Merhaba Adaletliler! Ben yazarınız. Bu bölümde birkaç muammalı konuyu açıklığa kavuşturmaya çalışacağım.
İlk olarak yeni yazılmaya başlanmasına rağmen hikayemi okuduğunuz ve takip ettiğiniz için size teşekkür ediyorum.
Belirtmek isterim ki bu, öylesine, eğlenmek için yazılmış bir hikaye değildir. Üzerinde iki yıl kadar çalışılmıştır ve gelecek vaat etmektedir. Bu uzun yola ben ve arkadaşlarımla birlikte baş koyduğunuz için size minnetlerimi sunarım. Güveninizi boşa çıkarmamaya çalışacağım.
İkinci olarak, hikayenin içeriği ile ilgili konuşmak istiyorum. Hikayedeki tüm kişi ve kurumlar - başında da belirtildiği üzere - hayal ürünüdür. Gerçekle hiçbir bağlantısı yoktur. Ayrıca izinsiz hiçbir alıntı yapılamaz, kopye edilemez.
Hikayenin belli bölümlerinde, isim farklılıkları gördüğünüzü biliyorum. Bunlara anlam verememiş olabilirsiniz. Bu tamamen hikayenin kurgusundaki gidişatla alakalıdır. Benim "ADALET" adını verdiğim müessesede, herkesin bir lakabı, bir kod adı vardır ve bunlar ara ara kullanılacaktır. Karıştırmamanız için yazayım isterseniz. ( ALFABETİK SIRA İLE - SON İKİSİ HARİÇ)
Sinem Ardınç : ALEV
Emir Uğur : ASIR
Ece Nur : ATEŞ
Mert Kan: BARUT
Aleyna Yağmur Özkan : HANÇER
Furkan Lütfü Gündüz : KILIÇ
Eylül Turan : KUMSAL
Toprak Gündoğan : LODOS
Pelin Maçkalı : KIZIL
Kuzey Kurtoğlu : AYAZ
Buna da açıklık getirdiğinimize göre, şimdi sıra geldi sizinle ilgili olan kısma.
Merak etmeyin, bölüm başında veya sonunda 'Selam...' , 'Multide ...' , 'Bir sonraki bölüm...' gibi eklemeler bulunmayacak, gereksiz yazılar yazılmayacak. Ayrıca gerekmedikçe açıklama yapmayı düşünmüyorum. Ben de uzun zamandır Wattpad okuyucusuyum ve yeni bölüm beklerken açıklama okumaktan hiç ama hoşlanmıyorum. Bu yaşadığım mağduriyeti size yaşatmamaya çalışacağım.
Sınır koymayı düşünmüyorum, ama bu demek değildir ki oy veya yorum atmanıza gerek yok. Oy ve yorumlar motivasyonumuzu arttırır, siz de daha uzun ve sık bir şekilde gelen bölümlerle karşılaşırsınız.
Biz bu hikayeyi dört kişi yazıyoruz. Bunlar tamamen benim şartlarımdır.
Beni "-S" olarak tanıyacaksınız, kendimle ilgili kişisel bilgi vermeyi pek sevmiyorum. Ama ufak tefek sorularınızı da cevaplarım.
Benden bu kadar Adaletliler! Umarım kafanızdaki soruları cevaplayabilmişimdir. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Bu arada devamlı kesit ve tanıtım paylaştığım için gidişat garibinize gitmiş olabilir ama aldırmayın, ilk bölümü düzenlemeye başladım, en kısa zamanda gelecek.
Bir sonraki görüşmemize kadar esen kalın Adaletliler! Merak etmeyin, çok yakında görüşeceğiz.
Sizce beklemek zor mu olacak kolay mı?
Yorumla belirtirseniz sevinirim.
-S
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİKAYETİM VAR AŞKTAN...
Roman pour Adolescents"Boğaz köprüsü silüetini aratmayan Ankara manzarasını odamın balkonundan - belki de son kez- izlerken, gecenin alacakaranlığında şarapnel mermileri gibi yanan yıldızların en parlağına dikmiştim gözlerimi. O anda, 5 sene önce, aynı yerden yıldızları...