3. BÖLÜM

43 2 0
                                    

Sabah çalan alarm ile kaldırdım kafamı yastıktan. Hastaneye gitmem gerektiği için sürünerek banyoya gittim ve rutin işlerimi halletim. Odaya tekrar girdim ve giyindim. Bugün hastaneden çıktıktan sonra çocukluk arkadaşımla bulunacaktım. Gaye. En yakın arkadaşım. Ailesi vefat edince buraya taşındı ve aramıza biraz mesafe girdi. Ama bugün o mesafeyi kapatıcaaz.

Aşağıya indim ve buzdolabının karşısında bişeyler tıkındım. Kahvaltı yapmaya üşenirim ki.

Tıkınmayı bitirdikten sonra çantamı aldım ve evden çıkıp arabama bindim. Hastaneye doğru sürdüm.

Yarım saat sonra hastanenin önündeyim. Arabamı park ettim ve odama çıktım. Biraz vakit geçirdikten sonra dün sabah gördüğüm kız kapıyı tıklayarak içeri girdi.

-Ezgi hanım, Selçuk bey size yardımcı olması için kızını gönderdi. Beste. Oda psikoloji okuyor. Hem mesleği öğrenir hemde size yardımcı olur.
Dedi. Ha bak bu iyi oldu. Anlaşırız en azından canım sıkılmaz.

-Çok iyi olur. Burdaysa gelsin. Tanışalım.
Dedin sevecenlikle. Aslında sert bir kişiliğim olsada yeni biriyle tanışınca yumuşuyorum bi bişeyler oluyor bana.
Kız tam odadan çıkacakken seslendim.

-Ha bu arada. Senin adın neydi?

-Seda.
Dedi ve çıktı. 10 dakika sonra içeriye çıtı pıtı bir kız girdi. Sanırım Beste bu kız. Ay bu kız çok tatlı ama.

-Beste?
Dedim soru sorar biçimde.

-Evet Beste ben.
Dedi. Çekingen bir kızdı.

-A memnun oldum canım, geç lütfen. Bu arada Ezgi ben.
Dedim ve yine bir tebessüm yolladım. Karşıma oturdu oda. Konuşmaya başladık. Her cümlemde biraz daha rahatlıyordu. Ve buda beni mutlu ediyordu. Bana Abla demeye bile başlamıştı.

Telefonum çalınca saatin yeni farkına varmıştım. Gaye ile buluşcaktım ve o arıyordu. Telefonu açtım ve kulağıma götürdüğüm an o cırtlak sesiyle bağırtısını dinlemeye başladım.

-Nerdesin lan sen!? Seni bekliyorum gelcenmi artık.

-Geliyorum kardeşim. 10dakkaya oradayım.

-Sayıyorum çabuk.

Dedi ve telefonu suratıma kapattı. Saol ya bende seni seviyorum!?

Aceleyle yerimden kalktım ve çantamı aldım Beste ye gerekli açıklamayı yaptıktan sonra arabama bindim ve Gayeyle buluşcağımız kafeye geldim.

İçeriye girdim ve gözlerimle Gaye'yi aradım. Oradaydı. Ama? Onun yanında birisi var. Hemde erkek! Hemde yakışıklı!?

Yavaşça ve şaşkınlıkla yanlarına gittim.

-Merhaba. Ben geldim.
Dedim. Ve Gaye ile büyük bir sarılma anı yaşadık. Tanımadığım yakışıklı çocuklada ek sıkışıp masaya oturduk.
Tam konuşmaya başlayacaktım ki Gaye benden önce davrandı.

-Boş boş bakma öyle kanka. Emir. Abimin çok yakın arkadaşı.
Dedi. Küçük bir tebessüm ederek Gaye ye döndüm.

-Abin? Burda mı?

-Evet gelir birazdan. Hatta ben bi bakayım.
Dedi ve bişey dememe fırsat kalmadan kalktı masadan. Emir ile başbaşa kalmıştık. Ve bu çocuk her ne kadar yakışıklı olsada bana çok pis bakıyordu.

-Ezgi. Keşke seninle daha önceden tanışsaydık. Çok güzelsin
Dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Evet karşımda oturan çocuk yavaştan bana yaklaşıyor.

-Öncelikle teşekkür ederim. Ama teşekkür ettim diye nazik birisi olduğumu düşünüp bana yaklaşmaya devsm etme. Sonuçlarını görmek istemessin.
Dedim yapmacık bir sesle. Kendime güveniyorum çünkü Emirden daha kalıplı birinin burnunu kırmıştım. Aynı şekilde bir başkasının çocuğu olmasını engellemiştim. Birisinin parmağını çıkartmıştım faşan filan işte. Öyle değişik vukuatlarım vardır.

-Öyle mi? Kusura bakma Tatlım ama ben bu kasları bir kızın karşısında ezilip büzülmek için yapmadım.

Dedi alaycı bir tavırla. Sen kaşındın bebeğim sen bilirsin.

Yerimden kalktım ve yavaşça ona yaklaştım. Cilve yapıyorum sanıyo salak. Arkasına geçtim ve kulağına fısıldadım.

-Bi dahakine gücümü sakın hafife alma. Zira az önce ağzından çıkan 'tatlım' kelimesini geri sokmayı bırak, kafandan başka yerleride patlatmak zorunda kalırım.

Dedim ve kafasını masaya vurdum hızlıca. Büyük bir şekilde inledi. O işlediği için de kafenin içindeki müşteriler bize döndü. Emirin patlamış kaşına bakarken, geldiklerini yeni fark ettiğim Gaye ve abisine kaydı gözlerim. Gaye normal bakıyordu ama, Kerem şaşkındı. Kerem Gayenin abisi oluyor bu arada.

Çantamı aldım ve Emire pis bir bakış atıp söylediklerini duymadan Gayelerin yanına gittim.

-Merhaba Kerem. Gaye kardeşim şu arkadan ağlayan kişiliksiz varya. Beni bidaha onunla yüz yüze getirme. Bidahakine sadece kaşını patlatmam. Beni biliyosun.

Dedim ve kafeden çıktım. Benim için yorucu bir gün olmuştu. Bu yüzden hemen arabama bindim. Ve yarın hafta sonu olduğu için eve gidip rahat bir uyku çektim.

~SERSERİ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin