8-"Öyle Bir Şey Olmayacak"

19 4 0
                                    

Multimedya-Alyssia

   Alayla kahkaha attım ve Harry'e döndüm.

"Sen manyak mısın? Seninle evleneceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Harry."

Zayn, yumruk attığında onu durdurdum.

"Ne diyorsun lan sen?!"

Harry güldü.

"O zaman çocuğun ölür. Kontrollerin işe yaramayacağını biliyoruz Alyssia, Bu yüzden benimle evlenmek zorundasın."

Zayn'in boynunda ki damarlar belli olmuştu.

"Öyle bir şey olmayacak."

Ne yapacağımı bilmiyordum ama yapmak zorundaydım.

"Tamam! Lanet olsun, kabul ediyorum!"

Zayn bana sinirle döndü.

"Alyssia, bebeğim hayır."

Derin bir nefes aldım.

"Üzgünüm Zayn. Oğlumuz için yapmak zorundayım."

İkisini orada bırakıp içeri girdim. Gözlerimden arka arkaya yaşlar süzüldüğünde, sırtımı duvara yasladım ve hıçkırığımı serbest bıraktım.

******

   Eve gelip direk kendimi duşun altına atmıştım. İlik uyumlu çıkmıştı ve Harry mutluluktan havaya uçmuştu. Onu sevmiyordum, sevmediğimi bile bile bunu yapması... Herneyse işte. Suyu kapatıp odaya geçiş yaptım. Zayn yatakta oturmuş dolu gözlerle bana bakarken hızla yanına gittim.

"Hayatım lütfen, onunla evlenecek olabilirim ama hala seni seviyorum, hala kalbim sana bağlı, hala sana aşığım. Önemli olan bu değil mi? Hem oğlumuz için yapmak zorundayız. Lütfen?"

Kucağına oturdum ve kollarımı boynuna doladım.

"Sadece, sen ve oğlumuz için..."

Başımı olumlu anlamda salladım. Onu rahatlatmam gerekiyordu yoksa yine sinirlenecekti. Elimi erkekliğinin üzerine koydum ve boynuna minik minik öpücükler bıraktım. Elini kalçama götürdü ve sıktı. Odanın kapısı çalındığında Zayn elini geri çekti. Kucağında beklemeye devam ettiğimde Jennifer, Amy ile Perrie içeri girdi. Perrie bizi gördüğünde biraz bozulmuştu ama sonradan toparlandı.

"Zayn bize biraz izin verir misin?"

Jennifer, Zayn'e baktığında Zayn odadan çıktı. Amy yanıma geldi ve yatağa oturdu.

"Kabul ettin mi Alyssia?"

Başımı olumlu anlamda salladım.

"Zorundaydım Amy."

Kızlar da yatağa oturduğunda Jennifer, bana baktı.

"Evlenme lütfen ya. Bir plan bulalım, evlenmek zorunda değilsin."

Perrie de başını olumlu anlamda salladı.

"Bunun bir kaçış yolu yok Jen. Evlenmek zorundayım."

Odanın kapısı aniden açıldı. İçeri Olivia girdiğinde ona dik dik baktım.

"Harry ile evlenmek zorunda değilsin."

Kaşlarımı çattım.

"Ne saçmalıyorsun Olivia?"

"Bir planım var..."

Love Me 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin