Multimedya-Alyssia
"Bir taş attım, pencereye 'tık' dedi. Anası çıktı kızım evde yok dedi vay vay..!"
Niall şarkıyı söylemeye devam ederken kafasına bir tane patlattım.
"Yeter be! Sabahtan beri başım ağrıdı! Salak salak şarkılar buluyorsun."
Alt dudağını büzdüğünde ne kadar tatlı durduğunu farkettim. Göz devirdiğimde şirince gözlerime baktı.
"Tamam ya, ne yaparsan yap yeter ki şöyle bakma."
Sırıttı ve ayağa kalktı. O sırada Zayn, yukarıya gelmem için işaret verdi. Yanına gittiğimde beni kolumdan tutup odaya soktuğunda, ne olduğunu anlamadan tişörtünü çıkardı. Kaslarınla göz göze geldiğimde sırıttı ve bana yaklaştı.
"Bir tane daha."
Kaşlarımı çattım.
"Ne, bir tane daha?"
Elini kalçama indirdi.
"Çocuk yapalım, bir tane daha."
Bir süre bekledikten sonra onu ittim.
"Ne çocuğu? Onu dokuz ay ben taşıyacağım be! Bir tane daha diyor bir de! Sanki bayram şekeri istiyor pezevenk!"
Odadan çıkacağım sırada beni kucağına aldı.
"Bırakmam."
Yatağa yatırdığında kalkmaya yeltendim ama başaramadım. Dudaklarını boynuma gömdüğünde istemsizce ağzımdan inleme kaçtı.
"Zayn, dur."
Durmayınca dayamayıp onun üstüne çıktım. Ellerini kalçama koyup sıktığında acıdığı için tırnaklarımla kolunu çizdim.
"Alyssia, beni deli ediyorsun."
Hiç beklemeden dudaklarına yapıştığım an odanın kapısı açıldı.
"Bir taş attım pencereye, 'tık' dedi. Anası çıktı kızım evde yok dedi, vay vay vağğağoğoyyyyyy!!!!!"
Bize özürlü gibi bakarken ayağı kalktım.
"Niall. Yeter, yeter Niall. Niall kes. Yeter!"
Korkudan odadan çıktığında Andrew ile Addison'ın ağlama sesiyle hemen Zayn ile kalktık. Zayn, Andrew'in odasına ben de Addison'ın odasına girdiğimde yatakta olmadıklarını gördüm.
"Addison! Zayn, buraya gel!"
Zayn odaya girdiğinde, bana sinirle baktı.
"Biri onları kaçırmış!"
Gözlerim karardığında tutunacak yer aramaya başladım.
"Bebeklerim gitti..."
******
Hafifçe gözlerimi aralayıp etrafıma baktım. Herkes etrafıma toplanmış, telaşla bakıyorlardı.
"Onlar nerede?"
Mırıldandığımda Zayn sakinleşmek için derim bir nefes aldı. Yanıma geldi ve elimi tutup alnıma minik bir öpücük bıraktı.
"Sorun yok bebeğim onları bulacağız. Söz veriyorum."
Etrafa baktığımda tek bir kişi eksikti, Harry...
-Üç Saat Sonra-
Saat üç olmuştu ve benim miniklerimin nerde olduğu bilinmiyordu. Ağlamamı durduramıyordum, gözyaşlarım kurumuştu ama hala içimden ağlama isteği geliyordu.
"Onlar neredeler? Lütfen bulalım yalvarırım..."
Zayn, bir kaç arkadaşına bebeklerimi bulmaları için haber vermişti. Aniden Zayn'in telefonu çalmaya başladı. Hemen eline alıp telefonu açtı. O konuşurken bir süre bekledim. Kapattığında ayaklandı.
"Zayn? Ne oldu?"
Louis konuştuğunda ona döndü.
"Hadi, gidiyoruz bulmuşlar."
Hemen ayağı kalktım ve Zayn ile arabaya bindik. Çocuklar kendi arabalarıyla geleceklerdi. Bir süre sonra depo gibi bir yerde durduk. Arabadan hızla inip deponun aralık olan kapısından içeri baktım. Onu gördüğümde şok geçirmiştim. Tanrım yalvarırım gerçek olmasın. Aniden içeri girdim ve fısıldadım.
"Harry..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me 2
FanfictionAşkın Masum Hali... Selena Gomez-Alyssia Malik Zayn Malik-Zayn Malik Crystal Redd-Amy Payne Vini Uehara-David Packs