende zorla da olsa izin vermiştim ve az önce ikisini de alıp gitmişlerdi. Zayn arkamdan gelip yanağıma öpücük bıraktı ve kendini bana bastırdı. Hatta bastırmadı resmen şuan dayıyor... Ellerini göğüslerime getirdi ve mal mal dans etmeye başladı.

"Tombul tombul, memeler kavuşmuyor düğmeler..!"

Ona doğru döndüm.

"Kafan mı güzel Zayn?"

Başını iki yana salladığında, sıkıntıyla nefes verdim.

"Ben dışarı çıkacağım, bir kaç işim var hemen dönerim güzelim.

Dudağıma minik bir öpücük bıraktığında ona sarıldım.

"Tamam, dikkatli ol sevgilim."

******

   Herkes uyumuş ben Zayn'in dönmesini bekliyordum. Saat gecenin ikisi olmuştu ama hala ortalıkta Zayn yoktu. Telaşlanmaya ve korkmaya başlamıştım. Kapıdan anahtar sesi gelince başımı o tarafa çevirdim. Açılır açılmaz karşımda Zayn ile Olivia'yı sarmaş dolaş görmem bir olmuştu. Olivia bama bakarak Zayn'i öptüğünde gözlerimin dolmasına engel olmadım. Sarhoştu, ikisi de.

"Zayn? S-sen..."

Gözümden bir damla yaş aktığında yanına yaklaştım. Kendini toparlayıp bana baktı. Hemen Olivia'yı itti.

"Sevgilim ben-"

Suratına attığım tokatla başı sağ tarafa düştü.

"Bana bunu nasıl yaptın? Senden iğreniyorum! Piç herifin tekisin Zayn! Lanet olsun!"

Hıçkırıklarımı durduramıyordum. Herkes aşağıya indiğinde Amy ile Jennifer yanıma geldi.

"Neler oluyor burada?"

Liam konuştuğunda, Zayn'in söylemesine kalmadan konuştum.

"Ne olabilir ki?! Zayn içkili Olivia ile eve sarmaş dolaş koklaşa koklaşa girdi! Ne olabilir başka?!"

Avazım çıktığı kadar bağırdım.

"Şimdi kendine gelir."

Louis konuştu ve Zayn'e yaklaşıp suratına yumruğu geçirdi. İçim acımıştı ama hakketmişti de... Kendine geldiğini anladım ve yanımda ki masada duran Andrew ile Addison'ın oyuncaklarını ona fırlattım.

"Senden nefret ediyorum!"

Ağlayarak hızla odaya çıktım ve kendimi yatağa attım. Hıçkırıklarımı durduramıyordum. Yüzümü yastığa gömdüğümde kapı kırılırcasına çalındı.

"Aly, bebeğim kapıyı aç lütfen."

Başımı yastıktan kaldırdım.

"Defol! Defol git Zayn! Defol!"

Aniden odanın kapısı gürültülü şekilde kırıldı. Korkarak yatakta doğruldum ve geriye gittim.

"Beni dinleyeceksin!"

Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Hay-"

Dememe kalmadan beni tutup kendine çekti.

"Ben bara gittiğimde, o sürtük beni takip etmişti ve sesimi çıkarmamıştım. Sarhoş olduğumu anlayınca beni eve getirdi ve senin görmen için böyle bir şey yaptı Alyssia. Bebeğim yemin ederim, seni aldatmak hayatımda isteyeceğim en son şey. Kızım, sana aşığım lan ben. Nasıl olur da seni aldatabileceğimi düşünürsün?"

Söylecek bir şey bulamamıştım. Haklıydı... Gereksiz yere, dinlemeden bağırmıştım. Kollarımı boynuna doladım ve sarıldım.

"Zayn seni çok seviyorum. Hem de çok..."

Ellerini belime koydu.

"Bende seni çok seviyorum güzelim."

-İki Hafta Sonra-

Elimde ki hamilelik testine bakıp çöpe attım. Regl olmuyordum ve bu beni şüphelendirmeye başlamıştı. Hamile falan da değildim gerçekten anlayamıyordum... Zayn dışardan seslendiğinde kapıyı açtım.

"Senin bir şeyin mi var Aly?"

Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Hayır yok. Sadece kendimi iyi hissetmiyorum."

Elimi tuttu.

"İtiraz istemiyorum, doktora gideceğiz. Hazırlan."

Bir şey dememe kalmadan odadan çıktığında, oflayıp üzerime rastgele bir şey geçirdim. Kimseye bir şey söylemeden evden çıktım ve Zayn'in arabasına bindim.

"Ne gerek var ki Zayn?"

Bana ters bir bakış attığında önüme döndüm. Arabayı çalıştırıp gaza yüklendiğinde dışarıyı izlemekle meşguldum. Aradan uzun bir süre geçtiğini farkettim. Arabayı durduğunda, aşağıya indik. Hastaneye girdiğimizde Zayn doktorun yanına götürdü. Bir süre birşeyler konuştu ve Doktor beni yanına çağırdı. Zayn dışarıda bekleyeceğini söylemişti, ben de tamam demiştim. Doktor beni sedyeye yatırdığında etrafı izledim.

******

   Doktor beni odaya çağırdığında Zayn de benimle birlikte girdi. Sandalyeye, oturduğumuzda elinde ki dosyalarla bana döndü ve gülümsedi.

"Test sonuçlarınız çok mükemmel..."

Ayağı kalktığında ben gözlerimle onu izliyordum. Karşıda ki masadan bir kaç kağıt daha aldı ve geri yerine oturdu.

"Sonuç nedir?"

Zayn doktora sorduğunda bende heyecanla onu bekliyordum.

"3 haftalık hamilesiniz bayan Malik..."

Love Me 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin