5.BÖLÜM

29 2 0
                                    

Multide Ezgi. İyi okumalar :))

Gaye yatağımda zıpladığı için uyanmak zorunda kaldım. Dün gece Emir yanımdan gittikten sonra, bende çikolatalarımı bitirip evr gelmiştim ve uyumuştum. Ve şimdi de Gaye yüzünden uyanmak zorundayım sanırım.

-Gaye Allah aşkına. Dün geç uyudum rahat bırak beni.

Dedim uykulu sesimle. Daha sonra Gaye'nin söylediğiyle kısa bir şok geçirdim.

-Ulan kalk. Abim seninle konuşucakmış. Bana anlattıklarını onada anlat.

Dedi. Ben dün gece geldiğimde Gaye uyanıktı onada anlattım ayak üstü. Ama asıl merak ettiğim Kerem benimle ne konuşacak?

Kısa çaplı şokum bittikten sonra yataktan kalktım ve banyoya gittim. Kısa bir duş alıp üzerimi giyindim. Saçlarım zaten kendinden şekilli olduğu için kuruttum ve Aşağıya indim. Gaye, Kerem'in geçen gün buluştuğumuz kafede beni bekleyeceğini söyledi. Bende arabama atlayıp o kafeye doğru yola çıktım.

20 dakika sonra kafenin önündeydim. Arabamı park ettim ve kafeye girdim. Direkt görmüştüm Keremi. Yanına gittim ve karşısına oturdum.

-Hoşgeldin.
Dedi. Kafamı sallamakla yetinmiştim. Dün bana bağırması açıkcası biraz zoruma gitmişti. Ne de olsa ben onun çocukluk arkadaşıyım ve beni dinlemesi gerekirdi.

-Konuşmicak mısın?
Dedi yine sessizliği bozarak.

-Beni sen çağırdın buraya konuşmak için. Ben değil sen konuşacaksın.

-Haklısın. Bak Ezgi, ben sana bağırmak istemedim. Yani o gün bize hiç bi açıklama yapmadan çekip gidince sinir oldum biraz. O yüzden sana bağırdım. Ben... Üzgünüm.

O üzgünüm mü dedi? Benim bildiğim Kerem, bacağını haksız yere kırdığı çocuğa bile oh iyi olmuş demişti. Ve şimdi bana üzgünüm diyor. Hâlâ şaşkınım.

-Bağırmaman gerekirdi.

Dedim masadaki ellerime bakarak.

-Ama bağırdım .

-Dinlemeliydin.

-Dinlemedim.

-Niye açıklama yapıyosun bana?

-Çünkü sana değer veriyorum.

Dedi ve yanlış bişey söylemiş gibi avcunu anlına vurdu. Bunu söylemesi hoşuma gitmişti.

-Peki.

Dedim bir tebessümle. Neden bilmiyorum ama mutlu olmuştum. Annemden sonra ilk defa böyle hissetmiştim ve bu hissi garipsemiştim.

-Gaye bana bişeler söylemek istediğinden bahsetti. Söylemek ister misin?

Dedi. Gaye senin şom ağzına köpekler şey etsin hemi.

-Şey önemli değil ya. Hallederim ben.

-Emin misin?

-Şu günüme kadar başımdaki her beladan kendim kurtuldum. Bundan da kurtulurum. Mühim değil.

-İyi sen bilirsin. Ama yardıma ihtiyacın olursa buralardayım.

-Teşekkürler. Ben artık gidiyim.

Dedim ve Keremle vedalaşıp kafeden çıktım. Arabama bindim ve eve doğru sürmeye başladım. Emir hakkında babama patlamam gerekiyordu. Bu yüzden eve gidince onunlada bir konuşayım.

10 dakikaya eve gelmiştim ve kısa bir duş alıp minyonlu pijamalarımla televizyonun başına kurulmuştum. Nutellamla tabiki.

Şimdi yapmayı özlediğim tek şeyi yapacağım. Maç izleyeceğim!

Büyük bir Galatasaray taraftarı olarak, Galatasaray'ın her maçını izler bide üstüne özetlerini seyrederdim. Maç izlemek ve oynamak rahatlatıyor beni ya.

Bir maç özeti bitirmiştim. Ve her ne kadar söylemek istemesem de sıkılmıştım. Aslında babamla konuşacaktım ama önce Emirle konuşmalıyım. Bu yüzden Gayeden Emirin numarasını aldım. Ve aradım.

-Alo?

-Alo Emir ben Ezgi. Şey seninle konuşmamız gerek. Babam hakkında söylediklerinle ilgili.

-Aa Ezgi. Bunun için beni arayacağını biliyodum. Konuşalım bakalım.

-Herşeyi baştan anlatır mısın?

Dedim korkuyla. Çünkü söyleyeceklerinden korkuyordum. Bu adam yine kime ne yapmış olabilir ki?

-Bak Ezgi. Çok değil 2-3 sene önce annemle.. Annemle birlikte oldu. Daha sonrada ben geri gelicem diyip gitti. O gittikten kısa süre sonra annemin hamile olduğunu öğrendik. Akın'ı aradı annem ben istemesemde. Akında telefonda demediğini bırakmayıp, benimle tehdit etti. Ama annem aldırmadı. Akın öğrenmesin diye de Amerika ya gittik. Annem doğurdu işte. Çok gğzel bir kız kardeşim olmuştu. 3 yaşına kadar herşey çok güzeldi. Taki Akın gelip Ceyda yı yani kız kardeşimi öldürene kadar. Hiç acımadan 4 el ateş edip vurdu Ceyda yı. Sonrada hiç bişey demeden çekip gitti. Annem artık onun yüzünden psikolojik tedavi görüyor. Gördüğü her küçük çocuğu Ceyda sanıyor. Annem.. Baban yüzünden berbat durumda.

Dedi. İçim acımıştı. Bu adam bu kadar duygusuz olmayı nasıl becerebiliyor ki.

-Gerçekten çok üzgünüm. Ama anlamadığım bişey var. Babam seni neden peşime taktı?

-Asıl konu bu zaten. Senin kendine bakamayacağını düşünmüş. Arayıp benim seninle sevgili olmamamı falan istedi. Ama ben senin nasıl birisi olduğunu biliyordum. Ve Akın şerefsizinden intikam alabilmek için sana anlatıyorum herşeyi. Senin bana yardım edeceğini bildiğim için.

-Kapat Emir. Şu kişiliksizle bi konuşayım.

-Peki Ezgi. Görüşmek üzere.

Dedi ve kapattı. Benim babam nasıl böyle şeyler yapabilirdi. Küçücük çocuğun canına nasıl kıyardı?

Şuan çok yorgun olduğun için uyuyorum ama, yarın sevgili 'babacığımla' güzel bir konuşma yapacağız.

~SERSERİ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin