7.BÖLÜM

14 0 1
                                    

Multide Gaye. İyi okumalar :))
Sabaha kadar uyumamıştım. Ve saat 6.30. Yani normal günlerde uyandığım saat. Dün akşam eve geldiğimden beri salak salak sırıtıp duruyordum. Evet evet. Sadece hoşlantı.

Yataktan kalkmadan telefonumu aldım ve hastaneden Seda'yı aradım.
Hastam yokda boşuna gitmek istemiyordum çünkü.

-Alo Seda. Ben Ezgi.

-Buyrun Ezgi hanım.

-Bugün Hastam var mı? Yoksa boşuna gelmek istemiyorum da.

-Ah tabikii. Ben bakıp sizi bilgilendireceğim.

-Saol canım.

Dedim ve kapattım. Kapattıktan beş dakika sonra mesaj geldi. Hastam yokmuş. O zaman artık kahvaltı yapmakla uğraşayım biraz.

Kısa bir duş alıp Aşağıya indim. Yumurta kırdım, kahvaltılıkları yerleştirdim, çay demledim vee kuymak yaptım. Ayh yaparken doydum resmen. Gaye. Evet evet Gaye'yi çağırayım.

Telefonumu çıkardım ve numarasını tuşladım.

-Efendim.

-Gaye. Kardeşim bana gelsene. Kahvaltı hazırladım. Beraber yiyelim.

-Tama-. Ney? Sen kahvaltı hazırladın!? Abiiğğ hazır ol dünyanın sonu geliyoğğ. Ne diyon kızım sen?

-Lan zorla evlendiriliyorum demedim. Alt tarafı kahvaltı hazırladım. He öleceksiniz hazırlanın. Allahım ya.

-Tamam la tamam. Geliyoz.

Dedi ve kapattı. İyide ben seni çağırdım abin ne alaka. Üstümü değiştireyim o zaman ben.

Hemen yukarıya çıktım ve beyaz tişört ve kot şort giyindim. Zaten ardından zil çaldı. Allahım uçarak mı geliyosunuz ben anlamıyorum bu ne hız?

Koşa koşa Aşağıya indim ve ahh. Yine serçe parmak!? İnleyerek ve ayağımı tutarak kapıyı açtım. Farklı bir şekilde açtığım için bana deliymişim gibi bakıyorlardı.

-Bakmayın öyle. Serçe parmağım parçalandı sadece. Geçin.

Dedim. Gülerek içeriye geçtiler. Ne gülüyonuz!? Serçe parmak bu boru değil.

-Kanka kahvaltı yaptığını duyunca, evdeki çalışanların hepsinden helallik aldık. Sonra akrabalarla vedalaştık. Sonra da vasiyetimizi yazıp çıktık.

Dedi Gaye. Yalandan suratımı asıp mutfağa geçtim. Onlarda arkamdan. Kerem konuşmuyordu. Ama gözleri üzerimdeydi. Ama ben böyle nasıl tıkınıyım ki!?

-Yiyebilirsiniz zehir koymadım içlerine. Ölmezsiniz merak etmeyin.

Dedim sahte kızgınlıkla. Ben marifetliyim bir kere. Sadece hazırlamaya üşendiğim için hazırlamıyorum.

Onlar baktığımda Kerem'in yediğini ama Gaye'nin beklediğini gördüm. Kerem bile yiyor ama sen neden yemiyosun ki!?

-Gaye valla konuşmam bak yesene ya.

-Tamam la tamam yiyorum.

Dedi ve yemeye koyuldu. Hihih sinsi ben çok güzel rol yapıyorum.

Kahvaltı bittiğinde Kerem içeri geçti bende Gaye ile mutfağı toparlayıp içeri geçtim. Kerem maç izliyordu.
Hemde Galatasaray. Ama özet. Olsun maç bu izlerim.

-Oo maç. İzleyel-
Diyecekken Gaye sözümü kesti.

-Hayır. Maç falan izlemicez. Kalkın filme gidelim.

~SERSERİ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin